آموزش غیرفعال سازی امکان گرفتن اسکرین شات در ساعت اپل

آموزش غیرفعال سازی امکان گرفتن اسکرین شات در ساعت اپل
  • 1395/12/16
  • زهرا معبودی
  • 0

 

اگر برای شما هم پیش آمده که ناخواسته یا به طور تصادفی در اپل واچ اسکرین شات بگیرید و بیخود فضای گالری دوربین آیفون خود را پر کنید، می‌توانید این قابلیت را کلاً غیر فعال نمایید.

غیرفعال کردن اسکرین شات گرفتن در ساعت اپل

اولین بار که ویژگی مذکور معرفی شد، بسیاری از کاربران اپل واچ با شرایطی روبرو شدند که به طور تصادفی از دستگاه خود اسکرین شات می‌گرفتند. چون روش اسکرین شات گرفتن به این شکل است که باید دکمه‌ی تاج و کناری را به طور همزمان فشار داده و نگه دارید.

ولی اگر به طور ناخواسته مچ خود را خم کنید، به شکلی که این دو دکمه فشار داده شود، در حالی که قصد عکس گرفتن نداشته باشید، از صفحه‌ی خود اسکرین شات گرفته‌اید و فقط حافظه‌ی آیفونتان را پر کرده‌اید.

غیرفعال کردن اسکرین شات گرفتن در ساعت اپل

خوشبختانه با معرفی watchOS 3، اکنون به جای استفاده از روش‌هایی که تا پیش از این برخی از کاربران برای حل این مشکل پیدا کرده بودند، می‌توانید به کلی این قابلیت را غیر فعال نمایید.

برای انجام این کار کافی است اپلیکیشن Watch را از روی آیفون خود باز کرده و به بخش General بروید.

غیرفعال کردن اسکرین شات گرفتن در ساعت اپل

به سمت پایین اسکرول کنید تا گزینه‌ی Enable Screenshots را ببینید، سپس آن را به حالت خاموش در آورید.

غیرفعال کردن اسکرین شات گرفتن در ساعت اپل

این تغییر بلافاصله در اپل واچ شما اعمال شده و دیگر از شر اسکرین شات‌های تصادفی راحت خواهید شد. با استفاده از این ترفند می توانید جلوی پر شدن گالری و فضای حافظه ای تان را بگیرید و از دیوایس خود بهترین استفاده را ببرید. آیا شما هم با ساعت هوشمند خود این مشکل را تا کنون داشته اید؟ روش های مقابله با این مشکل به چه صورت بوده است؟ دیدگاه ها و تجربیات خود را با گویا آی تی در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *