آموزش روش بستن اپلیکیشن ها در iPhone X

آموزش روش بستن اپلیکیشن ها در iPhone X
  • 1396/10/7
  • زهرا معبودی
  • 0

یک مورد از چیزهایی که کاربران گوشی های هوشمند زیاد به ان توجه ندارند بستن اپلیکیشن هاست. بستن اپلیکیشن ها تا حد زیادی می تواند منابع شما را حفظ کند. مثلا می توانید با بستن اپلیکیشن، جلوی مصرف بیش از حد باتری را بگیرید و فضای رم را آزاد کنید. در این حالت گوشی شما کاربری بهتری خواهد داشت. 

گویا آی تی: اما برای اینکه کاربران آیفون X بخواهند اپلیکیشن های خود را روی گوشی ببندند با کمی دردسر مواجه می شوند. من در این مقاله پروسه بستن اپلیکیشن ها به صورت معمولی و اجباری را به شما نشان می دهم:

بستن اپ در آیفون X

آموزش بستن اپلیکیشن های آیفون X به طور معمولی

زمانی که در حال کار کردن با گوشی آیفون X و اپلیکیشن ها هستید، چون دکمه هوم ندارید، تنها با یک سوایپ می توانید اپلیکیشن ها را ببندید. برای این کار انگشت خود را پایین صفحه نمایش گذاشته و به سمت بالا سوایپ کنید.

البته دقت کنید که این کار به صورت معمول، عادت نشود چرا که در حالت معمولی ممکن است در گیر این قابلیت شوید و ناخواسته اپلیکیشن را ببندید.

آموزش بستن اجباری اپلیکیشن ها در آیفون X

برای بستن اپلیکیش ها در آیفون X به صورت اجباری، ابتدا انگشت خود را پایین صفحه بگذارید و تا وسط صفحه سوایپ کنید و بعد نیم ثانیه انگشت خود را بگیرید تا امکان سوئیچ بین اپلیکیشن ها برای تان فراهم شود. در این حالت می توانید از سمت راست به چپ و بالعکس حرکت کنید.

با سوئیچ بین اپلیکیشن ها سعی کنید آن اپلیکیشنی که قصد بستن آن را دارید پیدا کنید. در این حالت، اپلیکیشن را به رو اورده و انگشت خود را روی آن قرار داده و فشاری طولانی بر آن وارد کنید تا نشانه بستن اپلیکیشن در گوشه آن مشاهده شود:

زمانی که این علامت قرمز مشاهده شد می توانید روی آن را ضربه بزنید یا اینکه به سمت بالا سوایپ کنید. بدین صورت می توانید به راحتی اپلیکیشن را ببندید و عملیات بستن را برای سایر اپلیکیشن ها در همین حالت ادامه دهید.

در این باره دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *