سهولت در ردیابی گوشی های دزدی از طریق سیستمی جدید

سهولت در ردیابی گوشی های دزدی از طریق سیستمی جدید
  • 1396/2/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اگر تصمبم یه خرید گوشی دست دوم دارید و نگران دزدی بودن آن هستید، با استفاده از یک تکنولوژی جدید می‌توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید.

گویا آی تی – به گزارش دیجیتال ترندز، ابزار مذکور توسط موسسه غیرانتفاعی سیتا وابسته به فعالان صنعت ارتباطات بی سیم آمریکا عرضه شده است و به شما امکان می‌دهد از دزدی بودن یا نبودن یک گوشی هوشمند اطمینان حاصل کنید.
این ابزار که از آدرس اینترنتی stolenphonechecker.org/spc/consumer در دسترس کاربران می باشد کنترل دزدی بودن یا نبودن گوشی هوشمند را امکان پذیر می کند.
برای استفاده از امکانات و اطلاعات این سایت تنها کافی است یکی از شماره‌های IMEI،MEID یا ESN را در این سایت وارد کنید. هر یک از این کدها منحصر به تنها یک گوشی خاص هستند و با ثبت کدهای یادشده و علامت زدن عبارت من یک ربات نیستم، می‌توان اطمینان حاصل کرد که آیا گوشی مورد نظر دزدی هست یا خیر.
گفتنی است این ابزار در صورتی به درستی عمل می کند که فردی که دستگاه تلفن او دزدیده شده است، این موضوع را به پلیس اعلام کرده باشد. در غیر این صورت دزدی بودن گوشی در سایت مذکور ثبت نشده و به کاربر اعلام نمی شود.
در راستای ارتقای قابلیت های این سایت، پایگاه داده آن به پایگاه داده شرکت ها و اپراتورهای مختلف مخابراتی در آمریکا وصل شده و از این روش مرتبا به روزرسانی می شود. استفاده رایگان از این سایت تا ۵ بار در روز امکان پذیر است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *