بهترین نرم افزارهای گرافیکی اندروید برای طراحان

بهترین نرم افزارهای گرافیکی اندروید برای طراحان
  • 1400/10/13
  • ملیکا امامی
  • 0

بهترین نرم افزارهای گرافیکی اندروید برای طراحان

 

ما بهترین نرم افزارهای گرافیکی اندروید را برای طراحان انتخاب کرده‌ایم، که شما می‌توانید ازآنها استفاده کنید. دراین مقاله نرم افزارهای گرافیکی ضروری و مهم را برای طراحان و تصویرگران قرار داده‌ایم.

دستگاه‌های اندرویدی مدرن، چه تبلت‌ها و چه تلفن‌های هوشمند، قدرتمندتر و دارای ویژگی‌های کامل‌تری نسبت به قبل هستند، که آنها را به ابزارهای ضروری برای هر طراح عکس‌های  دیجیتال تبدیل می‌کند. امروزه مجموعه‌های بزرگ رو به رشدی از نرم افزارهای گرافیکی اندروید وجود دارد، نرم افزارهای هوشمندی که ما انتظارداریم دررایانه شخصی خود پیدا کنیم، این نرم افزارهایی که هرروزه در حال بروزرسانی هستند، نشان می‌دهند که خلق هنر دیجیتال هرگزآسان نبوده است.

به دلیل وجود طیف بسیاری از نرم افزارهای رایگان و پولی در فروشگاه Google Play، امکان دارد انتخاب نرم افزار برای شما سخت باشد، اما اکنون ما لیستی ازبهترین آنها را برای طراحان انتخاب کرده‌ایم.

ما در Google Play جستجوکرده‌ایم و بهترین نرم افزارهای گرافیکی را برای موبایل‌های اندروید که می‌توانند خلاقیت طراحان را آزاد کنند، پیدا کرده‌‍ایم.

شما می‌توانید بهترین نرم افزارهای گرافیکی را در صفحه لمسی دستگاه اندروید خود استفاده کنید، در حالی که گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های کوچک و قدیمی برای این کار نیاز به یک رابط کاربری دارند.

ما در اینجا بهترین نرم افزارهای گرافیکی اندروید و طیف گسترده‌ای ازابزارها را به شما ارائه می‌دهیم، که قابلیت این را دارد تا هنردیجیتال شما را کامل‌تر از قبل جلوه دهد. با این همه، برای دریافت بهترین نرم افزارهای گرافیکی اندروید که اکنون می‌توانید دانلود کنید، در ادامه مقاله را مطالعه کنید.

 

Adobe illustrator draw .1

Adobe برنامه وکتور خود Adobe Illustrator Draw را در سال ۲۰۱۶ در اندروید راه‌ اندازی کرد، اما در حال حاضر تقریبا تنها راه معتبر برای ایجاد عکس‌ها با این نرم افزار، اجرای آن بر روی یک دستگاه تلفن همراه است (مگر اینکه از یک دستگاه ویندوزی استفاده کنید).

اگر ازillustrator Draw در دستکاپ خود استفاده کنید، هیچ یک از ویژگی‌‌های آن را با نکات قابل تظیم قلم، لایه‌ها، گزینه‌های ادغام و موارد دیگر کم نمی‎‌‌کند. البته، Adobe امیدوار است که از Illustrator Draw با اشتراک Creative Cloud استفاده کنید و اکنون واقعا متوجه می‌شوید که چگونه می‌شود بیشترین بهره را از آن ببرید، با امکان ارسال فوری کار خود به Illustrator و Photoshop CC، مجوز تصاویر Adobe Stock در برنامه و مستقیماً در Balance را منتشر کنید.

 

Sketchbook .2

Autodesk بیشتر به دلیل نرم افزار‌های سه بعدی پیشرو در بین نرم افزارهای مشابه خود معروف است، اما در Sketchbook دارای یک قابلیت طراحی قدرتمند جریان اصلی است که مسلما طبیعی‌ترین تجربه طراحی را در بین همگان دارد. ویژگی‌ها شامل ۱۷۰ برس قابل تنظیم، لایه کامل PSD، پشتیبانی از ترکیب و حرکت پیش ‌بینی ‌کننده قابل تغییر است که خطوط و اشکال طراحی ‌شده با دست شما را به فرم‌های واضح و دقیق تبدیل می‌کند. وصل شدن به دستگاه‌های اندرویدی با مشخصات بالا، مخصوصا دستگاهی با قلم، Sketchbook احتمالا بهترین نرم افزار طراحی رایگان در سراسر جهان است.

 

Adobe Photoshop Mix .3

نرم افزارPhotoshop Mix ، نرم افزاری که به فایل‌های بزرگ بیشتر جواب می‌دهد تا ظرافت‌ها، قابلیت این را به شما می‌دهد که عکس‌ها را برش دهید، ترکیب کنید و تغییراتی را در آثار دستگاه اندروید خود انجام دهید. PS ترکیب رشته‌های اصلی را در سهولت استفاده و با Photoshop cc همگام سازی می‌کند، یعنی وقتی شما تغییری بر روی دستگاه خود انجام دهید، فورا روی دستکاپ شما نشان داده می‌شود. به طور مفید، می‌توانید از تمام مزایای CC با Adobe Photography Plan بهره ببرید، که در یک اشتراک کامل Creative Cloud کمی صرفه‌ جویی می‌کنید.

 

lnfinite Design .4

توسعه دهنده‌ شان بریکفلید در سال ۲۰۱۶ برنامه گرافیکی وکتور SVG خود را infinite Design به طور کامل بازبینی کرد و با جدیدترین و بهترین بروزرسانی‌ها حال یک جایگزین واقعی برای illustrator Draw غالب Adobe است. طراحی تمام نشدنی، همانطور که از نام آن پیداست، دارای یک بوم بی پایان (پان، بزرگنمایی یا چرخش)، و همانطور لایه‌های بی پایان، ویرایش مسیر بی پایان و لغو و انجام مجدد بی پایان با یک نوار لغزنده تاریخ است. گزینه‌ها لایه‌های بی‌شماری دارند. دارای وسایل لازم برای ترجمه، مقیاس، چرخش، تلنگر، تحریف و انحراف می‌باشد. تشخیص خودکار شکل، کانال‌هایی برای منبع یا قطع کردن هستند، اما ویژگی‌های مهم و چشمگیر آن امکان اینجاد عکس‌های سه بعدی با پنج وسیله پرسپکتیو را دارد. همینطور، میانبر‌های کیبورد جمع شده برای کاربران نرم افزار‌های اندروید در کروم بوک‌ها اضافه شده است.

 

 Adobe Photoshop sketch .5

Photoshop Sketch فقط یکی از چندین نرم افزار‌های طراحی در شمار معکوس ما است، اما توصیه Adobe این نرم افزار است زیرا فوایدی که مربوط به مجموعه ابزارهای Adobe است، در ابتدای فهرست مشترکان Creative Cloud قرار می‌گیرد. بنابراین، این نرم افزار در نوع خودش بهترین است، با ویژگی‌هایی از جمله حالت‌های ترکیبی، شبکه‌های پرسپکتیو و ابزار‌های طراحی طبیعی، همچنین امکان تبدیل هر عکس به یک قلم مو با استفاده ازCapture CC از داخل برنامه را دارد.

 

Canva .6

درسال ۲۰۱۲، Canva به عنوان یک برنامه طراحی آنلاین وجود داشته است، اما به تازگی به اندروید انتقال یافته است، در واقع، به تازگی تنها تصویر مطبوعاتی که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم نسخه iPad است. طعم اندروید از نظر ویژگی‌‌ها ورابط مساوی است. Canva که بیشتر شبیه به یک مجموعه کامل طراحی گرافیکی است تا یک ویرایشگر می‌تواند برای ایجاد همه چیز از لوگو‌ها گرفته تا ماکت‌های وب با دسترسی به کتابخانه‌های بزرگی که از فونت‌ها، الگو‌ها، عکس‌ها و … به کار می‌برند، که بسیاری از آنها رایگان هستند اگرچه ممتاز نیز هستند. دارایی‌ها نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارند.

 

 Adobe Comp .7

ساخت موکاپ‌ها و وایرفریم‌ها هرگز آسان‌تر از Adobe Comp نبوده است. با استفاده از حرکات طبیعی طراحی با انگشت یا قلم خود، می‌توانید طرح‌ بندی‌های سخت‌تر را ترسیم کنید و Adobe Comp آن را به یک ماکت حرفه‌ای و واضح تبدیل می‌کند. برای طراحی سریع در طول یک جلسه  می‌توانید اشکال برداری، تصاویر، رنگ‌ها و سبک‌های متن را وارد کنید و سپس کامپوننت‌های خود را به Adobe Photoshop، Illustrator، InDesign یا Muse بفرستید تا روی دسکتاپ خود آن را به پایان برسانید.

 

 ibis paint x .8

ibis Paint X یک نرم افزار طراحی است که برای هنرمندان نرم افزا بسیار برنامه برگزیده‌ای است، زیرا طیف گسترده‌ای از ابزار‌ها، از جمله انتخابی از ۲۱۰۰ متریال، بیش از ۷۰۰ فونت و ۱۴۲ قلم مو را ارائه می‌دهد. این برای تازه کار‌هایی که می‌خواهند چیزی را سریع روی دستگاه اندرویدی doodle کنند ایده آل است، اما عمق کافی و انتخاب ابزار برای جلب رضایت حرفه‌ای‌ها نیز وجود دارد. نسخه‌های رایگان تبلغات زیادی دارد ولی یک نسخه پریمیوم وجود دارد که که هزینه زیادی ندارد نسخه رایگان تبلیغات زیادی دارد، اما یک نسخه پریمیوم وجود دارد که هزینه زیادی ندارد (حتی از طریق پرداخت یکبار اشتراک ماهانه). Prime Membership چند ابزار اضافی ارائه می‌دهد، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *