چطور برای لاک اسکرین گلکسی S10 یک ویدیو تنظیم کنم؟

چطور برای لاک اسکرین گلکسی S10 یک ویدیو تنظیم کنم؟
  • 1398/1/26
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از امکانات خوبی که از سال های اخیر تا کنون همواره با سامسونگ و گلکسی هایش همراه بوده این است که به شما اجازه می دهد تا برای صفحه قفل یا لاک اسکرین در گلکسی، یک ویدیو تنظیم کنید. هر چند از نظر بسیاری از افراد این یک شاهکار نباشد اما می تواند به عنوان یک آیتم سرگرم کننده به شمار آید.

خوشبختانه این ویژگی دارای این قابلیت است که از هر ویدیویی که بخواهید می توانید برای این بخش تنظیم کنید. خواه ویدیویی با گوشی خودتان گرفته باشید، یا از اینترنت دانلود کرده باشید یا حتی کسی برای تان ارسال کرده باشد.

البته می توانید از ویدیوهای پولی خود سامسونگ نیز استفاده کنید اما حقیقتا این ویدیو نسبت به آن چه که خودتان می توانید درست کنید در بیشتر موارد خسته کننده به نظر می رسند. پس خودتان دست به کار شوید و یک ویدیو ساده بسازید تا برای لاک اسکرین گلکسی S10 تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که ویدیو تان باید تنها ۱۵ ثانیه ای باشد. اگر نیاز به ویرایشگر اندرویدی فیلم دارید اینجا را کلیک کنید

بعد از این که توانستید فیلم مورد نظر خود را تهیه کنید، تنظیمات را به طریقی که در ادامه شرح می دهیم دنبال کنید

 

استفاده از فیلم در لاک اسکرین گلکسی S10 و خانواده چهارتایی اش

به نظر می رسد که این قابلیت یعنی فیلم در لاک اسکرین برای تمامی گوشی های جدید سامسونگ فراهم باشد اما به طور اختصاصی ما این موضوع را روی گوشی های گلکسی S10 شرح می دهیم.

ابتدا گوشی سامسونگ خود را روشن کنید و از صفحه اول، سمت راست و بالا روی آیکون مربوط به تنظیمات کلیک کنید تا زیر منو های آن نمایش داده شود. در این قسمت، باید عبارت Wallpapers and themes را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.

استفاده از فیلم در لاک اسکرین گلکسی

در این قسمت می توانید به طور طبیعی، والپیپر و تم ها را تغییر دهید اما یک روش ساده تر این است که روی دکمه هوم و یا خانگی، فشار دهید، تا آپشن های Wallpapers را مشاهده کنید.

به هر حال وقتی که در موقعیت تم های گلکسی قرار گرفتید:

استفاده از فیلم در لاک اسکرین گلکسی

در ردیف اول، در سمت چپ، اولین گزینه مختص گالری است روی این گزینه کلیک کنید تا به سمت گالری تان هدایت شوید و فایل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

استفاده از فیلم در لاک اسکرین گلکسی

در قسمت گالری فیلم ها از عکس ها به طور کلی سواست و کامل تشخیص است. از طریق مدت زمانی که زیر هر کدام از ویدیو ها نوشته شده، یک ویدیو انتخاب کنید که حداکثر زمان آن ۱۵ ثانیه باشد.

استفاده از فیلم در لاک اسکرین گلکسی

در این قسمت می توانید یک پیش نمایش از فیلم مورد نظر را ببینید اما این جا شما نمی توانید، فیلم را ویرایش کنید، کراپ کنید یا آن را تغییر اندازه دهید.

استفاده از فیلم در لاک اسکرین گلکسی

با کمک گزینه EDIT در این صفحه می توانید وارد صفحه ویرایشی شوید و تغییرات لازم را روی فیلم مورد نظر ایجاد کنید. اگر فیلمی که انتخاب کرده اید بیش از ۱۵ ثانیه زمان دارد از این طریق می توانید ۱۵ ثانیه دلخواه آن را انتخاب کنید. و در نهایت کات ها و کراپ لازم را اجام دهید و روی گزیه DONE کلیک کنید.

در نهایت می توانید فایل ویدیویی مورد نظر را به عنوان لاک اسکرین در گلکسی خود تنظیم کنید.

خروجی این ویدیو، به صورت زیر نمایش داده می شود ( برای فیلمی که در این آموزش انتخاب شده است )

نظرتان در رابطه با این ترفند گلکسی چیست؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *