برج نوری | برج نوری (برج روشنایی)، ۶ تا ۸۰ متر

برج نوری | برج نوری (برج روشنایی)، ۶ تا ۸۰ متر
  • 1400/9/1
  • مجید جعفری
  • 0

برج نوری با برج روشنایی یکی از سازه های ساخت بشر است که برای روشنایی مکان های با مساحت زیاد استفاده می شود. شرکت احداث گستر نیروی پارس با چندین سال سابقه در زمینه پروژه های مربوط به برق و ساختمان است. احداث گستر نیروی پارس در این چند سالی که در این حوزه مشغول به فعالیت است، به خوبی توانسته اعتماد مشتریان بازار را به خود جلب کند و پیروز این میدان باشد. با احداث گستر نیروی پارس شما می توانید برج های نوری از ارتفاع ۶ متری گرفته تا ارتفاع ۸۰ متری را به صورت اینترنتی از سایت احداث گستر نیروی پارس خریداری نمایید.

هدف از ساخت برج نوری، تامین روشنایی فضاها و محوطه‌های وسیع، از ارتفاع بالا است. برج نوری ۸۰ متری یا برج روشنایی سی متری بلندترین و مرتفع ترین برج نوری قابل تولید است که دارای هد متحرک است. هد این سازه نوری به وسیله الکتروموتور و گیر بکس برقی بالا و پایین می شود. از برج نوری برای محوطه های بزرگی مانند پارک ها، تفرجگاه ها، میدان ها، خیابان ها، پل ها، فرودگاه ها، استادیوم های ورزشی، محوطه بیمارستان ها و کارخانه ها استفاده می شود. علاوه بر تامین روشنایی بسیار مناسب، امنیت محیط مورد استفاده در شب را برای افراد فراهم می کند. این سازه فلزی بلند قامت، غول صنعت نورپردازی صنعتی را با اسامی دیگری مانند: برج نور، برج روشنایی، دکل روشنایی نیز در بازار می شناسند.

برج نوری (برج روشنایی)، ۶ تا ۸۰ متر

استفاده از برج روشنایی در شهر یکی از واجبات است. استفاده از تجهیزات نورپردازی در اولویت های بالا قرار دارد. این برج های روشنایی در انواع مختلف و ارتفاع های گوناگون تولید و عرضه می شوند. برج های نوری از دو قسمت اصلی پایه یا ستون و همچنین هد برج تشکیل می شوند .هر چقدر ارتفاع برج روشنایی بیشتر باشد،  جنس ورقه های مورد استفاده در تولید پایه های آن، اهمیت بیشتری پیدا می کند. احداث گستر نیروی پارس همیشه به نوع پوشش ورق ها ، کیفیت و برند قطعات مورد استفاده در برج های نوری، کیفیت و میزان روشنایی پروژکتور ها و … اهمیت زیادی می دهد.

شما مخاطبان گرامی می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت برج نوری ۶ تا ۸۰ متری با کارشناسان فنی ما در احداث گستر نیروی پارس تماس حاصل فرمایید. شرکت احداث گستر نیروی پارس با سوابق مفید و در خشان در زمینه تولید و ارائه انواع تجهیزات و وسایل برج های نوری از برترین تولید کنندگان انواع برج نوری است. شما مشتریان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در احداث گستر نیروی پارس تماس حاصل نمایید. همچنین در سایت احداث گستر نیروی پارس برای آشنایی هرچه بهتر شما عزیزان با محصولات و خدمات ما مطالبی در این زمینه خدمت شما ارائه می شود؛ امیدواریم که این مطالب در سایت به شما کمک کند.

برج نوری

برج های نوری با توجه به کارایی و محیطی که استفاده می شود، در مدل های مختلفی ساخته می شود. برج نوری ثابت و برج نوری سیار دو مدل از برج های نوری هستند که توسط تولید کننده های مختلف مانند شرکت احداث گستر نیروی پارس، ساخته و به بازار عرضه می شود. برج نوری ثابت در ایران کاربرد بیشتری دارد و رایج تر است. یکی از نقاط قوت برج های نوری احداث گستر نیروی پارس تنوع ارتفاع آنهاست. برج های نوری احداث گستر نیروی پارس، از ارتفاع ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری تا ۸۰ متری، با کاربری های متنوع تولید می شوند. ورق استفاده شده از  بهترین کیفیت محصولات فولاد مبارکه است. بدنه چند وجهی و تمام تجهیزات فلزی، توسط گالوانیزه گرم از داخل و بیرون با پوشش ۸۰ میکرون روی (مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ‌زدگی ایجاد می‌کند) محافظت می شوند.

قطعات چند‌وجهی جهت افزایش استحکام هنگام بر‌افراشته شدن، اورلپ شده، درهم فرو رفته و مونتاژ می شوند. برج های نوری در کارگاه های احداث گستر نیروی پارس با تکنولوژی روز دنیا با‌ دقت و ابزار پیشرفته در ابعاد بسیار متنوع و با بهترین آلیاژ موجود در بازار کشور، تهیه و تولید می شوند. کیفیت و توجه به جزئیات است که احداث گستر نیروی پارس را متمایز از دیگر تولید کننده ها کرده و مورد اعتماد مشتری های خود قرار داده است. از دیگر محصولات این شرکت دکل دوربین مداربسته، پایه پرچم و برج روشنایی می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *