چطور گلکسی نوت ۸ هنگ کرده را ریست کنیم؟

چطور گلکسی نوت ۸ هنگ کرده را ریست کنیم؟
  • 1396/8/19
  • محمدرضا مرتضایی
  • 2

در این مقاله به نحوه ریست کردن گلکسی نوت ۸ هَنگ کرده می پردازیم. اگر تلفن شما واکنش نشان نمی دهد یا کار نمی کند، ما می توانیم به شما کمک کنیم. در حالی که فبلت جدید سامسونگ دستگاهی سریع و قدرتمند است، برخی مشکلات به صورت گاه و بیگاه پیش می آیند. به جای این که پیش تعمیرکار بروید مراحل زیر را دنبال کنید.

گویا آی تی – سامسونگ گلکسی نوت ۸ دارای طراحی فلز و شیشه درجه یک است که در برابر آب مقاوم است. به این معنی که کاملاً وکیوم شده است و نمی توانید باتری را برای ریست کردن دستگاه بیرون بیاورید.
یک ریست سریع تقریباً هر مشکل جزئی در گلکسی نوت ۸ را رفع می کند، اما این روش همیشه قابل اجرا نیست. بعضی وقت ها تلفن کاملاً از کار می افتد؛ چیزی که هر روز در مورد نوت ۸ بیشتر و بیشتر می شنویم. اگر تلفن شما هنگ کرده است، ترکیب دکمه های زیر در عرض چند ثانیه به شما کمک می کند.

نحوه ریست گلکسی نوت ۸

در هنگام برنامه ریزی اولیه، احتمالاً به نکات اولیه دقت نکرده اید. سامسونگ یک سری راهنمایی ارائه می کند که یکی از آن ها “ریست سخت” است که هر مشکلی را حل می کند. در نظر داشته باشید که ریست دستگاه اطلاعات را پاک نمی کند و مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.
“اگر تلفن شما کار نمی کند، دکمه پاور و دکمه پایین تنظیم صدا را به طور همزمان فشار دهید و برای ۷ ثانیه نگه دارید”.
دکمه پاور و دکمه پایین تنظیم صدا را همزمان برای ۷ ثانیه یا تا زمانی که تلفن بلرزد و خاموش شود نگه دارید. این روش حتی زمانی که تلفن به طور کامل هنگ کرده یا صفحه سیاه شده است کار می کند. در واقع در هر حالتی جواب می دهد.
زمانی که دکمه ها را به مدت کافی فشار می دهید، می بینید که تلفن خاموش می شود و لرزش را حس می کنید. بدین ترتیب خاموش می شود و دوباره به کار می افتد.
دوباره یادآوری می کنیم که هیچ اطلاعاتی پاک نمی شود، فقط اپلیکیشن ها و مرورگرها بسته می شوند. اگر تلفن شما کاملاً از کار افتاده است چاره دیگری ندارید. احتمال دارد که با حالت “امن” (safe mode) شروع به کار کند. دستورات روی صفحه را با استفاده از دکمه های تنظیم صدا دنبال کنید تا به گزینه “reboot” برسید. در حالی که تاکنون راه حلی برای این مشکل ارائه نشده است، نوت ۸ شما دوباره شروع به کار می کند. امیدواریم که اندروید ۸ این مشکل را حل کند.
همین روش تقریباً برای تمامی تلفن های هوشمند و تبلت های سامسونگ، همچنین دستگاه های اندرویدی دیگر کار می کند. در واقع این یک روش ریست بین المللی است. اگر همچنان با این مشکل رو به رو هستید، می توانید در وب درباره ۱۵ مشکل مرسوم گلکسی نوت ۸ جستجو کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. عالی دمتون گرم یه نرم افزار مشکل ایجاد کرده بود و نوت ۸ هنگ کرده بود که راه حل شما نجاتم داد ممنون از اطلاهات خوبتون

  2. سلام , خیلی عالی بود و ریست شد اما از کجا بفهمیم ایراد از کدام نرم افزار هستش؟ و یا ایراد از چه قسمت از گوشی میباشد, بازم خیلی تشکر میکنم از راهنمائیتون .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *