چگونه تصاویر آیفون را به طور وایرلس پرینت کنیم؟

چگونه تصاویر آیفون را به طور وایرلس پرینت کنیم؟
  • 1395/12/21
  • زهرا معبودی
  • 0

این روزها که امکان چاپ عکس خیلی سریع تر و ارزان تر از گذشته است شما می توانید هر تصویری را که دوست دارید پرینت کنید و از آن برای تزیین اتاق، نوت بوک و هر چیز دیگر استفاده کنید. من بارها این کار را انجام می دهم اما معتقدم که اگر پرینتر شما به ایرپرینت مجهز باشد و شما دارای یک گوشی آیفون باشید خیلی سریع تر می توانید به طور وایرلس تصایر موجود در گوشی تان را چاپ کنید.

در حال حاضر پرینتر های نسل جدید دارای خاصیت air primt هستند و بدین طریق به شما امکام می دهند که بتوانید از طریق وایرلس تصاویر خود را پرینت کنید و با همان کیفیتی که مشاهده می کنید، روی کاغذ چاپ کنید. البته میزان کیفیت به نوع پرینتر و نوع کاغذ آن هم بستگی دارد اما در بیشتر مواقع این اتفاق خوب شدنی است.

پرینت وایرلس عکس

البته افرادی که دارای گوشی های اپلی هستند نیز می توانند پرینترهای مخصوص خود را خریداری کنند اما اگر صرفا از پرینتری استفاده می کنید که خاصیت AirPrint دارد مشکلات شما برای پرینت بسیار کم است.

خب فرض می کنیم که پرینتر شما قابلیت چاپ وایرلس را دارد. ابتدا پرینتر خود را روشن کنید و اگر نیاز است این قابلیت را فعال کنید. ( ممکن است برخی سیستم های پرینتری نیاز به فعال کردن این خصیصه داشته باشند )

پرینت وایرلس عکس

بعد وارد بخش تصاویر خود در گوشی آیفون تان شوید. در آن جا هر تصویری که می خواهید چاپ کنید را انتخاب کنید. در آپشن های مربوطه به آن می توانید گزینه share را پیدا کنید و بدین صورت گزینه  Print را پیدا کنید. با این کار برنامه شروع به جستجوی پرینتر نزدیک شما می کند. با این کار قابلیت AirPrint وارد عمل شده و پرینتر شما را به موبایل تان متصل می کند. حالا با این وضعیت می توانید تصویر مورد نظر خود را به پرینتر هدایت کرده و آن را چاپ کنید.

پرینت وایرلس عکس

اگر توانستید بدین صورت یک پرینت جذاب از عکس های تان بگیرید، تصویر خروجی خود را برای گویا آی تی ارسال کنید و این مطلب را در شبکه های اجتماعی نشر دهید تا دیگران بتوانند روش چاپ وایرلس تصاویر آیفون را یاد بگیرند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *