معرفی کیف پول ارز های دیجیتال برای کاربران ایرانی

معرفی کیف پول ارز های دیجیتال برای کاربران ایرانی
  • 1400/3/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 1

در حال حاضر سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما اغلب کسانی که به سمت این سرمایه گذاری پر سود و رونق گام برداشته اند با دغدغه انتخاب یک کیف پول  مطمئن مواجه هستند. کیف پول های خارجی زیادی هم هستند که در این زمینه فعالیت دارند اما آنچنان که باید اعتبار بالایی ندارند و قابل اعتماد نیستند. شاید با خود فکر کنید چقدر خوب بود که یک کیف پول ایرانی وجود داشت و سرمایه خود را بدون دردسر در آن قرار داد.

اما آیا در ایران کیف پولی مطمئن و با اعتبار وجود دارد که ما بتوانیم سرمایه خود را در آن ذخیره کنیم؟ در پاسخ یه این سوال باید گفت بله. در اینجا می خواهیم کیف پولی مطمئن و با اعتبار بالا را به شما معرفی کنیم که با خیال راحت بتوانید از امکانات آن استفاده کنید و دیگر دغدغه ای بابت از دست رفتن سرمایه خود هم نداشته باشید.

برای کسانی که با دنیای رمز ارزها سر و کار دارند داشتن یک کیف پول مطمئن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کیف پولی اخیرا معرفی شده با نام کیف پول من، که اگر بخواهیم آن را با نمونه های مشابه خارجی مقایسه کنیم هیچ کمبودی نسبت به آن ها نداشته و از مهمترین مزیت که همان پشتیبانی از زبان فارسی است برخوردار است. همچنین جدای از این ها برای کاربران ایرانی امکانات بیشتری را نسبت به کیف پول های خارجی در اختیار کاربران قرار می دهد.

کیف پول ایرانی ارز دیجیتال

امنیت سرمایه در بازار ارزهای دیجیتال بسیار اهمیت دارد و باید از کیف پول هایی استفاده کرد که امنیت دارایی شما را تضمین کند. برخی اوقات هم دیده شده که حساب های کاربران ایرانی از دست می رود یا به اصلاحی بن می شود. که با استفاده از کیف پول کیف پول من به آدرس Kifpool.me دیگر نباید نگران بن شدن حساب و از دست رفتن دارایی بود.

ایجاد یک بستر ایمن برای ایرانیان از جمله مهم ترین ویژگی های کیف پول من است. راحتی در کار کردن با منو های این کیف پول به دلیل فارسی بودن منوها و امکانات باعث شده تا همه بتوانند به خوبی از آن استفاده کنند. در کنار همه این امکانات بی نظیر باید عضویت رایگان را نیز به آن اضافه کرد. به راحتی می‌توانید به صورت رایگان از این کیف پول ارز دیجیتال استفاده کرد. تمامی این امکانات برای تمامی کیف پول بیت کوین، کیف پول دوج کوین، کیف پول اتریوم، کیف پول ارز دیجیتال و سایر ارز ها در دسترس کاربران است.

کیف پول ارز های دیجیتال کیف پول من

برای آشنایی بیشتر با سامانه کیف پول من باید گفت این سامانه با توجه به نیاز کاربران ایرانی به داشتن یک کیف پول امن که بتوانند از طریق آن سرمایه خود را در مکانی امن و با خیالی راحت قرار دهند، فعالیت خود را در زمستان سال ۹۹ آغاز کرده و با تجربه کاربری خوبی که در اختیار کاربران خود قرار داده است. امروز در جایگاه بالایی در بین کیف پول ارز های دیجیتال دارد.

آدرس سایت Kifpool.me است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آن سر بزنید. در پلتفرم کیف پول من با بهره گیری از نیرو های متخصص همواره در حال پیاده سازی امکاناتی بیشتر و پیشرفته تر برای کاربران خود است. اگر بخواهیم کیف پول های ایرانی که در این زمینه به شکلی حرفه ای فعالیت دارند را نام ببریم تنها نام کیف پول من است که برای همگان آشنا و از اعتبار بالایی برخوردار است.

مزایای کیف پول من

کیف پول تمام ایرانی ارز های دیجیتال

اولین والت یا کیف پول ارزهای دیجیتال در ایران، کیف پول من است که با تکیه بر امنیت بالای خود در جهت جذب کاربر برای پلتفرم خود، همواره در حال بروزرسانی امکانات پلتفرم خود است. در این قسمت می خواهیم به معرفی مزایای این پلتفرم بپردازیم تا برای ورود به این پلتفرم با یک تصمیم درست این کار را انجام دهید.

  • هر شخص حقیقی یا حقوقی می تواند یک کیف پول اختصاصی برای خود داشته باشد.
  • برای هر کدام از ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و … میتوان یک کیف پول مجزا داشت.
  • استفاده از امکانات سایت و همچنین عضویت در آن رایگان است.
  • برای نگهداری و ذخیره سازی ارزهای دیجیتالی کارمزد آن رایگان است.
  • در حین رابط کاربری ساده و دسترسی ساده به ارزهای دیجیتالی تمامی امکانات با ضریب امنیتی بالایی در دسترس است.
  • تمامی رمز ارزهای تایید شده با ضمانت نگهداری شده و بدون هیچ گونه مشکلی در دسترس خواهند بود.
  • این کیف پول چون ایرانی است هیچ ریسکی در نگهداری کردن آن نیست.
  • بر خلاف نمونه های خارجی که با تحریم از دسترس خارج می شوند این کیف پول از هر تحریمی در امان است.
  • برای مدت زمانی طولانی می‌توانید رمز ارز خود را نگهداری کنید.
  • دسترسی سایت بدون مشکل فیلترینگ و یا قطعی سایت
  • امنیت تمامی اطلاعات خصوصی کاربران در کیف پول ارز های دیجیتالی حفظ می شود.
  • در کیف پول خود می‌توانید تمامی ارزها را به یکدیگر تبدیل کنید.
  • با استفاده از ریال می‌توانید تمامی خرید و فروش های خود را انجام دهید.
  • تمامی ارزهای تایید شده قابلیت فروش به تومان را دارند.
  • با استفاده از مطمئن ترین درگاه های بانکی کشور می‌توانید کیف پول خود را شارژ کنید.

این ها تنها بخشی از مزایای بی نظیر و منحصر بفرد کیف پول من است. با ثبت نام و فعالیت در سایت می‌توانید از مزایای دیگر پلتفرم بهره ببرید.

کیف پول بیت کوین

معروف ترین ارز دیجیتالی که در سال ها و ماه های اخیر همه افراد علاقمند به ارز های دیجیتال را متحیر نوسانات خود کرده است. یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتالی که با توجه به قدرت بالای خرید و فروش در بین ارز های دیجیتال بیشترین محبوبیت را دارد. در ایران هم این محبوبیت وجود دارد و بسیاری از سرمایه گذاران برای خرید ارز های دیجیتالی بیت کوین را انتخاب کرده اند.

مسئله تحریم ها برای کاربران ایرانی این مشکل را به وجود آورده که بسیاری از کسانی که بیت کین خریداری می کنند نمی توانند از کیف پول های خارجی استفاده کنند و به همین خاطر حساب کاربری آن ها بن می شود و داراییشان از بین می رود.

این افراد با معرفی کیف پول من دیگر نباید نگرانی بابت کیف پول بیت کوین یا کیف پول اتریوم، کیف پول دوج کوین یا دیگر ارزهای دیجیتالی داشته باشند. با وجود این کیف پول ایرانی تمامی خرید و فروش های خود را می‌توان با خیالی آسوده انجام داد و مطمئن بود که دیگر سرمایه‌مان از بین نمی رود.

استفاده کردن از سیستم های امنیتی با دقت بالا و همچنین دارا بودن متخصصین و کارشناسان خبره باعث شده تا Kifpool.me بتواند یک پشتوانه خوب برای سرمایه گذاری های خارجی شما باشد. در هر کجا از مراحل ثبت نام و استفاده از این پلتفرم می‌توان با کارشناسان و پشتیبانی تماس گرفت تا تمامی مشکلات مربوطه برطرف شود.

اگر قصد سرمایه گذاری دارید، می‌توانید از هم اکنون وارد دنیای رمز ارزها شوید و از پلتفرم کیف پول من استفاده کنید. لازم است این نکته را هم به مقاله اضافه کنیم که استفاده کردن از سرویس کیف پول بیت کوین رایگان است.

قطعا اگر از این والت ایرانی استفاده کنید می‌توانید دنیای کسب و کاری خود را تغییر دهید و سرمایه خود را بالاتر ببرید. این سرویس برای هر کدام از ارزهای دیجیتالی اتریوم، ریپل، دوج کوین و …. کیف پول در دسترس خواهد بود و می‌توان از آن استفاده کرد.

چرا انتخاب کیف پول برای ارز های دیجیتالی مهم است؟

جالب است بدانید برخلاف سیستم های سنتی در ارزهای دیجیتال و بلاک چین هر فرد بانک شخصی مختص به خود را دارد و تمام دارایی خود را در داخل یک کیف پول نگهداری می‌کند، پس انتخاب کردن کیف پولی که بتواند تمام امنیت دارایی شما را تضمین کند بسیار سخت است. با توجه به اینکه مسولیت نگهداری سرمایه شما در بازار ارز های دیجیتال به عهده خودتان است بهتر است از کیف پولی استفاده کنید که داخلی باشد و در صورت به وجود آمدن مشکلی بتوانید به سادگی و با چند تماس ساده آن را برطرف کرد. به همین خاطر است که کیف پول من می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که قصد سرمایه گذاری دارند.

همچنین شما می توانید دارایی خود را علاوه بر کیف پول های نرم افزاری، در کیف پول های سخت افزاری مانند لجر نانو ایکس نیز نگهداری کنید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام خسته نباشید
    آیا این سایت مجوز قانونی برای فعالیت داره؟
    چجوری به این سایت اعتماد کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *