روشی هوشمندانه برای خواندن صفحات وب با اپلیکیشن Flynx

روشی هوشمندانه برای خواندن صفحات وب با اپلیکیشن Flynx
  • 1396/11/9
  • بابک شالکونژاد
  • 0

با استفاده از Flynx می توانید سایت‌هایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی باز می کنید را در پس‌زمینه اندورید بارگذاری کنید و در زمان دلخواه مطالعه کنید.

گویا آی تی – مطالعه از طریق شبکه‌های اجنماعی می‌تواند منجر به کلیک بر روی لینک‌ها به صورت پی‌درپی شود. اگر شما از طریق کامپیوتر این کار را انجام می‌دهید، بازگذاشتن لینک‌ها در تب‌های دیگر، مشکلی به وجود نمی‌آورد. اما اگر از طریق دستگاه‌های اندورید و نرم‌افزارهایی مانند توییتر و فیسبوک چنین لینک‌هایی را باز می‌کنید و می‌خوانید ممکن است احساس راحتی نکنید. البته شما می‌توانید از مرورگرهایی که در چنین نرم‌افزارهایی (فیسبوک و توییتر) تعبیه شده است استفاده کنید ولی هیچ‌کدام از آنها ویژگی‌های آسان و راحت ارائه شده توسط  Flynx را ارائه نمی‌کنند.

به جای بازکردن یک صفحه بر روی نرم‌افزاری که در حال کار با آن هستید، Flynx صفحات را در پس‌زمینه برای شما بارگذاری می‌کند. همانند ویژگی چت فیسبوک صفحات به صورت یک آیکن شناور ظاهر می‌شوند که شما می‌توانید آنها را به گوشه چپ یا راست صفحه نمایش خود بچسبانید. زمانی که تصمیم گرفتید که صفحات بارگذاری شده را بخوانید، تبلیغات از صفحات حذف می‌شوند و خواندن صفحات آسان‌تر خواهد شد. اگر دوست دارید که Flynx رو آزمایش کنید در ادامه با ما همراه باشید:

گام اول: یک نسخه از Flynx را رو دستگاه اندروید۳ به بالا نصب کنید. نرم‌افزار را باز کنید و مراحل آموزشی که توسط نرم‌افزار به شما نشان داده می‌شود، کامل کنید.

گام دوم: شبکه اجتماعی یا خبرخوان محبوب خود را باز کنید و یک لینک را انتخاب کنید. در این قسمت نیاز است تا Flynx را به عنوان مرورگر خود برای باز کردن لینک ها انتخاب کنید (در صورت تمایل شما می‌توانید آن را به عنوان مرورگر پیش‌فرض انتخاب کنید.). در آخر لینک موردنظر شما به شکل یک آیکن بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

نکته: درصورتی که مرورگر تعبیه شده در نرم‌افزار شما فعال باشد، Flynx اجرا نخواهد شد. ضمنا در این نسخه از نرم‌افزار شما تنها قادر به بازکردن ۴ لینک خواهید بود اما در نسخه بتا که اخیرا عرضه شده است می‌توانید لینک‌های نامحدودی را باز کنید. بنابراین این تنها مشکلی است که می تواند برای نسخه اولیه وجود داشته باشد.

گام سوم: بر روی آیکن مورد نظر  کلیک کنید تا آخرین وب سایت انتخاب شده نشان داده شود. شما می توانید بین لینک ها از طریق انتخاب آیکن آنها که در بخش بالایی محیط Flynx قرار دارد،جابجا شوید.

گام چهارم (اختیاری): برای بستن یک صفحه، آیکن مورد نظر را به بخش پایینی صفحه بکشید و روی آیکن “X” رها کنید.

گام پنجم(اختیاری): درصورتی که می‌خواهید تمام لینک‌ها را جمع کنید یکی از آیکون‌ها را بالای آیکون دیگری بکشید.

علاوه بر بازکردن لینک‌ها، Flynx این توانایی را دارد تا وب‌سایت‌ها را برای شما ذخیره کند تا بتوانید بعدا آنها را مطالعه کنید. اما در صورتی که بخواهید از این ویژگی استفاده کنید باید Flynx را به عنوان مرورگر پیش فرض خود تنظیم کنید که ممکن است این کار برای بعضی از کاربران ناخوشایند باشد. تنظیماتی که در نرم‌افزار وجود دارد به شما اجازه خواهد داد تا انداره و مکان آیکن‌ها را تنظیم کنید که این تنظیم به صورت پیش‌فرض بر روی اندازه متوسط و مکان راست صفحه نمایش است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *