اپل صدرنشین بازار تبلت در سال ۲۰۲۰ شد!

اپل صدرنشین بازار تبلت در سال ۲۰۲۰ شد!
  • 1399/11/12
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

به گزارش «کانالیس» شرکت اپل با عرضه ۵۸٫۸ میلیون آیپد در سال، رتبه اول عرضه تبلت را در سال ۲۰۲۰ از آن خود کرد. طبق گزارشات اخیر نشان داده شد که اپل در سه ماهه گذشته با عرضه ۱۹٫۲ میلیون آیپد، صدرنشین فصل چهارم شد و در ادامه با عرضه بیشتر در رتبه نخست قرار گرفت.

آخرین گزارش منتشر شده از سوی کانالیس نشان می‌دهد که اپل با سهم بازار ۳۶ درصدی در عرضه آیپد در سه ماهه چهارم ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد عرضه ۴۰ درصدی را به نام خود ثبت کرده است. این در حالی است که سامسونگ با عرضه ۹٫۹ میلیون تبلت و سهم بازار ۱۹ درصدی، بعد از اپل در جایگاه دوم قراردارد.

در رتبه سوم آمازون با عرضه ۶٫۵ میلیون تبلت و سهم بازار ۱۲ درصدی و بعد از آن لنوو با عرضه ۵٫۶ میلیون تبلت و سهم بازار ۱۱ درصدی در رتبه چهارم و قبل از هواوی با عرضه ۳٫۵ میلیون دستگاه تبلت قرار دارد.

اپل صدرنشین بازار تبلت در سال 2020 شد!

براساس گزارش کانالیس در مجموع در سال گذشته میلادی، ۱۶۰٫۶ میلیون دستگاه تبلت به بازارهای جهانی عرضه شده است که ۵۸٫۸ میلیون دستگاه آن مربوط به اپل است که با سهم ۳۷ درصدی رتبه اول عرضه تبلت را در سال ۲۰۲۰ به بازار به نام خود ثبت کرده است.

در رتبه دوم، سامسونگ با عرضه ۳۱ میلیون دستگاه تبلت در سال ۲۰۲۰ قرار دارد و بعد از سامسونگ، هواوی با عرضه ۱۶٫۳ میلیون دستگاه تبلت قرار دارد.

در فصلی که گذشت، در مجموع ۵۲٫۸ میلیون تبلت به بازار عرضه شده است که رشد ۵۴ درصد را نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد همه گیری کرونا در احیای بازار تبلت نقش موثری داشته است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *