آموزش انتقال چند اپلیکیشن به صورت یکجا در iOS

آموزش انتقال چند اپلیکیشن به صورت یکجا در iOS
  • 1396/12/8
  • زهرا معبودی
  • 0

از ابتدا تا کنون اپل اعتقادی به تشریح جز به جز ویژگی ها و ترفند های مربوط به سیستم عامل خود نداشته و بیشتر آموزش هایی را که در پهنه نت مشاهده می کنید، توسط کاربران ios نوشته شده و تشریح شده اند. یکی از جدیدترین چیزهایی که ما در ios مشاهده کرده ایم و می توان گفت کشف کرده ایم این است که می توان به کمک یک ترفند چندین اپلیکیشن را با هم انتقال داد.

گویا آی تی: برای شروع کافی است به صفحه خانگی در این سیستم عامل بیایید و بعد روی آیکون یکی از اپلیکیشن ها به قدری فشار دهید تا صفحه فعال شود و کمی بلرزد. لازم نیست زیاد فشار دهید تا عملکرد به درستی انجام نشود یا حتی تاچ سه بعدی را فعال کنید. میزان تغییرات به شکل زیر است:

بعد از این با یک ضربه یک آیکون را برای انتقال در اطراف صفحه خانگی، آماده کنید و این کار را انجام دهید.

برای اینکه علاوه بر یک آیکون، آیکون های دیگر را هم انتقال دهید باید همزمان با نگهداشتن آیکون اولیه، با کمک یکی از انگشتانتان، آیکون های بعدی را به سمت آیکون اولیه بکشید و یک پشته از ایکون ها مطابق آن چه که در زیر مشاهده می کنید ایجاد کنید:

حالا شما می توانید آن پشته ی اپلیکیشنی یا همان پشته ای که از ایکون ها ایجاد کرده اید را به راحتی به هر جایی که می خواهید منتقل کنید:

زمانی که عملیات انتقال به خوبی انجام شد به صورت اتوماتیک آن چه که در پشته وجود داشته است، استخراج می شود و به ترتیب در مکان معین شده قرار می گیرد.

دقت کنید که این روش برای انتقال اپ ها در هوم اسکرین و صفحات آن مناسب است و مزیت دیگری ندارد.

در این باره اگر به استثنائی برخورد کردید آن را در بخش نظرات بنویسید و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *