سایتی برای دانلود فول آرشیو آهنگهای متنوع

سایتی برای دانلود فول آرشیو آهنگهای متنوع
  • 1397/3/2
  • گویا آی تی
  • 0

سایت های زیادی در وب مشغول فعالیت در زمینه موسیقی هستند اگر شما کلمه ی دانلود آهنگ جدید را در گوگل سرچ کنید هزاران سایت با این موضوع برای شما نمایش داده میشود. که رقابت زیادی با یکدیگر بر سر کاربران مجازی دارند یکی از این سایت ها ایزی موزیک می باشد این سایت فعالیت خود به صورت مجاز از سال هشتادو نه آغاز کرده است که به صورت مداوم و سری در زمینه فرهنگی موسیقی فعالیت دارد. و یکی از سایت های زمینه موسیقی در بین رقبا می باشد. همچنین در زمینه مذهبی (مداحی) نیز فعالیت میکند. مطالب ایزی موزیک تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است و تمام آهنگها در این سایت به صورت رایگان با اجازه صاحب اثر قرار میگیرد تنها سایتی در اینترنت که آلبومی های فروشی را رایگان در اختیار کاربر قرار نمیدهد !! (حامی کپی رایت) فقط برای معرفی قرار داده میشوند مگر اینکه خواننده آن را رایگان اعلام کرده باشد. به راحتی میتوان در این سایت آهنگ های مورد علاقه ی خود را پیدا کنید حتی آهنگ هایی قدیمی که سال های قبل منتشر شده (دارای فول آلبوم) در این سایت با کیفیت خوب و حتی ۳۲۰ یافت میشود. این سایت دارای آرشیو بزرگ موزیک های ایرانی می باشد حداقل با ۸۵۰۰ آلبوم قدیمی ! کافیست کلمه ی دانلود آهنگ های شاد را در این سایت جستجو کنید که با نتایج زیادی روبه رو میشود که مناسب سنین (کودکانه و بزرگسال) و … یا به عبارتی مناسب تمام سلیقه ها یافت می شود.

یکی از مشکلات کاربران این است که نمیتوانند آهنگ را دانلود کنند که وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنند آن ترانه آنلاین پخش میشود !! راه حل ساده این می باشد که می توان برای سیستم عامل اندروید روی لینک نگه دارید و گزینه سیو رو بزنید و اگر سیستم عامل شما آی او اس هست شما باید نرم افزار مخصوص آی دانلود را دانلود کنید.

از دیگر ویژگی های این سایت پخش آنلاین می باشد همان طور که میدانید هر آهنگی مناسب دانلود نیست پس بهتر است قبل از اینکه دنبال دانلود آهنگ های غمگین بگردید آن را به صورت خلاصه گوش کنید و در صورت رضایت از آن دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *