بررسی دوربین های سری ۱۲ آیفون

بررسی دوربین های سری ۱۲ آیفون
  • 1400/5/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دوربین همواره از خصلت‌های مهم سری آیفون بوده است و محصولات سال ۲۰۲۰ هم به صورت کامل این ویژگی را به همراه دارند. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو از جمله مهم‌ترین مدل‌هایی هستند که علاقه مندان به عکاسی حرفه‌ای می‌توانند آن‌ها را خریداری کرده و در موقعیت‌های مختلف از آن بهره ببرند. شما با خرید گوشی اپل با قیمت روز در زمانی که نیاز دارید چیزی رو از دست نمی دهید چون در اکثر مواقع شما با آمدن مدل جدید، می توانید از طرح تعویض بازرگانی استفاده کرده و گوشی خود را عوض کنید.

بررسی اجمالی آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ پایه به عنوان محصولی شناخته می‌شود که کاربران زیادی در این سری به فکر خرید آن افتاده و از امکانات جذاب آن استفاده می‌کنند. این محصول صفحه نمایش با کیفیتی داشته و همراه با سیستم عامل iOS 14.1 در اختیار شما قرار می‌گیرد. تراشه قدرتمند A14 در آن به کار رفته است و می‌توانید با پردازنده گرافیکی اختصاصی اپل، شرایط خوبی در پخش فیلم، تجربه بازی و کارهای گرافیکی با گوشی خود داشته باشید. یکی از مهم‌ترین خصلت‌های این محصول و همه مدل‌های آیفون امسال، کیفیت بالای دوربین در زمینه عکس برداری و فیلم برداری است. شما می‌توانید از سنسور دوگانه در نسخه پایه استفاده کرده و تمام قابلیت‌های نرم افزاری اپل را برای یک عکس برداری ایده آل داشته باشید.

با آیفون ۱۲ می‌توانید از دریچه دیافراگم f/1.6 سنسور اصلی بهره برده و بیشترین کیفیت را تجربه کنید. فیلم برداری با کیفیت ۴K توسط این دوربین‌ها فراهم شده است و در کنار آن می‌توانیم به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سلفی هم اشاره کنیم امکانات مشابهی نسبت به دوربین اصلی خواهد داشت. بازهم می‌توانید از سنسور عمق و بیومتریک در آن استفاده کرده و با کیفیت‌ترین تصاویر پرتره را برای اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی داشته باشید.

بررسی سریع آیفون ۱۲ پرو

آیفون ۱۲ پرو به عنوان تبلوری از کیفیت در دنیای عکسبرداری و فیلمبرداری توسط گوشی‌های موبایل شناخته می‌شود. سنسور سه گانه این گوشی که از سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل یافته است، امسال میزبانی برای سنسور جدید LiDAR هم بوده است که عمق و جزئیات بیشتری به تصاویر و فیلم‌های شما خواهد بخشید. این گوشی در کنار داشتن مشخصات فنی بالای خود، بازهم برای عکس برداران حرفه‌ای خبرهای خوبی دارد. شما می‌توانید از این ماژول دوربین با سنسورهای تله‌فوتو و اولترا واید استفاده کرده و فلش دوگانه هم داشته باشید. این محصول توانایی فیلم‌برداری در کیفیت‌های متنوعی همچون ۴K را ۱۰۸۰p را هم خواهد داشت.

آیفون ۱۲ پرو از یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی هم بهره می‌برد که از قابلیت HDR استفاده کرده و توانایی فیلم‌برداری در دو کیفیت ۴K و ۱۰۸۰p را نیز برای شما خواهد داشت. گوشی از ویژگی‌های قدرتمند دیگری در زمینه اجرای برنامه‌های مختلف هم برخوردار بوده و یک باتری بزرگ همراه با ماندگاری بالا برای استفاده روزانه را نیز به شما می‌دهد. می‌توانید از این گوشی همراه با تراشه A14 استفاده کرده و تا چندین سال آینده نیازی به خرید گوشی دیگر نداشته باشید. صفحه نمایش آن هم اندازه تقریبا بزرگ و مناسبی دارد و مورد علاقه بخش بزرگی از علاقه مندان محصولات آیفون خواهد بود. بدین ترتیب شما علاقه مندان به محصولات اپل، آخرین سری از گوشی‌های آیفون را می‌توانید به صورت اقساطی از بازرگانی سیب و با بهترین شرایط خریداری کنید.

خرید اقساطی آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب

برای خرید آیفون در سری ۱۲ از بازرگانی سیب به صورت اقساطی باید حداقل ۴۰ درصد مبلغ را به عنوان پیش پرداخت خرید خود پرداخت نمایید. اقساط می تواند از ۳ تا ۱۲ ماه قابل تقسیم باشد. تمام پروسه ی خرید در کمتر از ۴۵ دقیقه قابل انجام است. با بررسی سایت بازرگانی سیب و استفاده از محاسبه گر تعبیه شده در آن است که می توانید از میزان و نحوه ی پرداخت خود آگاه شوید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *