برنامه نویسی رایانه چیست؟

برنامه نویسی رایانه چیست؟
  • 1399/2/15
  • فربد محمدی
  • 1

برنامه نویسی رایانه یا برنامه نویسی فرآیند نوشتن ، آزمایش ، اشکال زدایی و حفظ کد منبع برنامه های رایانه ای است . این کد منبع به یک زبان برنامه نویسی نوشته شده است . مانند برنامه نویسی  C ++ ، Pascal و غیره. این کد ممکن است اصلاح منبع باشد . هدف اصلی برنامه نویسی ایجاد برنامه ای است که یک هدف مورد نظر (شخصی سازی) را به نمایش می گذارد . روش نوشتن کد منبع غالباً در بسیاری از موضوعات مختلف به برتری نیاز دارد ، دانش مربوط به حوزه برنامه نویسی و غیره را شامل می شود.

انتخاب یک زبان آموزش برنامه نویسی برای یادگیری

چه زبان آموزش برنامه نویسی را می خواهید یاد بگیرید؟ از نظر تئوری ، این ساده ترین سؤالی است که می توانید برای یک دانشجوی محاسبات یا علاقه مندان به آموزش برنامه نویسی مطرح کنید. اما در عمل ، این یک سؤال سخت است که قبل از رسیدن به یک پاسخ ، باید ملاحظاتی دقیق انجام شود!

با وجود صدها زبان آموزش برنامه نویسی که در آنجا وجود دارد ، هر یک از علوم رایانه باید در مورد پیامدهای انتخاب هایی که انجام می دهند تا آنجا که مربوط به آموزش برنامه نویسی است فکر کنند . حتی بعد از یک آموزش برنامه نویسی در کلاس به عنوان بخشی از کار مطالعه ، در واقع به عملکردی که خارج از سالن سخنرانی انجام می شود بستگی دارد ! قبل از اینکه کسی بتواند به صورت آنلاین یا جاهای دیگر به عنوان یک برنامه آموزش برنامه نویسی شروع به کار کند ، تجربه عملی زیادی لازم است.

برنامه نویسی

هنگام انتخاب یک زبان آموزش برنامه نویسی ، همیشه باید با آموزش برنامه نویسی زبان اهداف مورد نظر خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، ممکن است کسی درک کند که آن ها باید به آموزش برنامه نویسی بپردازند تا بتوانند یک بازی رایانه ای عالی بسازند! در همین روش ممکن است فرد نیز نیاز به آموزش برنامه نویسی داشته باشد تا بتواند یک برنامه تجاری را برای فروش در اینترنت تهیه کند.

در میان ده زبان آموزش برنامه نویسی مشهور ، آموزش برنامه نویسی جاوا انتخاب غیرقابل اعتراض برای برنامه نویسی نرم افزار تلفن همراه چند منظوره را نشان داده است. گزینه های ویندوز مانند آموزش برنامه نویسی “سی شارپ” و “ویژوال بیسیک”نیز می توانند برای دستیابی به نتایج مشابه برنامه نویسی جاوا ، اما فقط برای رایانه هایی که سیستم عامل ویندوز را اجرا می کنند ، استفاده شوند. وقتی صحبت از آموزش برنامه نویسی بازی ها می شود ، آموزش برنامه نویسی پایتون محبوبیت زیادی کسب کرده است. این را می توان به ماهیت پویای آن و واقعیت داشتن منحنی آموزش برنامه نویسی روان نسبت داد . آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی ”  ، آموزش  برنامه نویسی ای اس پی (صفحات سرور فعال) ، آموزش برنامه نویسی Django Python و JavaServer Pages زبان های آموزش برنامه نویسی هستند که برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس وب سمت سرور مؤثر ، ممکن است برای آموزش برنامه نویسی لازم داشته باشید. از طرف دیگر ، برنامه نویسی سخت افزاری به یک زبان برنامه نویسی سطح پایین نیاز دارد که قادر به برقراری ارتباط انتزاعی بین برنامه نویس و دستگاه های سخت افزاری باشد. امروزه آموزش برنامه نویسی “سی”بهترین زبان برنامه نویسی مدرن است که می تواند به طور موثر برای برنامه نویسی نه تنها میکروچیپ ها بلکه دستگاه های ارتباطی بدنی نیز مورد استفاده قرار گیرد .

اگرچه هر زبان آموزش برنامه نویسی دارای نقاط قوت و ضعف خود است ، اما درک این نکته ضروری است که می توان بیش از یک زبان آموزش برنامه نویسی را برای ساختن یک برنامه خاص مورد استفاده قرار داد . به عنوان مثال ، می توان همان نرم افزار تجاری را با استفاده از برنامه نویسی “سی پلاس پلاس” شی گرا درست کرد که می تواند با استفاده از روش شی گرا برنامه نویسی “سی” انجام شود. تفاوت در اینجا فقط میزان برنامه نویسی درگیر در هر مورد است. در مقایسه با آموزش برنامه نویسی “سی پلاس پلاس”، آموزش برنامه نویسی “سی” یک زبان برنامه نویسی سطح پایین است و در نتیجه برای دستیابی به نتایج یکسان نیاز به حجم عظیمی از کار آموزش برنامه نویسی دارد. برای این که بهترین انتخاب زبان آموزش برنامه نویسی برای یادگیری باشد ، باید از قبل تصمیم بگیرید که چه چیزی برای دستیابی به آن ها برنامه ریزی می کنند و سپس زبان آموزش برنامه نویسی را انتخاب کنید که به راحتی به هدف خود برسید!

به عنوان یک دانشجوی علوم کامپیوتر یا علاقه مندان به برنامه نویسی ، بهتر است قبل از مشخص کردن زبان آموزش برنامه نویسی که قصد دارید به آموزش آن برای یادگیری برنامه نویسی بپردازید ، تمام زبان های اصلی برنامه نویسی را درک کنید.

HTML چیست؟

هنگامی که ما وب سایت ها را برنامه ریزی می کنیم ، خواه از یک ویرایشگر طراحی استفاده کنیم و یا از سایت ها کدگذاری کنیم ، به طور همگانی به برنامه نویسی HTML می رسیم. اچ تی ام ال یک زبان برنامه نویسی رایج است ، که در درجه اول برای طراحی وب استفاده می شود. این یک کد ساده است که بیشتر اثرات لازم در هر وب سایت خوب را تولید می کند.

سایت های اچ تی ام ال اغلب باید مطابق با استانداردهای وب باشند ، این مجموعه ای از توصیه هایی است که به شکل و عملکرد ایده آل یک وب سایت اشاره می کند ، و اینکه آیا هر وب سایتی در حال دستیابی به قابلیت و کارآیی مطلوب خود است. اکثر وب سایت ها با برنامه نویسی html برنامه ریزی شده اند ، که مخفف عبارت نشانه گذاری Hypertext است. این در واقع مجموعه ای از نشانه ها و نمادها است که به یک کامپیوتر دستور می دهد یک سند را برای اینترنت بخواند.

وقتی صحبت از زبان های برنامه نویسی می شود ،آموزش برنامه نویسی HTML یکی از ساده ترین درک و کار با آن ها است ، مخصوصاً برای افرادی که وب سایت های کوچکتر و دارای زوایای بسیار زیاد طراحی نمی کنند ، مناسب است. زبان های آموزش برنامه نویسی پیچیده تری مانند آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” و آموزش برنامه نویسی “ای اس پی”و آموزش برنامه نویسی “جاوا اسکریپت”وجود دارد ، اما برنامه نویسی اچ تی ام ال برای دستیابی به آن آسانترین روش نیست. برای اینکه بتوانید این سایت ها را طراحی کنید ، لازم است از یک ویرایشگر ساده اچ تی ام ال WYSIWYG مانند Dreamweaver یا Frontpage استفاده کنید.

این ویرایشگران از تلاش برای درک زبان نشانه گذاری هایپر تکست ها استفاده نمی کنند و در عوض این امکان را به شما می دهند که بتوانید در طراحی و چیدمان سایت خود متمرکز شوید و کد برنامه نویسی واقعی را به خود نرم افزار بکشید ، از طریق کشیدن ، ابزار را رها کنید و وارد کنید. با این حال ، برای هر کسی که دوست دارد درباره آنچه انجام می دهد اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش برنامه نویسی کسب کند ، بسیاری از آموزش برنامه نویسی رایگان در اینترنت وجود دارد که می توانند بخوانند یا بارگیری کنند .

آموزش برنامه نویسی CSS مبانی

در مورد آموزش برنامه نویسی CSS فکر می کنید ، اما می خواهید چیزی را که باید بدانید یاد بگیرید ؟بگذارید با گفتن اینکه برنامه نویسی سی اس اس می تواند وقت شما را در کامپیوتر کاهش دهد ، شروع کنیم. اما آیا دانش لازم برای آموزش برنامه نویسی سی اس اس  دارید و آیا برنامه نویسی سی اس اس با موتورهای جستجوگر و مرورگرهای شما سازگار است؟ این ها برخی از سؤالاتی است که ممکن است با آن ها برخورد کرده باشید ، همچنین کمی درباره آنچه در مورد برنامه نویسی CSS توضیح داده شده است توضیح دهید.

در ادامه مقاله آموزش برنامه نویسی به مفهوم برنامه نویسی سی اس اس می پردازیم .

CSS چیست؟

CSS مخفف آبشارهای سبک Cascading است. برنامه نویسی سی اس اس مجموعه ای از دستورالعمل های قالب بندی است که ظاهر یک صفحه وب یا صفحات را کنترل می کند. برخی از مرورگرهایی که از برنامه نویسی سی ای اس  پشتیبانی می کنند عبارتند از: (Firefox ، IE3 یا بالاتر ، NN4 یا بالاتر). شما همچنین باید بدانید که اگرچه اکثر مرورگرها برنامه نویسی سی اس اس را درک می کنند ، اما تمام قابلیت های آن را پشتیبانی نمی کنند.

با برنامه نویسی CSS چه کاری می توانید انجام دهید

می توانید طرح خود را تنظیم کنید ، اندازه و رنگ سرفصل ها یا متن بدن خود را تنظیم کنید ، همچنین می توانید تصاویر خود را تنظیم کنید. این بدون نیاز به وارد کردن کدگذاری یکسان در هر یک از صفحات وب به صورت دستی ، این صفحه را مانند یک بار برنامه ریزی می کند. ترجمه ، حذف قالب بندی تکراری.

سینتکس CSS

اول ، برنامه نویسی سی اس اس را می توان در هر ویرایشگر متن نوشت. اما فایل متنی باید با پسوند CSS ذخیره شود.

نحو برنامه نویسی سی اس اس شامل انتخاب کننده و اعلامیه است . انتخاب کننده شناسه موجود در بدن صفحه وب شما است . اعلامیه کد است که سبکی را که می خواهید در مورد ویژگی و قانون به کار ببندید ، مشخص می کند.

قرار دادن CSS

سه مکان برای قرار دادن کد برنامه نویسی CSS وجود دارد:

در سر (داخلی) ، در یک پرونده خارجی یا درون یک برچسب فردی (سبک Inline.)

داخلی – کد برنامه نویسی داخلی در یک صفحه وب واحد استفاده می شود که ممکن است یک سبک منحصر به فرد داشته باشد.

Inline –  کد را با محتوا مخلوط می کند . بعضی اوقات ممکن است نیاز به استفاده از آن کد برنامه نویسی باشید ، اما به نظر می رسد این سبک حتی نیاز به استفاده از یک برگه سبک  سی اس اس را برطرف نمی کند.

خارجی – کد برنامه نویسی سی اس اس از بدنه صفحه وب جدا است و با صفحه وب مرتبط است. بنابراین ، برای پیوند دادن یک فایل خارجی به یک صفحه وب ، باید از برچسب پیوند استفاده کنید.

 

آموزش برنامه نویسی PHP

آموزش برنامه نویسی PHP رایج ترین زبان برنامه نویسی است که بیشتر در سراسر جهان برای توسعه وب و توسعه برنامه ها استفاده می شود. اصولاً از آموزش برنامه نویسی پی اچ پی برای زبان برنامه نویسی متن باز و با هدف عمومی استفاده می شود. برنامه نویسی پی اچ پی به عنوان ابزار شخصی صفحه شخصی شروع شد ، که در سال ۱۹۹۵ توسعه یافت و سپس در پیشرفت های مختلف وب سایت ها و برنامه های کاربردی آنقدر مفید واقع شد که به سرعت رشد کرد و به یک زبان آموزش برنامه نویسی کامل تبدیل شد که در بازار امروز وجود دارد و این نام را به دست آورد. پیش پردازنده”PHP Hypertext”  در طول راه برای نشان دادن توانایی های گسترده خود است.آموزش برنامه نویسی پی اچ پی برای استفاده ، سریع ، رایگان ، ایمن و همه کاره آسان است.

اگر می خواهید یک توسعه دهنده وب سایت موفق باشید ، باید مقداری سرمایه گذاری کنید و زبان برنامه نویسی پی اچ پی را از یک موسسه آموزش برنامه نویسی حرفه ای بیاموزید. مزیت اصلی آموزش برنامه نویسی این است که حتی اگر شما یک برنامه نویس و یادگیرنده باشید ، می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی این آموزش برنامه نویسی را درک کنید . دستورات آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” کاملاً ساده هستند ، با برچسب ها و کدگذاری آسان . آموزش برنامه نویسی HTML دستورات “پی اچ پی” روی یک سرور کار می شوند به گونه ای که صفحه وب تعاملی با کیفیت بالا را ارائه می دهند.

امروزه تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” برای هر دو متخصص و تازه تر وجود دارد. مراکز آموزش برنامه نویسی پی اچ پی به شما در پروژه های زندگی واقعی آموزش برنامه نویسی می دهند تا دانش عملی خود را در جهش تقویت کنید. مزیت اصلی آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” این است که بارگیری به صورت رایگان است متخصصان برنامه نویسی بسیاری وجود دارند که با توجه به مهارت های موجود و تجربه کاری شما می توانند شما را برای مناسب ترین دوره آموزش برنامه نویسی برای شما راهنمایی کنند.

آموزش برنامه نویسی پی اچ پی به تعدادی از افراد در یافتن شغل کمک کرده است. تعداد زیادی فرصت برای “دوره های آموزش برنامه نویسی پی اچ پی ” طبق خواسته های صنعت وجود دارد. برای آن دسته از دانشجویان که مایل به کسب دانش عمیق تر و درک بیشتر از آموزش برنامه نویسی های مختلف هستند ، تعداد کمی از برنامه های طراحی شده توسط کارشناسان برنامه نویسی PHP وجود دارد. با پیشرفت سریع صنعت ، جدیدترین امکانات و زیرساخت های پیشرفته از سوی موسسات آموزش برنامه نویسی مختلف برای تمرکز و آموزش برنامه نویسی بهتر دانشجویان ارائه می شود.

در زمان های اخیر توسعه دهندگان آموزش برنامه نویسی پی اچ پی مجبورند با رمز نویسی مبارزه کنند و به شیوه ای شی گرا فکر کنند و بیشتر از هر زمان دیگری درباره آموزش برنامه نویسی تحقیق کنند. دانستن شیوه های رابط کاربری و برخورد با وضوح دستگاه های مختلف نگرانی آنها نیست ، اما شرکت های معدودی خواستار آن هستند.

به طور کلی ، آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” به عنوان زبان برنامه نویسی محبوب و توسعه پویا آن با زمان شناخته شده است ، که هم اکنون برای توسعه فروشگاه های آنلاین پویا ، چرخ دستی های خرید و برنامه های مختلف تجارت الکترونیکی به روشی امن و راحت استفاده می شود . امروزه توسعه وب “پی اچ پی” مانند سایر فناوری ها بال های خود را گسترش می دهد . برای توسعه سایت های پویا بسیار انعطاف پذیر است . آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” یکی از بهترین انتخاب ها در توسعه وب است. برای ایجاد وب سایت های پویا ، طراح وب معمولاً آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” را به عنوان زبان برنامه نویسی ترجیح می دهد زیرا این اسکریپت را می توان به راحتی در کدنویسی آموزش برنامه نویسی HTML وارد کرد.

 

 

چرا آموزش برنامه نویسی PHP را برای توسعه وب سایت انتخاب کنید

آموزش برنامه نویسی پی اچ پی یک زبان برنامه نویسی بسیار متنوع است و می تواند در طیف وسیعی از برنامه های وب مانند “سی آر ام” ها ، انجمن ها ، وب سایت های حراج ، وبلاگ ها ، راه حل های تجارت الکترونیکی و وب سایت های “سی ام اس” مورد استفاده قرار گیرد. در جستجوی آموزش برنامه نویسی مناسب برای ایجاد یک وب سایت ، مطمئناً تأکید قابل توجهی بر انعطاف پذیری زبان برنامه نویسی ، توانایی انجام کارهای پیچیده ، پشتیبانی از پایگاه داده ها و اجرای چندین سیستم عامل مفید خواهد بود .

اگر در آموزش برنامه نویسی جدید باشید ، از ثبت نام در یکی از دوره های آموزش برنامه نویسی پی اچ پی سود می برید تا از ویژگی ها و مزایای بی نظیر ساخت وب سایت با استفاده از این زبان برنامه نویسی قدردانی کنید. در اینجا برخی از خصوصیات اصلی استفاده از آموزش برنامه نویسی پی اچ پی آورده شده است:

منبع آزاد: یک دلیل مهم برای محبوبیت زبان آموزش برنامه نویسی پی اچ پی این است که یک زبان برنامه نویسی منبع آزاد است که کاملاً رایگان برای به اشتراک گذاری ، استفاده و بارگیری به صورت رایگان است. هنگامی که توانستید دانش گسترده ای از بسیاری از دستورات موجود با این زبان برنامه نویسی برقرار کنید ، می توانید یک برنامه وب بسیار کارآمد و تعاملی ایجاد کنید.

سهولت استفاده: اگر بتوانید آموزش برنامه نویسی را در زمان و تلاش اولیه قرار دهید ، به زودی خواهید فهمید که آموزش برنامه نویسی PHP برای یادگیری ، استفاده و راه اندازی کاملاً ساده است. به همین دلیل سهولت استفاده ، مورد توجه بسیاری از آژانس های توسعه وب قرار گرفته است. اگرچه برای اولین بار برای ایجاد وب سایت ، یکی از بسیاری دوره های آموزش برنامه نویسی PHP رایگان یا پولی مطمئناً توانایی یادگیری همه وجود دارد که می دانید در مورد این آموزش برنامه نویسی است. آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” قادر به کار بر روی سرورهای لینوکس یا ویندوز است.

 

چگونه شروع به آموزش برنامه نویسی کنیم

آموزش برنامه نویسی  پی اچ پی به عنوان دومین زبان محبوب وب برنامه نویسی ، درست بعد از آموزش برنامه نویسی اچ تی ام ال است. آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” دشوار نیست و بسیاری از سایت های آموزش برنامه نویسی که وجود دارد برای شروع کار به آموزش برنامه نویسی این دو زبان برنامه نویسی کاربردی می پردازند . تنها مشکلی که وجود دارد این است که اکثر مطالب مبتنی بر وب که به صورت رایگان یافت می شوند ، گیج کننده ، متناقض هستند یا فرض می کنند قبل از شروع ، سطح دانش شما کسب شده است. معمولاً بهتر است کمی در آموزش برنامه نویسی خود سرمایه گذاری کنید و به یک سرویس کاملاً حرفه ای دسترسی پیدا کنید. ارائه آموزش برنامه نویسی های ویدئویی ، بسته های آموزشی و سایر گزینه های تست برای اطمینان از پیشرفت مهارت های برنامه نویسی خود ، یک عامل اصلی است.

برای یادگیری آموزش برنامه نویسی چه باید بکنید؟

مانند سایر زبان های وب ، آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی” نیازی به ابزار یا برنامه خاصی ندارد که به طور صحیح کدگذاری شود ، در عوض یک ویرایشگر متن ساده، قدرتمندترین ابزار شما است. برخی از ابزارهای دیگر در صورت خاموش بودن نحو یا کمک به کدگذاری به شما هشدار می دهند ، اما با توجه به نوشتن مقادیر یا عملکردها ، کد نوع متن لازم را برای اکثر برنامه های مبتنی بر وب ایجاد می کند

چهار مؤلفه آموزش برنامه نویسی موثر PHP

در تمام جستجو ها و تماشای ساعت های بی شماری از جلسات آموزش برنامه نویسی ویدیویی “پی اچ پی”  ، متخصصان متوجه شدند پنج زمینه اصلی برای آموزش برنامه نویسی وجود دارد که باید در هر آموزش برنامه نویسی پی اچ پی تحت پوشش قرار گیرند . آن ها در ذیل آورده شده اند :

لینوکس: بنیادی در لینوکس شما را برای استفاده مؤثر از ویژگی ها و برنامه های آن آماده می کند.

Apache  : نوشتن پرونده های htaccess ، یا متغیر محیط را تغییر می دهید؟ باید بدانید که با چه چیزی سر و کار دارید.

MySQL  : وب سایت های پویا در اطراف سیستم های مدیریت پایگاه داده ساخته شده اند. در Web2.0 ، دانش MySQL را ضروری بدانید.

: HTML فقط یک پایه محکمی است که باید قبل از آموزش برنامه نویسی “پی اچ پی”داشته باشید

: CSS به شما امکان می دهد با سبک طراحی کنید

بسیاری از عوامل دیگر باعث افزایش کارایی سایت شما می شوند ، اما موارد فوق ضروریات آن ها برای برنامه نویسی است. و هیچ راه بهتری برای آموزش برنامه نویسی PHP وجود ندارد تا اینکه در هنگام انجام این کار با شخصی دنبال شوید .

 

آموزش برنامه نویسی لاراول

در حال حاضر ، آموزش برنامه نویسی لاراول محبوب تر از سایر آموزش برنامه نویسی ها مانند PHP است. به عنوان یک آموزش برنامه نویسی منبع باز ، آموزش برنامه نویسی لاراول به توسعه دهندگان امکان می دهد تا بدون افزایش هزینه های اصلی پروژه ، توسعه برنامه های وب را سرعت بخشند. این امتیازات نسبت به سایر آموزش برنامه نویسی ها در مقوله های عملکرد و مقیاس پذیری قرار دارد. همچنین ، توسعه برنامه های کاربردی وب مدرن را با ارائه ویژگی های قوی مانند Eloquent ORM ، کتابخانه تأیید اعتبار ، رویدادها ، صف ها ، ذخیره سازی ، ذخیره مسیر ، موتور قالب بلید ، وسط مسیر و ویژگی های امنیتی بومی ساده تر می کند. هر نسخه جدید آموزش برنامه نویسی لاراول نیز با چندین ویژگی و پیشرفت جدید همراه است تا بتواند با روندهای نوظهور در توسعه آموزش برنامه نویسی وب روبرو شود. توسعه دهندگان وب همیشه می توانند از برنامه نویسی لاراول برای استفاده از ویژگی های جدید استفاده کنند.

مزیت های برتر یک توسعه دهنده برنامه نویسی لاراول

تقاضای روزافزون بازار وب سرگرمی کار آسانی نیست ، به خصوص هنگامی که در تیم توسعه وب خود تخصص لازم را ندارد. برای ایجاد تعادل در این زمینه ، به روز ماندن با روندهای در حال تغییر در دنیای وب الزامی است . استانداردهای رو به رشد دنیای فناوری اطلاعات ، ما را ترغیب کرده است که برای دستیابی به استانداردهای بازار به دنبال راه حل خارج از کشور باشیم. برای این منظور ، یک آموزش برنامه نویسی کارآمد بسیار مهم است که مورد استفاده قرار گیرد. مطمئناً با استفاده از یک آموزش برنامه نویسی پیشرفته می توانید با نیازهای متغیر بازار مقابله کنید. در اینجا نقش یک توسعه دهنده وب ،برنامه نویسی لاراول متخصص است که از تحقیقات بی پایان استفاده می کند و باعث می شود که نوآوری ها با افزایش شرایط تکنولوژیکی در سراسر جهان همگام شوند.

آموزش برنامه نویسی لاراول مزایای بی شماری دارد که شما می توانید با استخدام یک متخصص توسعه دهنده وب یا برنامه نویسی لاراول برای تکمیل پروژه های توسعه وب سایت خود کمال و پیشرفت کسب کنید. برای آموزش برنامه نویسی لاراول ، ابتدا با آنچه در واقع آموزش برنامه نویسی لاراول است توضیح دهید. بنابراین ، آموزش برنامه نویسی لاراول یک برنامه نویسی PHP مبتنی بر وب متن باز است. توسعه دهندگان پی اچ پی از آن برای آموزش برنامه نویسی چندین پروژه توسعه وب و برای اهداف متنوع استفاده می کنند. بنابراین ، در اینجا ۴ مزیت برتر آموزش برنامه نویسی لاراول وجود دارد :

۱ – آموزش برنامه نویسی لاراول توسط افراد زیادی برای پروژه های وب مبتنی بر برنامه نویسی پی اچ پی اتخاذ شده است. اگرچه پیدا کردن یک آموزش برنامه نویسی لاراول بسیار ماهر آنقدرها که فکر می کنید آسان نیست زیرا در واقع یک سکوی پیچیده است و برای استفاده بهینه از آن ، باید شخصی را پیدا کنید که در آموزش برنامه نویسی لاراول سرآمد باشد. موارد بسیاری وجود دارد که یک برنامه نویسی لاراول باید مانند مسیریابی ، وسایل نقلیه ، نماها ، قالب های تیغه ، مدل های فصیح ، پاسخ ها ، درخواست ها و چندین مورد دیگر را توسعه دهد. بنابراین ، بسیار مهم است که توسعه دهنده ای که استخدام می کنید ، از وضوح معماری این آموزش برنامه نویسی برخوردار باشد.

۲ – برنامه نویسان لاراول دارای دانش قبلی در مورد چندین سرویس مربوط به Laravel مانند cache، elixir، hashing، helpers، billing، console artisan، توسعه بسته، صف و غیره هستند و با آگاهی کامل از این موضوعات ، آنها با استفاده از آموزش برنامه نویسی لاراول برنامه بی عیب و نقص ایجاد می کنند.

۳ – با استخدام یک توسعه دهنده وب سایت با تجربه برنامه نویسی لاراول ، شرکت ها نتایج غیر منتظره ای چشمگیر کسب می کنند. این آموزش برنامه نویسی PHP از زبان برنامه نویسی ساده و در عین حال بیان برای توصیف جنبه های مختلف پروژه وب استفاده می کند. آموزش برنامه نویسی لاراول واقعاً سازگار با توسعه دهنده است و نحو و کدهای مربوط به آن توسط توسعه دهندگان به راحتی قابل کنترل است. علاوه بر این ، با سال ها تجربه ، آن ها دانش زیادی در مورد سفارشی سازی با استفاده از آموزش برنامه نویسی لاراول کسب می کنند.

شماره ۴ – با استفاده از آموزش برنامه نویسی لاراول ، توسعه دهندگان این اطمینان را به دست می آورند که از طریق نحوی و کدهای رسا ، سیستم بسته بندی و روش های مختلف دستیابی به پایگاه های داده محلی و جهانی توسعه را لمس کنند. با داشتن مهارت در آموزش برنامه نویسی لاراول، توسعه دهنده وب سایت، برنامه نویسی لاراول راه درست استفاده از این ویژگی ها را برای تهیه و نگهداری بسته توسعه کامل می داند.

بنابراین ، با دانش و تجربه خود ، برنامه نویسان لاراول موفق به ارائه پروژه های وب شگفت آور و یکپارچه برای مشتریان خود شدند . چه یک پروژه بزرگ باشد و چه یک پروژه بسیار پیچیده ، توسعه دهندگان لاراول می دانند که چگونه انتظارات مشتری خود را توجیه کنند.

آموزش برنامه نویسی سوئیفت

برنامه نویسی سوئیفت یک زبان برنامه نویسی قدرتمند و بصری برای macOS ، iOS ، watchOS ، tvOS و غیره است. نوشتن کد برنامه نویسی سوئیفت ، تعاملی و سرگرم کننده است . نحو مختصر و در عین حال رسا است و آموزش برنامه نویسی سوئیفت شامل ویژگی های مدرن است که توسعه دهندگان آن را دوست دارند. کد برنامه نویسی سوئیفت با طراحی ایمن است .

معرفی آموزش برنامه نویسی سوئیفت جدید

آموزش برنامه نویسی سوئیفت جدید اکنون ایجاد و به اشتراک گذاری آموزش برنامه نویسی های باینری را با دیگران آسانتر می کند. همچنین شامل ویژگی هایی است که باعث می شود API های بهتری طراحی شوند و میزان کد مشترک boilerplate را کاهش دهند.

ویژگی های اصلی آموزش برنامه نویسی سوئیفت

  • ثبات ماژول یک فایل رابط ماژول مبتنی بر متن را تعریف می کند که API یک آموزش برنامه نویسی دودویی را توصیف می کند.
  • لفافداران املاک برای تعریف الگوهای دسترسی سفارشی برای ارزش های ملک ، یک اصطلاح هدف کلی را معرفی می کنند.
  • انواع نتیجه مات به پنهان کردن جزئیات پیاده سازی در API کمک می کند.
  • “خود” هم اکنون می تواند برای کلاس ها و انواع ارزش استفاده شود.
  • پشتیبانی برای دستیابی و به روزرسانی در مجموعه هایی از انواع مناسب متفاوت است.
  • پیشرفت در انواع SIMD و String

 

زبان برنامه نویسی بسیار عالی

آموزش برنامه نویسی سوئیفت جدید می تواند درهای جهان را برای رمزگذاری باز کند. در واقع ، این آموزش برنامه نویسی سوئیفت به زبان اولین برنامه نویسی هر کسی طراحی شده است ، چه افرادی که هنوز دانشجو هستند و چه افرادی که در مسیرهای شغلی جدیدی کاوش می کنند. برای استادان ، اپل برنامه های درسی رایگان ایجاد کرد تا آموزش برنامه نویسی سوئیفت را هم در کلاس و هم در خارج از کلاس بپردازند . برنامه نویسان برای اولین بار می توانند Swift Playgrounds برنامه ای را برای آیپد دریافت کنند که شروع به کار با کد برنامه نویسی سوئیفت تعاملی و سرگرم کننده می کند

برنامه نویسی اساسی Android

آموزش برنامه نویسی اندروید، برنامه ای برای تلفن های همراه شامل سیستم عامل ، میان افزار و برخی از برنامه های کلیدی است. Android SDK ، کیت توسعه نرم افزار ، ابزارها و API های لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

Android SDK به توسعه دهندگان کمک می کند تا با استفاده از آموزش برنامه نویسی جاوا ، برنامه های خود را در بستر اندروید شروع کنند.

اندروید توسط Google و Open Handset Alliance ایجاد شده است. در داخل آن تعداد زیادی تلفن همراه و سایر دستگاه های تلفن همراه وجود دارد که اندرویدی را به یک سیستم عامل اصلی برای توسعه دهندگان برنامه تبدیل می کند. این برنامه خود را تقویت می کند تا در تمام آن دستگاه ها کار کند.

شروع به کار با آموزش برنامه نویسی اندروید ،مانند یک تکه کیک است . شما حتی نیازی به دسترسی به دستگاه اندروید ندارید ، فقط به رایانه ای که می توانید یک برنامه واحد را نصب کنید ، به نام Android SDK و همچنین شبیه ساز تلفن که همراه آن است. کمتر از چند دقیقه ، “سلام ، اندروید “باعث می شود تا اولین برنامه کاری خود را بسازید.

و بعد ، یک نمونه برنامه خارق العاده تر ایجاد خواهید کرد : یک بازی Android Sudoku –  بازی ژاپنی برای افزایش حافظه . با افزودن تدریجی برخی از ویژگی ها به بازی . اگر از کتاب های پیشنهادی آموزش برنامه نویسی ، برنامه نویسی اندروید را یاد بگیرید بسیار آسان است. این کتاب های آموزش برنامه نویسی به شما کمک می کند تا از ابتدایی ترین برنامه تا برنامه پیشرفته در طول دوره کتاب توسعه دهید. شما در مورد بسیاری از جنبه های آموزش برنامه نویسی اندروید از جمله رابط های کاربر ، چندرسانه ای و چرخه عمر اندروید یاد خواهید گرفت.

 

چه چیزی باعث طراحی لوگو خوب می شود؟

به نظر شما طراحی لوگو ی خوب چیست؟

آیا چیزی به نام سلامتی است یا چیزی که فوراً توجه شما را به خود جلب می کند؟ خوب ، پاسخ نسبتاً آسان است! طراحی لوگو ی خوب نه تنها ترکیبی از عناصر ذکر شده در بالا بلکه ترکیبی از عناصر طراحی است که بطور متناسب مورد استفاده قرار می گیرند و نمای سازمانی را نشان می دهد. این در مورد محصول یا لوگو به شیوه ای مناسب می گوید و بدین ترتیب یک طاقچه در بازار ایجاد می شود.

از آنجا که ، یک لوگو چیزی است که یک مشتری هر روز و هر لحظه با آن روبرو می شوند ، مکانی را در ذهن خود نیز حک می کنند ، مشروط بر اینکه به اندازه کافی موثر باشد! برای ایجاد طراحی لوگو و برای ایجاد جای غیرقابل انعطاف شرکت در بازار ، باید تمام عناصر موفقیت را در اختیار داشته باشد. جدای از نمایندگی شرکت ، یک طراحی لوگو تجاری باید درباره ایدئولوژی های شرکت نشان دهد یا صحبت کند ، بنابراین مصرف کننده یا مشتری قادر به استنباط از هدف و ارزش شرکت است.

برای این طراحی لوگو شما به یک شرکت طراحی لوگو نیاز دارید که تجربه ای داشته باشد و طراحی ظریف را ایجاد کند که به شما در موفقیت در بازار کمک می کند. با پیشرفت اینترنت ، جستجوی شرکت های طراحی در سراسر جهان بسیار آسان است. اگر با یک شرکت طراحی لوگو با تجربه خوبی روبرو هستید که در جای دیگری قرار دارید ، دیگر نباید فکر دیگری داشته باشید.

یک طراحی لوگو منحصر به فرد که صداقت و ارزش های واقعی برای شما شناخته شده را به تصویر بکشد . فقط یک شرکت طراحی لوگو شناخته شده می تواند چنین چیزی را برای شما ایجاد کند. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که لوگو شما شبیه به دیگری در خیابان است ! این امر به شدت رونق می گیرد و تمام شهرت خود را قبل از به دست آوردن برخی از دست می دهید. بنابراین ، همیشه توصیه می شود پس از انجام تحقیقات رضایت بخش در مورد آن ، لوگو طراحی شده توسط بهترین شرکت طراحی لوگو را دریافت کنید و می توانید یک لوگو مناسب برای تجارت خود دریافت کنید.

چه اطلاعاتی باید در طراحی لوگو وجود داشته باشد ؟

تنها فکری که باید در طراحی لوگو درج کنید نام شرکت شما و نمادی است که نمایانگر شما است. اگر شما در حال فروش قلم هستید ، آن را به چیزی مرتبط با قلم است ارتباط دهید .

لوگو را ساده طراحی کنید . بیش از حد اطلاعات یا هنر در طراحی لوگو باعث می شود بیش از حد شلوغ به نظر برسد و مردم از آن خوششان نیاید. این می تواند باعث سردرگمی آنها شود .

رنگ

رنگی را که دوست دارید انتخاب کنید. باید به اندازه کافی روشن باشد که کسل کننده نباشد اما خیلی روشن نباشد. پس از رنگ آمیزی ، همه چیز را متوسط کنید. شما نباید از بیش از یک رنگ استفاده کنید ، مگر اینکه باعث شود کسب و کار شما بیش از پیش برجسته شود.

قلم

اگر نام شرکت را در لوگو خود وارد می کنید ، استفاده از یک قلم ساده مهم است. ممکن است شما وسوسه شوید که از یک فونت cursive استفاده کنید اما این کار خواندن آن را دشوار خواهد کرد.

ایده برای طراحی لوگو ها ساده تر باشد بهتر است. یک قلم پیچیده به معنای یک لوگو پیچیده است. این یک اشتباه برای شرکت شما محسوب می شود .

پس زمینه

لوگو خوب باید روی یک پس زمینه خالی طراحی شود . برای طراحی لوگو یک پس زمینه خالی توصیه می شود زیرا این امر باعث می شود تا لوگو برجسته شود.

 

آموزش افتر افکت

ادوبی افتر افکت، نرم‌افزار استاندارد برای ساخت موشن گرافیک و افکت‌های ویدئویی است. از این نرم‌افزار در ساخت بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و همچنین آگهی‌های بازرگانی استفاده می‌شود که شما پس از آموزش افتر افکت قادر خواهید بود تا به این مورد دست پیدا کنید. بخش مهمی از کار با یک نرم‌افزار گرافیکی مثل افترافکت، داشتن آمادگی ذهنی، خلاقیت و پیش‌زمینه گرافیکی مربوط است. تا جایی که مربوط به موارد فنی و نرم‌افزاری باشد، شما با صرف زمان یک تا دو ماه زمان در آموزش افتر افکت می‌توانید به مهارت لازم در کار با افتر افکت دست پیدا پیدا کنید. افترافکت یک ویرایشگر فیلم نیست ولی برای اضافه کردن افکت‌های تصویری مثل عنوان‌ها و گرافیک و انجام برخی بهبودها روی فیلم به کارگرفته می‌شود. برای ویرایش فیلم یا به عبارت دیگر تدوین فیلم، بهتر است از نرم‌افزارهای تخصصی مثل Premiere استفاده شود. یکی از قابلیت‌های مهم افتر افکت، ساخت انیمیشن‌های دوبعدی است. از این قابلیت برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی و کلیپ‌های آموزشی کوتاه و موارد مشابه استفاده می‌شود که همین دلیلی برای بسیاری از مشتاقان آموزش افتر افکت خواهد بود. مهم‌ترین کاربرد ادوبی افتر افکت ساخت موشن گرافیک است. پس از آموزش افتر افکت و با این برنامه می‌توانیم ویدئوهای تبلیغاتی و موشن گرافیک‌های جذاب و خلاقانه را طراحی کنیم و با فرمت‌های مختلف ذخیره نماییم. شما با آموزش افتر افکت می توانید بر روی فیلم‌ها و فایل‌های ویدیویی خود با فرمت‌های مختلف، افکت‌های جذاب و متنوعی ایجاد کنید و برای زیبایی آن‌ها بیافزایید و در نهایت ایده و تخیلات ذهنی خود را به واقعیت تبدیل کنید.

آموزش موشن گرافیک

موشن گرافیک به مجموعه صدا، تصویر و حرکت گفته می شود که پیام خاصی را به مخاطب منتقل می کند که در ساخت تیزرتبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، برنامه های آموزشی و … کاربرد دارد و دانشجوی دوره آموزش موشن گرافیک قادر به انجام هرموردی که بخواهد خواهد بود. به دلیل اینکه موشن گرافیک به تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی و بازیگر نیاز ندارد، جزو پرطرفدارترین روش ها برای تبلیغات است که از رنگ های جذاب، تصاویر گرافیکی متنوع و افکت های زیبا بهره می گیرد که آموزش موشن گرافیک هم به همین دلیل طرفدار زیادی پیدا کرده است. اما قبل از موشن گرافیک بهتر است با افترافکت آشنا شوید زیرا کار شما را راحت تر می کند. موشن گرافیک به دلیل جلب توجه مخاطب، حجم کمتر نسبت به ویدیوها و قابلیت خلاقیت در تولید آن ها بازار کار قابل توجهی دارد. افراد بسیار زیادی وجود دارند که برای معرفی کسب کار خود از موشن گرافیک استفاده می کنند. علاوه بر این، شما میتوانید پس از دوره جامع آموزش موشن گرافیک به عنوان موشن گرافیست در شرکت های تبلیغاتی، سینمایی، خبرگزاری ها و … کسب درآمد کنید و یا به صورت غیرحضوری برای سایت های مختلف پروژه های تبلیغاتی انجام دهید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بااینکه محتوا تبلیغاتی بود اما لذت بردم ، مشخصه هدفشون اموزش بوده و اسمی از خودشون نبردن.
    با ارزوی سلامتی برای تحریریه گویا آی تی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *