پروژه مسئولیت اجتماعی نت برگ کلید خورد

پروژه مسئولیت اجتماعی نت برگ کلید خورد
  • 1397/3/1
  • گویا آی تی
  • 1

اولین و بزرگترین وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در ایران می خواهد قدمی دیگر در راستای مسئولیت اجتماعی برند خود بردارد و به حفظ محیط زیست کمک کند.

 

اهمیت به مسئولیت اجتماعی برای برندها، یکی از مواردی است که می‌تواند اعتماد مشتریان آنها را بیش از پیش جلب کرده و شاید حتی در حدی تاثیرگذار باشد که کاربران برندی را انتخاب کنند که در میان رقبای خود، اهمیت بیشتری به مسائل مربوط به مسئولیت اجتماعی بدهد. در چنین حالتی است که یک مشتری به یک برند وفادار می‌شود و حاضر است در مواردی، پول بیشتری هم بپردازد، اما همچنان از همان برند قبلی خرید کند.

مجموعه نت‌برگ را همه می‌شناسید، اولین و بزرگترین وب‌سایت تخفیف و خرید گروهی در ایران که از ابتدای کار خود تاکنون، جزو کسب و کارهای برتر ایران بوده و موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. روش خرید از این وب‌سایت و موضوع آن بسیار ساده است: کالا و خدمات مختلف برای تبلیغ، جذب کاربر و مشتری جدید، پیشنهاد استفاده از خدمات‌شان را با قیمت های پایین‌تر از حد معمول و با درصد تخفیف‌های متنوع در اختیار کاربران می‌گذارند و کاربران برای تجربه این خدمات با قیمت پایین‌تر، پیشنهاد مورد نظرشان را خریداری می‌کنند.

در اکثر نت‌برگ‌های قابل خریداری، نکته‌ای مهم به چشم می‌آمد: ارائه پرینت نت‌برگ الزامی است. در واقع، این جمله به این معنی بود که ارائه کد خریداری شده به روش‌هایی مثل Qr code و … کافی نیست و حتما باید کد خریداری شده را به صورت کتبی ارائه دهید.

این موضوع هم از لحاظ اسراف در کاغذ دارای اهمیت بود و هم اینکه بسیاری از کاربران، این نکته را فراموش می‌کردند و همین باعث تلخ شدن اوقات آنها و استفاده نکردن از تخفیفی می‌شد که آن را از قبل خریداری کرده بودند.

حالا نت‌برگ به عنوان پیشرو در اقدامی مثبت، به کسب و کارهایی که با آن قرارداد امضا می‌کنند، الزام کرده تا ارائه پرینت را از سیستم خود حذف کنند و بدین ترتیب، دیگر نیازی به ارائه پرینت توسط کاربر، برای استفاده از خدمات نیست.

شاید به نظر بیاید که این اقدام آنچنان تاثیرگذار نیست. مگر در نت‌برگ، به عنوان مثال ماهانه، چند پرینت به کاربران الزام می‌شود که این اقدام نت‌برگ قابل توجه باشد؟ اگر شما هم این چنین فکر می‌کنید، بد نیست به تعداد فروش گزینه‌های مختلف نت‌برگ در این وب‌سایت نگاهی بیندازید. برخی از این پیشنهادات، بیش از چند هزار بار خریداری می‌شوند و این یعنی همان یک نت‌برگ، می‌تواند باعث اسراف چند هزار برگه کاغذ با حداقل سایز A4 شود که عدد کمی نیست.

قطعا این اقدام نت‌برگ در راستای حفظ مسئولیت اجتماعی، هم برای کشور مفید است و هم باعث بهبود هرچه بیشتر تصویر ذهنی کاربران این برند خواهد شد. طبق شعار این برند، در نت‌برگ همه برنده‌اند! هم خریدار، هم فروشنده و هم نت‌برگ که حالا با این طرح، محیط زیست هم به برندگان اضافه شد.

با این حساب، با نصب اپلیکیشن اندروید یا iOS نت‌برگ، نیازی به ارائه کد به صورت پرینت شده نیست و ارائه QR Code مربوط به هر پیشنهاد تخفیف از طریق اپلیکیشن نت‌برگ، برای استفاده از آن کافیست.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. کلا تخفیف هاشون خیلی قابل استفاده نبود و خیلی جاها بیشتر یه تله بودن برای جذب مشتری و تحمیل شرایط متفاوت و بقول معروف تیغ زدن مردم یا در صورت مقاومت سرویس در حد خیلی سطحی ارائه میشد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *