بروکر لایت فارکس، بروکری قدیمی برای کسب درآمد دلاری

بروکر لایت فارکس، بروکری قدیمی برای کسب درآمد دلاری
  • 1400/9/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

جهانی که در آن زندگی می‌کنیم بشدت در حال تغییر است. یکی از این تغییرات، روش‌های تجارت بین المللی است. بروکر لایت فارکس به عنوان یک کارگزاری فعال در زمینه فارکس، توانسته در میان اکثر معامله‌گران حرفه‌ای و آماتور محبوبیت کسب کند.

بازار فارکس با فراهم کردن بستری مطمئن و امن در ضمینه تجارت بین المللی، می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب درآمد دلاری باشد. اما همانطور که می‌دانید فارکس بازاری پر ریسک است و فعالیت در آن نیازمند آموزش و تجربه کافی می‌باشد.

علاوه بر موارد اشاره شده، انتخاب یک بروکر مناسب برای وصل شدن به بازار جهانی امری ضروری می‌باشد. بروکر لایت فارکس یکی از کاگزاری‌های معتبر می‌باشد که با سابقه چندین ساله خود توانسته محبوبت لازم را در بین فعالان فارکس بدیت بیاورد.

چگونه از بروکر لایت فارکس برای کسب درآمد دلاری استفاده کنیم؟

با گسترش تجارت‌های جهانی شاید لازم باشد تغییری در کسب و کار خود بدهید تا بتوانید کسب درآمد دلاری داشته باشید. همانطور که اشاره کردیم یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد دلاری، فعالیت در فارکس می‌باشد. شما برای شروع معاملات ابتدا لازم است در یک بروکر قدیمی مثل لایت فارکس ثبت نام کنید. بروکر یا کارگزاری رابطی میان شما و بازار می‌باشد که از طریق سرورهای اختصاصی خود، دستورات خرید و فروش شما را انجام می‌دهد.

بروکرها در قبال خدماتی که به شما ارائه می‌دهند مقداری کمیسیون نیز از شما دریافت می‌کنند. شما پس از ثبت نام در بروکر لایت فارکس، می‌توانید اقدام به واریز وجه سپرده کرده و معاملات خود را آغاز کنید. شما با خرید و فروش نمادهای معاملاتی در فارکس، می‌توانید کسب درآمد دلاری داشته باشید.

اما نکته‌ بسیار مهم قبل از شروع فعالیت در بروکر لایت فارکس یا هر کارگزاری دیگر، آشنایی کامل با بازار فارکس و خدمات مختلف کارگزاری‌ها می‌باشد. شما باید با تمام زیر و بم و ریسک‌های این بازار آشنا شوید و آموزش‌های لازم را ببینید.

فاکتور‌های مهم برای انتخاب یک کارگزاری مناسب

فاکتورهای زیادی هستند که در انتخاب یک بروکر معتبر مثل لایت فارکس تاثیر دارند که در ادامه به طور خلاصه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

  • رگوله معتبر
    رگوله همان مجوز فعالیتی است که سازمان‌های نظارتی برای فعالیت کارگزاری‌ها، به آنها می‌دهد. قوانین این سازمان‌ها معمولا سخت گیرانه می‌باشد و از کلاهبرداری احتمالی کارگزاری‌ها جلوگیری می‌کند. بروکر لایت فارکس دارای رگوله Marshall Islands برای کاربران ایرانی می‌باشد.
  • حساب‌های معاملاتی
    هر کارگزاری به نسبت خدماتی که ارائه می‌دهد، دارای حساب‌های متنوعی می‌باشد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. بروکر لایت فارکس دارای دو نوع حساب معاملاتی می‌باشد که برای افتتاح آنها نیاز به حداقل ۵۰ دلار سرمایه اولیه است.
  • پلتفرم‌های معاملاتی
    پلتفرم معاملاتی همان نرم افزاری می‌باشد که بروکر از طریق آن شما را به بازار وصل می‌کند و فرآیند خرید و فروش شما در آن صورت می‌گیرد. بروکر لایت فارکس از دو پلتفرم محبوب MT4 و MT5 پشتیبانی می‌کند.
  • روش‌های واریز و برداشت
    هر کارگزاری روش‌های متفاوتی برای واریز و برداشت وجه به حساب معاملاتی دارد که برای ایرانیان محبوب‌ترین آنها واریز ریالی و وبمانی می‌باشد. این دو روش واریز محبوب در بروکر لایت فارکس در دسترس است.
  • پشتیبانی
    به دلیل پر ریسک بودن بازارهای مالی، گاهی دسترسی داشتن به فردی که از آن مشاوره وبرای رفع مشکلاتمان کمک بگیریم، بسیار ضروری است. بروکر لات فارکس با پشتیبانی فارسی مناسب در تمام طول هفته به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد.

تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تنها جزئی از ویژگی‌های یک کارگزاری مناسب می‌باشد. شما می‌توانید تمامی اطلاعات بروکرها، آخرین تغییرات، مزایا و معایب آنها را از سایت ایران بروکر دنبال کنید.

بررسی و مقایسه تخصصی بروکرها، قبل از شروع به کار امر ضروری است. انتخاب بهترین بروکر فارکس مناسب و معتبر، مستقیما بر روی سود و ضرر شما تاثیر می‌گذارد. اگر هم به دنبال آموزش رایگان فارکس هستید،  وبسایت ایران بروکر به عنوان یک مدرسه فارکس کامل، تمامی آموزش‌های لازم برای شروع فعالیت در فارکس را به شما خواهد داد. همچنین با بررسی تخصصی بروکرها در آن، می‌توانید بهترین کارگزاری را برای خود انتخاب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *