ارسال وجه با اپلیکیشن جیمیل

ارسال وجه با اپلیکیشن جیمیل
  • 1396/8/1
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اخیراً قابلیتی جدید توسط گوگل به اپیلیکیشن جیمیل اندروید اضافه شده که به واسطه ی آن کاربران می توانند بدون استفاده از هر نوع اپلیکیشن پرداخت، از دیگران درخواست وجه کنند.

گویا آی تی – بنابراین با استفاده از این قابلیت جدید جیمیل، کاربران می توانند بدون آن که از اپلیکیشن جیمیل خارج شوند به سهولت و البته به رایگان حساب های مالی خود را با دیگران تسویه نمایند.
البته امکان استفاده از این قابلیت تا پیش از این، در وب جیمیل فراهم بود و اینک گوگل این قابلیت را به اپلیکیشن جیمیل نیز اضافه کرده است. گفتنی است که با استفاده از این قابلیت می توان با تمامی افراد، حتی آن افراد که هیچگونه آدرس جیمیلی ندارند نیز، مبادله ی وجه را انجام داد.

جالب است بدانید که از طریق این سرویس می توان به سادگی هر چه تمام تر، یعنی به سادگی ارسال یک فایل، وجه را ارسال کرد. برای این کار، کاربر می تواند با تپ بر روی گزینه ی پیوست یا همان attachment گزینه ی ارسال و یا درخواست وجه را انتخاب کند.

این مبادله، چنان که در بالا نیز گفته شد، در درون خود جیمیل صورت می گیرد و احتیاجی به اپلیکیشنی دیگر نیست. افزون بر این، با استفاده از این سرویس می توان مستقیماً وجه مورد نظر را به حساب بانکی دریافت کننده ارسال کرد. جالب است بدانید که همه ی این فرآیندها به رایگان صورت می گیرد.
در آخر می بایست به این نکته اشاره شود که این سرویس در حال حاضر تنها برای کشور آمریکا و سیستم عامل اندروید فعال است و هنوز خبری در مورد عرضه ی آن برای تمامی سرزمین های جهان منتشر نشده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *