بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی است؟

بیشترین طول عمر باتری مربوط به کدام گوشی است؟
  • 1396/10/17
  • زهرا معبودی
  • 1

زمانی که قصد خرید گوشی های هوشمند داریم، شاید اولین چیزی که مد نظر داریم این است که طول عمر باتری فوق العاده باشد تا بتوانیم در مدت زمان زیادی از آن استفاده کنیم. حتی بسیاری از افراد به این فکر می کنند که دیوایسی خریداری کنند که باتری آن در مدت زمان کمتری فول شارژ می شود. 

گویا آی تی: ما طی بررسی هایی که داشته ایم در این مقاله به شما می گوییم که کدام یک از گوشی ها، که تولید شده در سال های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ هستند بیشترین طول عمر گوشی ها را دارند.

بیشترین طول عمر باتری گوشی در سال ۲۰۱۷

در لیستی که در زیر مشاهده می کنید، لیست گوشی ها در سال ۲۰۱۷ ارائه شده که به تناسب میزان طول عمر باتری لیست شده اند:

طول عمر باتری گوشی 2017

همانطور که در لیست بالا مشاهده می کنید، بلک بری و البته گلکسی اس ۸ توانسته اند رکورد دار این لیست از بررسی باشند. شما می توانید پیش از خرید گوشی این لیست را مورد بررسی قرار دهید و از نظر طول عمر گوشی خریداری کنید که بیشترین پاسخگویی با توجه به هزینه ای که می خواهید داشته باشید، ارائه دهد.

به طور متوسط طول عمر گوشی هایی که در این سال تولید شده اند ۸ ساعت ۵۳ دقیقه می باشد.

بیشترین طول عمر باتری گوشی در سال ۲۰۱۶

همانطور که در لیست زیر مشاهده می کنید، رکورد دار این لیست آیفون ۷ می باشد.

طول عمر باتری گوشی 2016

به طور کلی متوسط طول عمر باتری های گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۶ به میزان ۷ ساعت و ۳ دقیقه بوده است. گوشی شما به چه میزان پاسخ گویی دارد؟

بیشترین طول عمر باتری گوشی در سال ۲۰۱۵

اما شاید بخواهید یکی از گوشی های برجسته ی تولید شده در سال ۲۰۱۵ را خریداری کنید. بهتر است سری به لیست زیر بزنید و گوشی انتخاب کنید که میزان طول عمر آن جوابگوی اهداف شماست:

همانطور که در لیست مشاهده می کنید، گوشی های آیفون و سامسونگ، در این لیست به میزان مشابه و یکسان پرچم دار گوشی های خوش باتری هستند.

متوسط طول عمر باتری های گوشی های سال ۲۰۱۵ به میزان ۷ ساعت و ۵ دقیقه گزارش شده است.

علاوه بر این که میزان طول عمر باتری اهمیت دارد، برای بسیاری سرعت شارژ شدن باتری نیز اهمیت دارد. در ادامه این مقاله، می توانید سرعت شارژ شدن باتری های گوشی های هوشمند را به تناسب سال تولید مشاهده کنید.

وضعیت مدت زمان شارژ باتری گوشی های  سال ۲۰۱۷

وضعیت مدت زمان شارژ باتری گوشی های  سال ۲۰۱۶

وضعیت مدت زمان شارژ باتری گوشی های  سال ۲۰۱۵

همانطور که متوجه هستید، در مقابل نام هر گوشی، مدت زمان شارژ شدن به صورت فول شارژ به صورت دقیقه نوشت شده است. در این آمار، در سه تصویر بالا هر چه رقم جلوی هر سطر کمتر باشد، گوشی بهینه تری خواهید داشت.

البته مدت زمانی که ارائه شده به تناسب میزان ظرفیت باتری هاست. چرا که تمام گوشی ها دارای ظرفیت یکسان نیستند و از تکنولوژی یکسانی بهره مند نیستند.

حالا شما می توانید از بابت طول عمر باتری گوشی که قصد خرید آن را دارید به کمک لیست بالا اطمینان حاصل کنید.

دیدگاه ها و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *