سگ مالینویز | سگ نگهبان مالینویز در سرزمین سگ ها

سگ مالینویز | سگ نگهبان مالینویز در سرزمین سگ ها
  • 1400/10/21
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

یک سری ویژگی را برای شما عنوان می کنیم و اگر این ویژگی ها برای شما جذاب باشد، سگ مالینویز می تواند بهترین دوست چهارپای شما باشد: بسیار باهوش، بازیگوش و پرانرژی، آموزشی دهی راحت و قابل مراقبت آسان. تمام این ویژگی ها، ویژگی یک سگ مالینویزی است که، به خوبی تربیت شده است. سرزمین سگ ها در اینجا به کمک شما می آید. این مجموعه با ارائه بهترین و اصیل ترین سگ ها،خیال شما را از بابت سگی که خریداری می کند، راحت می کند. سایت اینترنتی سرزمین سگ ها هر روز بیشتر از دیروز به سعی و تلاش بیشتر در هر چه بهتر کردن کیفیت تولیدات خود می پردازد.

سگ مالینویز دارای هوش و آموزش پذیری بالاتر از حد متوسط است، به شرطی که از روش های آموزشی تقویتی مثبت استفاده شود. این سگ شجاع و آماده برای ماجراجویی است. سگ مالینویز به فعالیت و تحرک ذهنی زیادی نیاز دارد و ذاتا حساس است، کمی دیر بالغ می شود. مراقب باشید که اگر سگ مالینویز شما به درستی اجتماعی نشود، می تواند پرخاشگر، ترسناک یا تندخو باشد.

سگ مالینویز، ذاتا یک سگ نگهبان است، او هرگز برای اینکه یک حیوان خانگی خانوادگی باشد تربیت نشده است. او یک سگ حرفه ای تحسین برانگیز است. این نژاد سگ ترجیحی برای نیروهای دفاعی اسرائیل، سرویس مخفی ایالات متحده، و نیروی دریایی SEAL است، زیرا حتی در بازی، این سگ جدی است. او می تواند هر نوع کار پشتیبانی فنی بسیار بالایی را که از او بخواهید انجام دهد و احتمالاً راه بهتری برای انجام آن به شما نشان خواهد داد. اجازه ندهید این سگ خسته شود. سگ مالینویز بالغ، انرژی بیشتری نسبت به بسیاری از توله سگ ها خواهد داشت و به ندرت فرصت تعقیب را از دست می دهد.

سگ مالینویز

سگ مالینویز یک سگ مستحکم و در عین حال ظریف است. او یک سگ سرسخت است که عادت دارد در فضای باز با پوششی که برای مقاومت در برابر آب و هوای مرطوب بلژیک ساخته شده است، زندگی کند. ظرافت و بیان او نشان دهنده قدرت بسیار زیاد شخصیتش است و او را به نماینده ای مغرور از نژادهای گله تبدیل می کند. Malinois  بلژیکی سگی مشتاق و سریع با تمایل طبیعی به حرکت است. قد نرها ۲۴ تا ۲۶ اینچ و وزن آنها ۵۵ تا ۷۵ پوند (۲۵ تا ۳۴ کیلوگرم) است. ماده ها ۲۲ تا ۲۴ اینچ و وزن آنها ۴۰ تا ۶۰ پوند (۱۸ تا ۲۷ کیلوگرم) است.

رنگ این سگ از حنایی تا ماهاگونی است، با نوک های سیاه روی موها که ظاهری سرکش و پر غرور به آن می‌دهد. معمولا پوز و گوش سگ مالینویز سیاه است. سگ بلژیکی یک نژاد قوی است و ریزش موی کمی دارد و به طور کلی دو بار در سال می ریزد. این سگ ها به تمیز کردن مدام نیازی ندارند و زدن مسواک هفته ای یک الی دو بار کافی است.

سگ مالینویز بلژیکی نه تنها در گله داری و نگهبانی، بلکه در حفاظت و اجرای قانون نیز سرآمد است. شناسایی مواد مخدر، بمب و گاز، جستجو و نجات، ردیابی، اطاعت، سورتمه سواری چابکی و کمک درمانی به افراد ناتوان، بیمار یا سالمند. تربیت این سگ خواستار مهارت است و نیاز به صاحب با تجربه دارد؛ زیرا انواع طیف وسیعی در خلق و خو و پرخاشگری دیده می شود.

سگ نگهبان مالینویز در سرزمین سگ ها

سگ نگهبان بلژین مالینویز که در مجموع به نام Chiens de Berger Belge شناخته می شوند، تاریخ اولیه خود را به عنوان چوپانان همه منظوره و سگ های نگهبان بلژیک به اشتراک گذاشتند. از این سگ به عنوان سگ های کار، به جای زیبایی شناختی، برای توانایی پرورش داده شدند. مجموعه سرزمین سگ ها، این سگ های نگهبان را با دقت هرچه بیشتر و با آموزش توسط متخصصان حرفه ای تربیت می کنند تا خیال شما را از بابت تربیت سگتان راحت کند. شما می توانید سگ خود را به صورت حضوری وهمچنین به صورت اینترنتی از مجموعه سرزمین سگ ها خریداری نمایید. در این مجموعه شما می توانید بهترین سگ های تربیت شده یا سگ های کوچک اصیل را خریداری نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی، شما می توانید با شماره تماس های موجود در سایت سرزمین سگ ها، تماس حاصل فرموده و با کارشناسان مجموعه صحبت کنید. آنها شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *