چگونگی حذف حساب کاربری واتس اپ

چگونگی حذف حساب کاربری واتس اپ
  • 1399/9/17
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

واتس اپ یکی از محبوب ترین پیام رسان های فوری در جهان است، که هر روز بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. تعداد کاربران فعال در دنیا باعث شده تا هر روز آموزش های ویژه و ترفندهای خاصی برای کار با این پیام رسان قدرتمند ارائه شود.

بنابراین ما در این مطلب می خواهیم نحوه حذف حساب کاربری WhatsApp را برای کسانی که می خواهند حساب خود را به طور دائمی حذف کنند یا یک حساب دیگر ایجاد کنند به شما آموزش دهیم.

 

چگونگی حذف حساب کاربری واتس اپ

چگونگی حذف حساب کاربری واتس اپ

حساب کاربری WhatsApp را چطور حذف کنید؟

قبل از اینکه حساب WhatsApp را حذف کنید، باید بدانید که  تمام اطلاعات شما در این برنامه پاک می شود، بنابراین قبل از هر چیز، ابتدا مطمئن شوید که واقعاً می خواهید حساب WhatsApp خود را حذف کنید و سپس آن را حذف کنید. پس از تأیید این موضوع، باید بگوییم که با حذف حساب WhatsApp ، تمام پیام ها و تاریخچه ها پاک می شوند. همچنین، همه گروه هایی که در آن عضو بوده اید، حذف می شوند و دیگر نمی توانید وارد آنها شوید. علاوه بر این، تمام نسخه های پشتیبان تهیه شده از حساب WatsApps شما در Google Drive نیز پاک می شوند و دیگر نمی توانید هیچ اطلاعاتی از حساب خود دریافت کنید.

مراحل حذف حساب کاربری واتس اپ

  1. ابتدا برنامه WhatsApp را روی تلفن همراه خود اجرا کنید.
  2. سپس Setting را انتخاب کنید.
  3. در قسمت بعدی، از طریق گزینه Account وارد قسمت حساب خود شوید و Delete my account را انتخاب کنید.

۴٫ اکنون، برای انجام مراحل نهایی برای حذف حساب WhatsApp ، شماره موبایلی را که با آن ثبت کرده اید در واتس اپ در قالب بین المللی (+) را وارد کنید.

۵٫ در مرحله آخر گزینه “Delete my account” را انتخاب کنید.

چگونگی حذف حساب کاربری واتس اپ

با انجام مراحل بالا، حساب کاربری واتس اپ شما کاملاً پاک می شود و دیگر نمی توانید آن را بازیابی کنید. پس برای حذف حساب WhatsApp، خود کاملا مطمئن شوید که بعدا پشیمان نمی شوید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *