هر آنچه که درباره آیفون های سال ۲۰۱۹ می دانیم

هر آنچه که درباره آیفون های سال ۲۰۱۹ می دانیم
  • 1397/3/28
  • سینا اشتری
  • 0
محتوا پنهان
طبق گزارش های منتشر شده و اطلاعات در دسترس می دانیم که اپل خود را برای معرفی ۳ آیفون جدید در ماه سپتامبر آماده می کند؛ در ادامه شما را در جریان جزئیات آیفون های سال ۲۰۱۹ می گذاریم.بر اساس گزارشی که اخیرا توسط نشریه Wall Street Journal منتشر شد می دانیم که دو مدل از این سه آیفون جدید از صفحه های نمایشی از نوع OLED بهره برده و یکی از آنها صفحه نمایشی از نوع LCD دارد؛ قیمت این آیفون ارزان تر از دو مدل دیگر خواهد بود و اپل انتظار دارد تا این مدل پر فروش ترین آیفون سال آینده میلادی باشد.
همانطور که گفتیم دو مدل از سه آیفون بعدی به صفحه نمایش های از نوع OLED مجهز هستند؛ اپل سال گذشته میلادی برای اولین بار از این نوع از صفحه نمایش در تولید آیفون اکس استفاده کرد.
ارزان ترین مدل این آیفون ها صفحه نمایشی از نوع LCD دارد؛ گفته می شود که صفحه نمایش به کار رفته در تولید این آیفون به لحاظ طراحی شباهت زیادی به صفحه نمایش آیفون ۸ دارد.
بهره مندی آیفون اکس از صفحه نمایش OLED در کنار افزایش کیفیت تصویر آن در مقایسه با سایر آیفون های تولید شده تا به امروز، قیمت تمام شده این گجت را به ۹۹۹ دلار رسانده و این گوشی هوشمند را در زمره گران ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار قرار داد.
بخش عمده افزایش قیمت آیفون اکس در مقایسه با آیفون های پیشین مربوط به صفحه نمایش OLED با کیفیت به کار گرفته شده در تولید آن می باشد؛ لازم به ذکر است که هر یک عدد از صفحه نمایش های به کار رفته در تولید آیفون اکس ۱۰۰ دلار برای اپل تمام می شود و این در حالی است که هزینه تمام شده برای خرید هر یک عدد از صفحه نمایش های به کار رفته در تولید آیفون ۸ تنها ۴۰ دلار است.
از آنجایی که همه قدرت خرید یک آیفون اکس را ندارند مدیران شرکت اپل تصمیم گرفته اند تا در میان آیفون های سال ۲۰۱۹، یک مدل را با صفحه نمایش LCD به بازار عرضه نموده تا با داشتن قیمتی کمتر بتواند مشتریان بیشتری را به خرید آن ترغیب کند.
آیفون های سال 2019
صفحه نمایش های OLED در مقایسه با مدل های LCD دقت و وضوح تصویر بیشتری داشته و علاوه بر این رنگ های زنده و شاداب تری را نیز به نمایش می گذارند.
بر اساس گزارش های منتشر شده توسط خبرگزاری بلومبرگ، نشریه وال استریت و یکی از بزرگ ترین کارشناسان بازار گوشی های هوشمند به نام مینگ چی کو می دانیم که شرکت اپل در محدوده زمانی مابین اواخر شهریور و اوایل مهرماه آیفون های سال ۲۰۱۹ خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.
بر اساس گزارش های منتشر شده توسط هر سه منبع یاد شده می دانیم که یکی از این سه آیفون یه عنوان مدل به روز شده آیفون اکس، دیگری به عنوان نمونه ای بزرگ تر از آیفون اکس و مدل سوم به عنوان آیفونی ارزان قیمت تر و جایگزین آیفون ۸ به بازار عرضه خواهند شد؛ علاوه بر دو آیفون گران قیمت تر گفته شده که نمونه ارزان تر نیز از فناوری تشخیص چهره پشتیبانی خواهد کرد.
آقای مینگ چی کو که همه او را یکی از کارکشته ترین کارشناسان بازار گوشی های هوشمند می دانند قیمت آیفون ارزان قیمت تر سال ۲۰۱۹ را بین ۵۵۰ تا ۶۵۰ دلار پیش بینی کرده است.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *