آموزش ایجاد افکت های سه بعدی استریو در اندروید

آموزش ایجاد افکت های سه بعدی استریو در اندروید
  • 1396/3/31
  • زهرا معبودی
  • 1

از زمانی که گوشی های هوشمند روی کار آمده اند انتظار خیلی زیاد تری از این گوشی ها داریم تا بتوانند جایگاه یک ابزار کامل را برای مان پر کنند. تا پیش از ظهور گوشی ها واکمن و ضبط های کوچک و نظیر آن چیزی دست و پا گیر برای بشر بود اما قابلیت های گوشی ها موجب شد این ابزارها تا حد نابودی به کنار بروند اما اینکه یک گوشی هوشمند بتواند به عنوان یک ابزار کاملا دوست داشتنی و قوی برای گوش دادن به موسیقی برای ما کار کند تا حدودی امکان پذیر شده اما هنوز نواقصی نیز وجود دارد.

شما می توانید شمار زیادی موسیقی را روی گوشی خود بریزید و هر جا که می خواهید گوش کنید اما خیلی ها که انرژی بیشتری دارند دوست دارند از صدای استریو نیز بهره مند باشند اما بسیاری از گوشی ها این قابلیت را فراهم نمی کنند. برخی از نرم افزارها هم با محدودیت هایی در تقابل اند که نمی توان به سادگی آن ها را روی گوشی ها بکار گرفت خب با این حالت ما برای داشتن صدای سه بعدی استریو روی گوشی باید چکار کنیم؟ راه حل آن نزد گویا ای تی است و برای دانستن آن کافی است چند دقیقه را با این مقاله همراه باشید.

get-3d-stereo-sound-effect-any-android-

نیازمندی ها برای ایجاد افکت ۳D استریو روی اندروید

برای این منظور متاسفانه فقط عده ای محدود می توانند روی گوشی خود کار کنند. بدین منظور باید یک گوشی اندرویدی روت شده داشته باشید بنابراین باید ریسک آن را بپذیرید.

و اما نکته بعدی این است که بر روی گوشی خود Magisk Manager را نصب کرده باشید.

اما روش کار بدین گونه است

در ابتدای امر باید Magisk Manager را روی گوشی خود نصب کرده باشید. این برنامه را باز  کنید و به بخش Download آن بروید. در این بخش عبارت AM3D Zirene را بنویسید تا این ابزار را بتوانید پیدا کنید.

AM3D Zirene

همانطور که در بالا مشاهده می کنید ما AM3D Zirene را جستجو کرده و نتیجه را مطابق بالا یافتیم. حالا باید بر روی نتیجه که در بالا ذکر شده است، کلیک کنید تا بتوانید آن را به مرحله نصب بیاورید. با این کار با تصویری مثل شات زیر برخورد خواهید کرد:

AM3D Zirene

بر روی نصب کلیک کنید تا عملیات نصب آغاز شود. این کار ممکن است کمی طول بکشد اما شما صبر کنید و بعد از اینکه پیام ریبوت شدن را دیدید که شبیه اسکرین شات زیر است، گوشی خود را ریبوت کنید تا بتوانید اپلیکیشن را درست روی گوشی خود به انجام برسانید:

AM3D Zirene

با این کار ماژول AM3D Zirene درست روی گوشی تان نصب شده و آماده کار کردن است.

تنظیم جلوه های صوتی

زمانی که گوشی را ریبوت کردید، به سراغ اپلیکیشن AM3D Zirene بروید. وقتی آن را اجرا کردید در بالای آن یک پیام مشاهده می کنید که باید طبق آن این قابلیت را روی گوشی خود فعال کنید. بنابراین تنظیمات را روی ON قرار دهید:

بدین منظور می توانید روی bass و treble تنظیمات خود را فعال کنید. در ادامه باز هم باید تنظیمات اساسی را ایجاد کنید. مطابق تصویر زیر، در بالا ی صفحه باید این برنامه را برای دیوایس های مختلف شخصی سازی کنید. روی آیکون موبایل کلیک کنید تا دیوایس هایی را که می خواهید از این قابلیت استفاده کنند را شخصی سازی تر کنید. می توانید مشخص کنید که کدام دیوایس ها از هدفون و کدام از اسپیکر استفاده می کنند. توصیه ما به شما این است که این تنظیمات را برای شخصی سازی بهتر روی  JBL J46BT تنظیم کنید چرا که آپشن های بهتری در اختیار تان قرار خواهد داد.

"JBL J46BT

JBL J46BT

زمانی که JBL J46BT را تنظیم کردید می توانید ببینید و حتی مقایسه کنید که چقدر امکانات بهتری در اختیارتان قرار می گیرد. تب های مختلفی وجود دارد که می توانید آن ها را انتخاب کنید و با کمک دکمه تنظیمات و تنظیمات کشویی، هر چه را که می خواهید کم و زیاد کنید و تغییرات صدا را مشاهده کنید.

برای هر تب که انتخاب می کنید پاره ای تنظیمات اضافی در پایین وجود دارد که می توانید تنظیمات خود را به تناسب آن بسط دهید.

Equalizer را فعال کنید ( اختیاری )

اگر از برنامه دیگری استفاده نمی کنید می توانید در ادامه اکولایزر را هم فعال کنید بدین منظور باید ابتدا AM3D Zirene Sound را ON کنید و از قابلیت های بی نظیر آن استفاده کرده و اکولایزر را آن طور که دوست دارید و گوشتان می پسندد تنظیم کنید:

بدین ترتیب می توانید با یک برنامه ساده روی گوشی اندرویدی خود تغییراتی ایجاد کنید که به شما لذت گوش دادن به موسیقی را چند برابر دهد. تنها مشکلی که اینجا وجود دارد این است که باید گوشی تان روت شده باشد در عین حال باید برای گوشی های دست نخورده و روت نشده، امکانات و اپلیکیشن هایی بدین منظور وجود داشته باشد که اگر شما علاقمند به موسیقی باشید قطعا آن ها را تجربه کرده اید پس از تجربیات خود با گویا آی تی بگویید و برنامه های مورد علاقه خود را معرفی کنید تا دوستانی که به دنبال اپلیکیشن تنظیم صدای استریو برای گوشی های اندرویدی هستند بتوانند مشکل خود را حل کنند. همچنین این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *