شگفتی حاضران در ces 2018 از پیانوی هوشمند

شگفتی حاضران در ces 2018 از پیانوی هوشمند
  • 1396/10/23
  • رقیه کُرد
  • 0

تلاش برای متمایز کردن محصول در میان هزاران گجتی که در نمایشگاه CES در معرض دید عموم قرار دارند کار آسانی نیست اما اگر خوش شانس باشید و یک اسطوره زنده دنیای موسیقی تصادفا از غرفه شما بازدید کند، شک نکنید بدون هیچ هزینه ای، بزرگ ترین و موثرترین تبلیغ تاریخ شرکت شما انجام شده است.

گویا آی تی – خصوصا زمانی که محصول شما پیانویی هوشمند باشد که هدف از طراحی آن ساده تر کردن پروسه تعلیم هنرآموزان این ساز محبوب باشد.

این پیانوی هوشمند متصل به اینترنت توسط یک استارت آپ کالیفرنیایی ساخته شده است. به استاد پیانونی که مشغول معرفی این محصول بود خبر دادند که آقای استیوی واندر تمایل به آزمایش و بررسی این محصول دارد. او در ابتدا این مساله را جدی نگرفت و تصور کرد در حالی شوخی با او هستند.

اما موضوع کاملا جدی بود. آقای واندر حدود ۱۵ دقیقه مشغول نواختن آهنگ با این پیانو شد و جمعیت زیادی از دوستداران موسیقی و طرفدارای وی در غرفه شرکت One Music Group تجمع کرده بودند. واندر گفته بود که علاقه مند است برای مشاهده محصولات جدید و همچنین ملاقات با مردم از نمایشگاه CES دیدن کند. وی در کنار «ایگی آزِیلیا» رپر معروف و همچنین گیتاریست برجسته «جو پری» از جمله هنرمندان سرشناس موسیقی است که امسال در نمایشگاه CES حاضر شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *