هر آنچه که درباره گوشی Xperia XZ3 شرکت سونی می دانیم

هر آنچه که درباره گوشی Xperia XZ3 شرکت سونی می دانیم
  • 1397/3/27
  • سینا اشتری
  • 0

با اینکه مدت زیادی از عرضه گوشی هوشمند Xperia XZ2 به بازار نمی گذرد اما به تازگی شاهد انتشار شایعاتی در مورد جزئیات گوشی هوشمند بعدی شرکت سونی و یا Xperia XZ3 هستیم؛ در ادامه به تشریح شایعات منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

همانطور که از اولین شایعات منتظر شده در مورد یک گوشی هوشمند انتظار می رود تا این لحظه اطلاعات کاملی در مورد جزئیات ظاهری، سخت افزاری و نرم افزاری Xperia XZ3 در دست نیست و برای اطلاع از اطلاعات و جزئیات بیشتر در مورد این گوشی باید بیشتر صبر داشته باشیم.

طراحی

با توجه به شایعات منتشر شده و همه اطلاعاتی که تا به اینجای کار در مورد Xperia XZ3 در اختیار داریم می توانیم با اطمینان بگویم که شرکت سونی در مورد طراحی ظاهری Xperia XZ3 نیز خلاقیت زیادی به خرج نداده و همانطور که از اولین عکس های منتشر شده از نمونه آزمایشی این گوشی هوشند مشخص است، شرکت سازنده از همان سبک طراحی همیشگی در ساخت این گوشی استفاده خواهد کرد.

انتظار داریم تا صفحه نمایش به کار رفته در XZ3 دارای نسبت ابعاد تصویر ۱۸:۹ باشد و همانطور که از عکس های منتشر شده مشخص است، احتمالا شاهد پیشرفت هایی در روند به حداقل رسانیدن حاشیه صفحه نمایش از دو طرف خواهیم بود.

با توجه به عکس های منتشر شده از نمای جلویی Xperia XZ3 می توانیم به سادگی شاهد حاشیه تصویر زائد و غیر قابل قبول صفحه نمایش از بالا و پایین باشیم و به نظر می رسد که Xpera XZ3 از این لحاظ تفاوت زیادی با گوشی های سری XZ2 نداشته باشد.

Xperia XZ3

دوربین سلفی این گوشی لنز دو گانه ای ندارد و با نگاه کردن به تصویر نمای روبروی گوشی Xperia XZ3 به سادگی به این موضوع پی خواهید برد؛ در اینجا باید بگوییم که طبق برخی از شایعات منتشر شده در فضای مجازی گفته شده است که حاشیه زیاد بالا و پایینی صفحه نمایش به دلیل برخورداری گوشی Xperia XZ3 از یک بلندگوی استریو است؛ همانند آنچه که قبل از این در گوشی های سری Xperia XZ2 شاهدش بوده ایم.

با نگاهی به عکس های منتشر شده مربوط به قاب پشتی گوشی می توانیم دوربین اصلی دوگانه به کار رفته در تولید گوشی Xperia XZ3 را مشاهده کنیم؛ از طرف دیگر انعکاس نور موجود در این عکس احتمال به کار گیری شیشه در تولید قاب پشتی را تقویت می کند؛ با اینکه هنوز در مورد این فرضیه شائبه هایی وجود دارد اما با توجه به استفاده از شیشه و فلز در طراحی و تولید گوشی های سری Xperia XZ2 توسط متخصصان شرکت سونی، بعید نیست که قاب پشتی طراحی شده برای گوشی Xperia XZ3 نیز جنسی شیشه ای داشته باشد.

مشخصات فنی

به لطف تصویر منتشر شده در مورد جدول مشخصات فنی گوشی Xperia XZ3 می توانیم تا حدودی شما را در جریان اطلاعات فنی این گجت نیز بگذاریم؛ البته در همین ابتدای کار باید به اطلاعتان برسانیم که جعل کردن این اطلاعات و ساختن یک جدول خیالی کار سختی نیست و پیشنهاد می کنیم حساب زیادی روی صحت اطلاعات موجود در این جدول باز نکنید؛ با این حال اطلاعات موجود در این جدول به آنچه که ما از جزئیات فنی گوشی Xperia XZ3 انتظار داشتیم بسیار نزدیک است.

گوشی Xperia XZ3

با توجه به اطلاعات در دسترس می دانیم که کارشناسان شرکت سونی از پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ به عنوان مغز متفکر آن استفاده می کنند؛ علاوه بر این می دانیم که ۶ گیگابایت حافظه رم در طراحی بخش فنی گوشی Xperia XZ3 به کار رفته و در نهایت کاربران می توانند بین دو نمونه مختلف از این گوشی که به ترتیب از ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برند انتخاب داشته باشند.

پشتیبانی گوشی Xperia XZ3 از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی با حداکثر ظرفیت ۴۰۰ گیگابایت و ارتقاء ظرفیت باتری آن در مقایسه با باتری به کار رفته در تولید گوشی های سری Xperia XZ2 از جمله دیگر ویژگی های فنی این گجت است.

در مورد صفحه نمایش گوشی Xpreria XZ3 می دانیم که اندازه آن در مقایسه با صفحه نمایش های ۵٫۷ اینچی به کار رفته در تولید گوشی های Xperia XZ2 تغییری نداشته و انتظار مشاهده همان رزولوشن Full HD موجود در صفحه نمایش گوشی های Xperia XZ2 را از آن داریم.

تا به این لحظه اطلاعات بیشتری در مورد گوشی Xperia XZ3 شرکت سونی در دست نیست اما به محض انتشار شایعات و اطلاعات بیشتر شما را در جریان اطلاعات تکمیلی قرار خواهیم داد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *