با پلتفرم رپورتاژ و بک لینک تسمینو آشنا شوید!

با پلتفرم رپورتاژ و بک لینک تسمینو آشنا شوید!
  • 1400/7/19
  • علی رفیعی
  • 0

امروزه کسب‌ و کار های اینترنتی و وب‌ سایت‌ها برای بهتر و بیشتر دیده شدن و داشتن محتوای با کیفیت و جذب‌ کننده به سراغ آژانس‌ها و پلتفرم‌های تبلیغاتی می‌روند. در این مطلب قصد داریم یکی از قدرتمند ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی کشور یعنی تسمینو بپردازیم.

معرفی تسمینو

پلتفرم تبلیغاتی تسمینو بیش از ۵ سال پیش با هدف انتشار اخبار و رپورتاژ خبری برای کمک به کسب‌ و کارها، بهتر دیده شدن آن‌ها، افزایش فروش، معرفی برند، تولید محتوا یونیک، برگزاری کمپین‌ها و بهبود سئوی سایت شروع به فعالیت کرد. دفتر مرکزی این آژانس در شهر رشت و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

خدمات ارائه ‌شده در تسمینو

امکان خرید و سفارش بک لینک

بک لینک‌ ها یک ‌راه خوب برای دیده شدن و بهبود سئوی سایت شما هستند. در یک تعریف ساده؛ به پیوند دادن یک صفحه وب به صفحه وب دیگر بک لینک می‌گویند. استفاده از بک لینک مفید باعث می‌شود تا سایت شما زودتر دیده‌ شده و میزان ترافیک ورودی به سایت بالا برود. برای سفارش بک لینک قوی باقیمت مناسب می‌توانید به این سایت اعتماد کنید.

امکان سفارش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی؛ یک گزارش تجاری هوشمند و برای پاسخ به سوالات تجاری است. خواننده با خواندن رپورتاژ آگهی برای خرید یا دانستن اطلاعات بیشتر از یک محصول کنجکاو شده و آن را دنبال می‌کند. صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در رپورتاژ آگهی برند خود را معرفی کنند و باتوجه به مناسب بودن قیمت رپورتاژ آگهی؛ یک گزینه ایده آل برای بهبود سایت و شناخته شدن در فضای مجازی است.

رپورتاژ آگهی چیست به نقل از تسمینو

تولید محتوا

یکی از خدمات اصلی تسمینو؛ تولید محتوای یونیک و باکیفیت است. متخصصان تولید محتوا در هر رشته در این پلتفرم حضور دارند تا با تحویل یک محتوای بدون نقص به شما، کسب و کار و سایت شما را از دیگر سایت‌ها و کمپین‌های بازاریابی دیجیتال متمایز و شناخته‌شده کنند.

وبلاگ تسمینو

در قسمت وبلاگ این پلتفرم می‌توانید مطالب و ترفندهای کاربردی درزمینه لینک سازی، کار با وردپرس، ایندکس و … را بخوانید و دانش خود را در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ افزایش دهید . همچنین صحبتی که با تیم مارکتینگ این مجموعه داشتیم قرار است آکادمی تسمینو نیز بزودی راه اندازی گردد که در آن به مباحث آموزشی در رابطه با سئو و دیجیتال مارکتینگ پرداخته خواهد شد.

امکانات

پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته

این پلتفرم از پشتیبانی قوی، متعهد، باتجربه و فعال در طول ساعات هفته برخوردار است. شما می‌توانید در هرزمانی از شبانه‌روز سوالات خود را مطرح و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

استفاده از نیروی متخصص

در این آژانس جمعی از متخصصان جمع شده‌اند تا با دانش خود به کسب‌وکار و سایت شما برای بهبود سئو و بهتر دیده شدن کمک کنند.

مشاوره با متخصصان در تسمینو

قبل از ثبت سفارش می‌توانید به‌طور رایگان با متخصصان درزمینه سفارش بک لینک، رپورتاژاگهی و تبلیغات مشورت کنید.

سادگی کار با پلتفرم

وب‌سایت این آژانس به‌گونه‌ای طراحی‌شده است تا مشتری بتواند به‌راحتی با پشتیبانی ارتباط برقرار کند، سوالات خود را مطرح، نوع سفارش خود را انتخاب و آن را در سایت ثبت کند. این ویژگی بسیار برای خود پلتفرم و مشتری‌ها اهمیت دارد، زیرا به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار یا سایت لازم نیست که وقت زیادی را صرف ثبت سفارش نمی‌کند.

هزینه مناسب

یکی از مزیت‌های مهم تسمینو  به‌عنوان انتخاب مشتریان، هزینه مناسب خدمات است. شما در مقابل کیفیت خدمات دریافتی یک هزینه معقول و حتی کمتر از سایر پلتفرم‌های تبلیغاتی را پرداخت می‌کنید. این مورد برای کسب‌وکارهایی که تازه و با بودجه کمی شروع به کارکرده‌اند کمک می‌کند تا زودتر شناخته شوند.

نحوه ثبت سفارش در سایت تسمینو

بعد از مشاوره با متخصصان و تصمیم‌گیری بر سفارش بک لینک یا رپورتاژ آگهی، می‌توانید بعد از مراجعه به سایت، در سمت چپ بالای صفحه، روی گزینه پنل کاربری کلیک کرده و با عضویت در سایت، سفارش خود را ثبت و هزینه آن را پرداخت کنید. برای پیگیری سفارش و سفارش‌های بعدی به همان قسمت پنل کاربری و ورود مراجعه نمایید. اگر قصد سفارش تولید محتوا را دارید، در بالای صفحه سایت یک قسمت بانام «سفارش تولید محتوا» وجود دارد که با کلیک روی آن وارد قسمت توضیحات دقیق نحوه سفارش محتوا و تعرفه‌ها می‌شوید.

راه‌های ارتباطی

برای ارتباط و دریافت مشاوره از چندین طریق می‌توانید اقدام کنید. با مراجعه به سایت و از قسمت تماس با ما شماره تلفن‌های پاسخگویی  ۰۲۱۲۸۴۲۴۳۳۹, ۰۱۳۳۲۰۱۵۱۲۱، آیدی تلگرام Tesmino_suppotr و درج پیام در سایت می‌توانید ارتباط داشته باشید. همچنین با جستجوی tesmino در شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر و اینستاگرام، ضمن دنبال کردن فعالیت‌ها و به‌روزرسانی خدمات، از مشاوره و پشتیبانی نیز بهره ببرید.

کلام پایانی

در این مطلب یکی از قدرتمندترین پلتفرم‌های ایرانی برای بهبود سایت، تولید محتوا، خرید رپورتاژ و بک لینک را معرفی کردیم. تسمینو همه توان خود را دارد تا با ارائه بهترین کیفیت و قیمت مشتریان خود را همواره راضی نگه دارد. ازجمله کسب‌وکارهای مشهوری که با این پلتفرم همکاری داشته‌اند می‌توان به گاج مارکت، استادکار و اسنپ اشاره کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *