برترین تولید کننده درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری طلافروشی

برترین تولید کننده درب خزانه و گاوصندوق آسانسوری طلافروشی
  • 1400/6/23
  • محمد عالی
  • 0

گروه صنعتی جواهران باکس (javaheranbox.com) از جمله موفق ترین شرکت ها در زمینه گاوصندوق های نسوز در ایران با بیش از ۲۰ سال تجربه طراحی و تولید انواع گاوصندوق آسانسوری طلافروشی، درب های خزانه ، گاوصندوق های سبک و سنگین، درب های ضد گلوله و انواع گاوصندوق های زیر ویترینی ویژه فروشگاه های طلا و جواهر با تکنولوژی منحصر به فرد و ایمن و مطابق با سفارش مشتری با بالاترین کیفیت می باشد.

درب خزانه

درب خزانه جهت محافظت از اموال و دارایی های مهم طراحی شده اند. مشخصات فنی این درب ها براساس محل قرارگیری و میزان امنیت مورد نیاز متغیر است و طبق درخواست مشتری طراحی و ساخته می شوند. درب خزانه دارای تکنولوژی بالا و ساخت بسیار دقیقی بوده و به جرات می توان گفت که شرکت جواهران باکس یکی از تولید کنندگان برتر این محصول با استانداردهای جهانی در ایران است.

 

درب خزانه بانک

درب خزانه بانک مهم ترین و پرمشتری ترین مخاطب بانک ها و موسسات مالی به شمار خواهند رفت، بانک ها همواره نیازمند تعبیه شدن محلی امن برای نگهداری دارایی های ارزشمند خود بوده و از آن ها در این مکان که معمولا به آن خزانه اطلاق می گردد محافظت خواهند نمود. درب خزانه در واقع به دربی گفته میشود که روی این خزانه های بانکی نصب خواهند شد.

هدف استفاده از درب خزانه

هدف اصلی از تعبیه یک درب خزانه از روی قراین و شواهد مبارزه با سارقان و جلوگیری کردن از دسترسی آسان آن ها به دارایی های ارزشمند بانکی می باشد. بزرگ ترین مشخص در جهت بهبود و ارتقای سطح درب خزانه همین مبارزه با سارقان می باشد. زیرا در طی زمان، همواره سارقان به روش های جدیدی برای دسترسی یافتن به دارایی های ارزشمند پیدا خواهند کرد، به همین روی بر همین اساس نیز طراحی و تولید درب های خزانه نیز با مواجه با این روش های سارقان با تجربه تر شده و به صورتی روزافزون در حال توسعه بخشیدن به فن آوری های طراحی و تولید درب های خزانه می باشند.

قیمت درب خزانه گاوصندوق

موارد مختلفی وجود دارند که قادر بر تاثیر گذاری بر روی قیمت درب خزانه گاوصندوق می باشند. برای اطلاع از قیمت درب خزانه گاوصندوق میتوانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۴۷۰۳۲۵ با کارشناسان فروش جواهران باکس مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید.

درب خزانه مجهز به سیستم ضد سرقت

امروزه درب خزانه از فناوری هایی بسیار روز آمد و پیشرفته برخوردار می باشند، از جمله این فناوری های پیشرفته ای که در درب خزانه به کار گرفته می شود، می توان از سیستم های ضد سرقت پیشرفته نام برد بر روی آن ها معمولا سعی می شود تا از آژیر هشدارهای بسیار مدرنی استفاده شود. درب خزانه دارای سیستم مکانیزم زبانه بندی ضد سرقت است( استفاده از زبانه های متحرک که در همه جای چهارچوب درب مهار می شوند و سارق نمی تواند درب را باز کند).

گاوصندوق آسانسوری

در سالهای نه چندان دور و حتی در حال حاضر، بسیاری از مغازه های طلافروشی در طول روز چهار نوبت طلاهای موجود در ویترین را چیده و بعد از اتمام ساعت کاری آنها را جمع آوری نموده و در گاوصندوق قرار می دهند.

گاوصندوق آسانسوری نوع جدیدی از گاوصندوق های ایمنی یا ویترین های هوشمند فروشگاهی هستند که با توجه به ماهیت خود میتوانند هم به عنوان ویترین فروشگاه و هم به عنوان محل نگهداری کالاهای گران قیمت از جمله طلا و جواهرات در فروشگاه های طلاوجواهر یا سایر فروشگاه‌ها با محصولات گران قیمت ایفای نقش کند.

علاوه بر این، امینت در چنین محیط هایی حرف اول را میزند و کوچکترین غفلت از آن در نهایت آسیب های زیادی را به همراه خواهد داشت. به منظور رفع چنین محدودیت هایی، طراحی و تولید گاوصندوق آسانسوری یا گاوصندوق زیرویترینی صورت گرفته و با استقبال بسیار بالایی مواجه شد. و در نتیجه محصولی شایسته به مشتریان خرید گاوصندوق ارائه می شود که علاوه بر امنیت، زیبایی و جلوه خاصی به محیط پیرامون شما می بخشد.

این گروه از گاوصندوق ها از دو بخش تشکیل شده اند و قسمت بالایی به عنوان ویترین استفاده شده و با فشردن یک دکمه، ویترین به قسمت پایینی منتقل شده و درب آن قفل میشود. بدنه گاوصندوق آسانسوری از فولاد بوده و میزان ضخامت در آنها به اندازه ایست که با ضربه و آتش سوزی هیچگونه آسیبی به آنها وارد نمیشود.

شرکت جواهران باکس تولید کننده گاوصندوق آسانسوری

شرکت جواهران باکس از جمله موفق ترین شرکت ها در زمینه تهیه و تولید گاوصندوق ها در سطح کشور به شمار می رود، این شرکت از جمله محصولاتی که تولید می نماید، گاوصندوق آسانسوری می باشد.

در واقع براساس ادعاهای موجود، گاوصندوق  آسانسوری تولید شده از سوی این شرکت از بالاترین کیفیت های ممکن و به روز ترین استاندارد های روز جهان در سطح کشور برخوردار بوده و تقریبا تمامی مشتریانی که از این محصول ساخته شرکت جواهران باکس بهره مند شده اند از این محصول خود رضایت کاملی را ابراز داشته اند.

مزایای استفاده از گاوصندوق آسانسوری

با توجه به بدنه بسیار مقاوم و همچنین مکانیزم های به کار رفته برای بالا و پایین رفتن ویترین موجود در گاوصندوق، استفاده از آن مزایای متعددی را به همراه دارد که از جمله آنها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و ضربه
  • جلوگیری از ورود آسیب به جواهرات به دلیل تماس زیاد با دست
  • امنیت بالا و جمع آوری تمام ویترین در مدت زمان کوتاه در لحظه سرقت، اغتشاش و غیره
  • افزایش زمان و راندمان کاری به دلیل حذف زمان چیدن و جمع آوری محتویات ویترین
  • تنوع در اندازه و ابعاد گاوصندوق متناسب با فضای داخلی فروشگاه
  • قابلیت اتصال به ups در شرایط قطع برق

مکانیزم عملکرد گاوصندوق آسانسوری

گروه تولیدی شرکت جواهران باکس قادر است در ساخت گاوصندوق آسانسوری خود از سه سیستم مکانیکی مختلف استفاده نماید. استفاده از هر کدام بستگی به سفارش شما دارد. پیش از سفارش دادن، حتما با مشاوران شرکت مشورت نمایید.

سیستم جک و پیچ

این سیستم همان سیستم بال اسکرو می باشد. اما آلیاژ پیچ و رزوه آن متفاوت است. در ساخت آن از CNC استفاده می گردد. لرزش ندارد. اصطکاک ندارد. حرکت آن سریع است چون بلبرینگ دارد. در بسیاری از سفارش ها این سیستم کار شده است. اما در قیاس با بال اسکرو، توصیه ما سیستم بال اسکرو می باشد.

سیستم هیدرولیکی

یک سیستم بسیار کارآمد با طراحی عالیست. سرعت آن تقریبا دو برابر بال اسکرو می باشد. تنها ایراد آن را می توان خدمات سخت آن دانست. به طوری که تعمیر آن ممکن است چند روز طول بکشد. در حالی که مثلا در سیستم بال اسکرو در کمتر از یک ساعت می توان آن را انجام داد.

سیستم بال اسکرو

سیستم بال اسکرو نوع بهتر و پیشرفته سیستم جک و پیچ است این سیستم وارداتی استحکام آلیاژ بسیار بالایی دارد. عمر مفید آن خیلی خوب است. تمام ویژگی های ذکر شده را دارد. قیمت سیستم بال اسکرو نسبت به سیستم جک و پیچ حدود ۱۰ درصد گران تر و عمر مفید آن حداقل ۵۰ درصد بیشتر است.

مهمترین ویژگی سیستم بال اسکرو خدمات راحت آن است که به شدت مورد استقبال طلا فروشان است. زیرا برای خدمات گاوصندوق خود نیاز ندارند مغازه خود را تعطیل کنند و از کاسبی خود بیفتند.

قفل گاوصندوق آسانسوری

یکی از موارد امنیتی که البته در تمامی انواع گاوصندوق ها نیز به صورتی مشترک می توان آن را مشاهده کرد، مسئله قفل گاو صندوق به شمار خواهد رفت، قفل این مدل از گاوصندوق ها از جدیدترین مدل های قفل در صنعت وسائل امنیتی بوده و در حد جهانی می باشد.امروزه ایمن ترین نوع قفل را قفل ترکیبی محسوب داشته اند.

قفل ترکیبی همان گونه که از نامش پیداست از ترکیب دو مدل قفل تشکیل می گردد، یکی قفل رمزی یا دیجیتال و دیگری قفلی که بوسیله کلید باز می گردد و به ان نیز به اصطلاح قفل مکانیکی می گویند، البته این قفل دارای کلید معمولا در دست مالک قرار خواهد داشت.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق آسانسوری طلافروشی با توجه به ابعاد ویترین، خصوصیات گاوصندوق، قابلیت‌ ها و سایر امکانات تعبیه شده از جمله قفل های مکانیکی و دیجیتالی، سنسور های مختلف امنیتی و هوشمند ساز، میتواند برای هر مشتری متفاوت باشد. این تفاوت گاهی اوقات میتواند عدد بالایی باشد.

 

همچنین لازم به ذکر است که نوع رمز الکترونیکی به کار رفته در آنها از دیگر مواردی می باشد که قیمت گاوصندوق آسانسوری را تعیین می کند. با توجه به متغیر بودن قیمت ها به دلیل عدم ثبات قیمت فولاد و سایر فلزات، می توانید برای اطلاع از قیمت و نمونه های جدید از سایت جواهران باکس به نشانی  javaheranbox.com بازدید نمایید.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *