نگاهی به روند موفقیت آمیز برند آنر

نگاهی به روند موفقیت آمیز برند آنر
  • 1397/2/29
  • گویا آی تی
  • 0

آنر به عنوان یکی از کمپانی‌های پرقدرت در حوزه تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که با تولید محصولات مقرون به صرفه توانسته توجه کاربران زیادی را به خودش جلب کند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با این برند و روند موفقیت آمیز آن بیشتر آشنا کنیم.

کمپانی آنر محصولاتش را با ویژگی‌هایی چون قیمت مناسب و امکانات فراوان به بازار عرضه می‌کند و با معرفی تلفن‌های هوشمند متعددی با همین ویژگی‌ها، سعی در جذب کاربران با سلایق مختلف دارد. این کمپانی تمرکز زیادی بر روی گوشی‌های پرچمدار و میان رده داشته و از همین رو شاهد محصولاتی عالی با نوآوری‌های فراوان در این سری هستیم. این نوآوری‌ها و قابلیت‌های مختلف در کنار قیمتی رقابتی، ویژگی‌های اصلی محصولات تولید شده توسط آنر را تشکیل می‌دهند.

شروع فعالیت آنر با گوشی‌های میان رده بود و این کمپانی توانست با تولید مدل‌های مختلفی در این گروه، جایگاه بزرگی را در بازار تلفن‌هوشمند از آن خودش کند. Honor 3c به عنوان اولین میان رده این کمپانی به حساب می‌آید که از همان ابتدا، با استقبال بالای کاربران مواجه شد.

چندی بعد آنر با تکیه بر این موفقیت، به سمت گوشی‌های پرچمدار هم قدم برداشت و اولین دستگاه بالارده خودش را به بازار عرضه کرد. آنر ۶ اولین پرچمدار این کمپانی محسوب می‌شود که با ظاهر بسیار زیبا و مشخصات سخت‌ افزاری عالی، در کنار قیمتی فوق العاده رقابتی روانه بازار شد. آنر که توانست با تولید این پرچمدار، یک بار دیگر موفقیت بزرگی را تجربه کند؛ تولید گوشی‌های پرچمدار در کنار محصولات اقتصادی را در برنامه کاری خودش قرار داد.

یک سال بعد از عرضه اولین پرچمدار، این کمپانی آنر ۷ را روانه بازار کرد که به عقیده بسیاری از افراد، از نظر زمانی نسبت به دوره خودش جلوتر بود. این گوشی از یک بدنه تمام فلزی بهره می‌برد که معنای تازه‌ای را به طراحی در تلفن‌های هوشمند پرچمدار، داده بود.

آنر بعد از معرفی دومین پرچمدارش، زبان طراحی اختصاصی خودش را پیدا کرد و محصولات بعدی را با پایه‌ای از این زبان طراحی معرفی نمود. از آن زمان، گوشی‌های آنر معمولا با بدنه شیشه‌ای و لبه‌های گرد و بدون زاویه، روانه بازار می‌شدند و این موارد به عنوان امضایی از طراحی آنر در تولیدات محسوب می‌شد. نکته جالب اینجاست که با وجود بهره گیری از پایه زبان طراحی مشابه در پرچمداران آنر، تغییراتی در بخش ظاهری مدل‌های جدید ایجاد می‌گردید که زیبایی در طراحی را نسل به نسل بیشتر می‌کرد و به همین ترتیب هم محصولات آنر هیچوقت از این نظر تکراری نمی‌شدند.

با موفقیت روز افزودن آنر در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند، این کمپانی به چنان قدرت بالایی رسیده که امسال از Honor 10 به عنوان جدیدترین پرچمدارش، با ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای رونمایی کرده است. پرچمدار سال ۲۰۱۸ این کمپانی از نظر زیبایی ظاهری حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و با رنگ بندی‌های خاص خودش، در همان نگاه اول، نظر کاربران مختلف را به خودش جلب می‌کند. با این وجود، کمپانی آنر همچنان بر هدف اصلی خودش یعنی ارایه بیشترین امکانات همراه با قیمت پایین، پایبند است؛ به همین ترتیب هم برای آنر ۱۰، قیمت مناسب‌تری نسبت به پرچمداران سایر برند‌های رقیب، در نظر گرفته شده است.

اما تمرکز آنر با گذشت زمان از گوشی‌های میان رده کم‌تر نشده و این کمپانی با قدرت تمام، همچنان مدل‌های مختلفی از این سری گوشی‌های اقتصادی را تولید می‌کند. علاوه بر این‌ها، سری‌های جدیدی مانند i و v به این دسته محصولات پرطرفدار آنر هم اضافه شده است. در حال حاضر مدل‌های  Honor 7C و Honor View 10 به عنوان جدیدترین میان‌ رده‌های ساخته شده توسط آنر به حساب می‌ِآیند.

آنر از همان ابتدا با هدفمندی وارد بازار تلفن‌های هوشمند شد و با در دست گرفتن بخش بزرگی از بازار، موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. مدل‌های مختلفی از این کمپانی بعد از معرفی، توسط منتقدان و وبسایت‌های مختلف به عنوان بهترین گوشی‌های سال انتخاب شدند و خوشبختانه این روند همچنان هم ادامه دارد. با توجه به این حضور پرقدرت، به نظر می‌رسد آنر برنامه بلندمدتی برای حضور در بازار تلفن‌های هوشمند داشته و می‌تواند به جایگاهی حتی بالاتر در بازار دست یابد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *