شاپ اینتکس | نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران

شاپ اینتکس | نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران
  • 1397/5/7
  • گویا آی تی
  • 0

نمایندگی اینتکس و مرکز فروش محصولات بادی اینتکس در ایران کلیه اجناس اصلی و اورجینال را با قیمت ارزان و کیفیت بالا در سراسر کشور به صورت جزئی و عمده به فروش می رساند . نمایندگی اصلی و مرکزی intex سایت رسمی شاپ اینتکس از طریق خرید اینترنتی و حضوری در فروشگاه محصولات بادی اینتکس به آدرس مرزداران خیابان ایثار پلاک ۸ واحد ۲ محصولات خود را عرضه می نماید و تمامی خدمات پس از فروش ، تعمیرات و پنچر گیری محصولات بادی اینتکس و بست وی در این مجموعه انجام می پذیرد . برای خرید و فروش انواع محصولات اصلی اینتکس در ایران با همکاران ما در این مرکز تماس حاصل فرمائید .

استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته برزنتی اینتکس مخصوص استفاده در فصل تابستان به عنوان استخر شنا و تفریحات آبی خانوادگی یا به عنوان استخر آماده آب درمانی در منزل ، ویلا یا مراکز آب درمانی می باشد . استخر های پیش ساخته در دسته محصولات پرتابل قرار میگیرند که از نظر نصب و جا به جایی بسیار راحت انجام می پذیرد و با قیمت ارزان می توان خرید کرد . استخر های آماده فریمی قابل حمل یا همان استخر پیش ساخته بر روی زمین های صاف قابلیت نصب و راه اندازی را دارند و در کمتر از ۲ ساعت اجرا می شود . اکثریت استخر های اینتکس که در رده استخر های آماده قرار می گیرند دارای نردبان ورود به استخر ، پمپ تصفیه آب شنی یا فیلتری ، درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل استخر ، کف پوش می باشند . برای خرید و فروش استخر های پیش ساخته با همکاران ما در نمایندگی محصولات بادی اینتکس سایت شاپ اینتکس تماس بگیرید .

تشک بادی

تشک بادی اینتکس یک نفره و دو نفره با کیفیت اصلی در کمپانی آمریکایی اینتکس تولید می شود و در ابعاد و اندازه های مختلف با ارتفاع های مختلف عرضه می گردد . تشک بادی جز یکی از لوازم ضروری سفر به شمار می آید . شرکت اینتکس از طریق سایت شاپ اینتکس نمایندگی تشک بادی در ایران محصولات اورجینال اینتکس را به فروش می رساند . سایت شاپ اینتکس برای جلب رضایت مشتریان گرامی این محصول را با کیفیت بالا و کاملا طبی با پایین ترین قیمت عرضه می نماید . برای خرید و فروش تشک بادی طبی اینتکس با همکاران ما در این مجموعه ارتباط برقرار نمایید .

استخر بادی

استخر بادی اینتکس با عمق زیاد و اندازه های بزرگ و کوچک مخصوص بزرگسالان و کودکان طراحی و ساخته شده است . استخر های بادی intex بسیار کاربردی و جذاب برای تفریحات آبی در فصل گرم تابستان است . انواع استخر های بادی خانوادگی با ارتفاع زیاد و کیفیت اصلی اینتکس با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در نمایندگی اینتکس سایت شاپ اینتکس به فروش می رسد و مشتریان گرامی می توانند برای سرگرمی کودکان در حیاط منزل و ویلا از استخر های بادی بهره ببرند . این محصول برای بزرگسالان نیز با ابعاد و اندازه های بزرگتر تولید شده که می توان برای رفع خستگی ناشی از فعالیت های روزانه و تفریحات آبی یا آب درمانی از این محصول بادی کم حجم استفاده نمود . برای دیدن کلیه محصولات اینتکس به سایت ما مراجعه نمایید .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *