حذف کلیپ آهنگ سمیه ساسی مانکن از تمامی سایت های فارسی

حذف کلیپ آهنگ سمیه ساسی مانکن از تمامی سایت های فارسی
  • 1400/1/2
  • محمدرضا مرتضایی
  • 2

در حالی که از ماه گذشته انتشار کلیپ ویدئوی کوتاهی از آهنگ جدید خواننده لس انجلسی معروف به ساسی مانکن موجی از انتقادات را نسبت به حضور پورن استار معروف آمریکایی در کلیپ ویدئوی این آهنگ به همراه داشت؛ از چند روز گذشته که کلیپ ویدئوی رسمی آهنگ سمیه ساسی مانکن منتشر شده، کمیته فیلترینگ با شدت و سرعت عمل قابل تحسین اقدام به حذف تمامی لینک های دانلود آهنگ سمیه ساسی مانکن در سایت های فارسی زبانی که به قوانین ساماندهی مقید هستند، کرد.

حذف کلیپ آهنگ سمیه ساسی مانکن از تمامی سایت های فارسی

حضور پورن استار معروف آمریکایی معروف به الکسیس تگزاس و همچنین تبلیغات بازی پوکر در کلیپ ویدئوی این آهنگ و البته محتوای مستهجن در متن ترانه باعث شده تا معاونت فرهنگی وزارت ارشاد حساسیت ویژه ای بر روی نشر این آهنگ به هر نحو داشته باشد.

روابط عمومی وزارت ارشاد در همین زمینه با صدور بیانیه ای اعلام کرد انتشار دابسمش یا نشر این آهنگ به هر نجوی در شبکه های مجازی جرم محسوب می شود و با انتشاردهندگان آن به شدت برخورد خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. الان این موضوع ارزش تولید خبر داشت؟
    یعنی شما دوست داشتین نوجوانان ما بی راحتی به محتوای غیراخلاقی دست پیدا کنن؟

  2. دمشون گرم!
    ممکنه بعضیا که حالیشون نیست بگن ؛ و اگه کسی یه وقت این جمله توی ذهنش اومد که « یه آهنگ خونده خب! » ، بهتره رو زبونش نیاره و اول یه مقدار فکر کنه بعد! …. من چندتا نکته‌ی کوچیک رو میگم :
    اول اینکه چه لزومی داشته که از بین این همه آدم معروف و مشهور (که با پرداخت دستمزد بازی می‌کنن) این شخص باید توی کلیپش بازی کنه؟ اونهم شخصی که مطمئن باشید اینجوری نیست که برای یکی دو هزار دلار (یا بیشتر ) بیاد توی کلیپ هر به اصطلاح خواننده‌ای که دو روزه این کاره شده! مشخصه یه جریانی پشت این آهنگ و کلیپ و ساسی هست! همون جریانی که اصرار داشتن یک پورن استار رو به جای خواهر طرف (خواهر ساسی در کلیپ) جا بزنن که ساسی هم بیاد و وسط آهنگ به خواهرش بگه … چی؟! یادم رفت به خدا …. حدودا میگم : چه بدنی ساختی سمیه!
    همون جریانی هست که همین یکی دو ماه قبل در فرانسه سر و صدا به راه انداخت (دیگه بازش نکنم)
    پس هر جوون باغیرت ایرانی که حاضره برای خانواده و ناموس جونشو بده ، باید بدونه دشمن دنبال از بین بردن غیرت جووناس . وقتی طرف به خواهر خودش بگه چه بدنی داری !! اگه یه وقت جنگ هم بشه اون دیگه غیرتی نداره بره از ناموسش دفاع کنه .
    بنابراین این فاضلاب‌های بی‌هنر رو باید ریخت توی فاضلاب.
    هر کسی هم که غیر از این فکر کنه یا از دار و دسته‌ی دشمنای ایرانه ، یا جزء اولین کسایی هست که متاسفانه همه چی‌شو از دست داده و دیگه غیرتی نداره ، یا بدتر ، اینکه یه احمقه!
    آقای گویا لطفاً چاپ کن تا اونایی که نمی‌دونن آگاه شن. البته خیلیا خیلی بیشتر از بنده اطلاع دارن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *