سامسونگ برای تولید گجت جدید خود نیازمند تامین مالی است

سامسونگ برای تولید گجت جدید خود نیازمند تامین مالی است
  • 1395/6/16
  • زهرا معبودی
  • 0

در نمایشگاه CES سال گذشته، کمپانی سامسونگ از یک کمربند هوشمند رونمایی نمود که به عنوان یک گجت هوشمند می توانست اطلاعات مختلفی را از کاربر بدست آورد. امروز کمپانی سامسونگ اعلام نموده است که قصد دارد این گجت پوشیدنی را راهی بازار نماید. با مجله اینترنتی گویا آی تی همراه باشید تا اطلاعات دقیق تری از نحوه تولید و عرضه این محصول جدید سامسونگ برایتان بازگو نماییم.

Smart-Beld-samsung

کمپانی سامسونگ سال گذشته از یک گجت پوشیدنی رونمایی نمود، این گجت که به صورت یک کمربند هوشمند می باشد قادر است اطلاعات مختلفی را از کاربر بدست آورد.

کمپانی سامسونگ امروز در خبری اعلام نموده که قصد دارد این محصول جدید خود را با کمک های مردمی تولید و عرضه نماید و برای این کار نیاز به سرمایه گذاران خارجی دارد از این رو با معرفی وب سایت Kickstarter اعلام درخواست کمک و جذب سرمایه گذار خارجی نموده است.

کمپانی سامسونگ قیمت ۱۱۹ دلار را برای این کمربند در نظر گرفته است و اعلام نموده که افراد در صورت سرمایه گذاری در این طرح می توانند این محصول را با قیمتی معادل ۶۹ یا ۹۹ دلار خریداری کنند.

Smart-Beld-samsung

این گجت جدید دقیقا مانند یک کمربند طراحی شده است، اما قادر می باشد اطلاعاتی چون نوع خوراکی کاربران، مقدار مسیر طی شده در روز و میزان انرژی مصرفی کاربر را بدست آورد. کمپانی سامسونگ در صورت یافتن حامی مالی قصد دارد این محصول جدید را تا قبل از سال ۲۰۱۷ روانه بازار نماید.

آیا کمپانی سامسونگ قادر به تامین مالی برای تولید این محصول از طریق کمک های مردمی خواهد بود؟ آیا گجت جدید سامسونگ می تواند به افزایش سلامت و رسیدن افراد به تناسب اندام موثر واقع شود؟

نظرات و دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *