سئو | سئو چیست به زبان ساده را از پونه مدیا بشنویم

سئو | سئو چیست به زبان ساده را از پونه مدیا بشنویم
  • 1400/10/29
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

پونه مدیا گروهی است متشکل از متخصصان جوان و خلاق دیجیتال مارکتینگ که خدمات سئو حرفه ای را با کیفیت و پشتیبانی مثال زدنی به صاحبان مشاغل ارائه می کند. از طراحی سایت گرفته تا بازاریابی محتوا، تیم پونه مدیا در کنار شماست تا کسب و کار خود را در فضای اینترنت گسترش دهید و نام خود را بر سر زبان مخاطبان‌تان بیندازید.

کلید موفقیت در تجارت و بازاریابی امروز، سئو است. سئو ابزاری قدرتمند است که به جرئت می توان گفت توفیق یا عدم توفیق شما در گرو آن است. اما سئو چیست؟ برای تعریف سئو در این مطلب قصد داریم تا به شرکت پونه مدیا استناد کنیم و ببینیم که تعریف پونه مدیا از سئو چیست. با ما همراه باشید.

تعریف سئو به زبان ساده

فضای اینترنت مانند یک استادیوم چندصدهزارنفری است؛ پر از هیاهو، سروصدا و شلوغی. هرکس چیزی را فریاد می‌زند تا صدایش را به گوش مخاطبانش برساند. این همهمه باعث می شوند تا تنهای صدای کسانی را بشنویم که:

  1. بلندتر از دیگران فریاد می زنند.
  2. درست کنار گوش ما و با ما صحبت می کنند.

فعالیت در اینترنت بدون سئو، مثل فریاد زدن در هیاهوی همان استادیوم چندصدهزارنفری است؛ فریادی بیهوده که به گوش هیچ کس نمی رسد. کافی است نگاهی به آمار و ارقام منتشر شده از تعداد سایت های موجود در دنیا و تعداد مطالبی که در رابطه با موضوعات مختلف وجود دارد، بیندازیم. سرسام آور است! تعداد زیاد سایت ها و صفحات وبی که به موضوعات مختلف می پردازند، نشان دهنده تعداد رقبای شما در زمینه های مختلف است. حالا چه کسی موفق می شود که در این هیاهو و با وجود این همه رقیب صدایش را به گوش مخاطب برساند؟

سئو کلید طلایی است!

سئو راهکاری است که صدای شما را بلند تر می کند یا آن را مستقیما کنار گوش مخاطبتان پخش می کند. به این ترتیب به کمک سئو به جای دست و پا زدن بیهوده و خسته کردن خودتان، می توانید مخاطبان هدف خاصی را نشانه بگیرید و در آرامش با آن ها صحبت کنید.

با این مثال زمان آن رسیده تا کمی تخصصی تر به موضوع سئو و تعریف آن بپردازیم. سئو مجموعه ای از فعالیت هایی است که از طراحی سایت گرفته تا تولید محتوا و تدوین استراتژی به کار می بندیم تا سایت را در معرض دید گوگل قرار دهیم؛ اقداماتی که سایت ما را به گوگل می شناسانند تا هنگامی که کاربر به جست و جو در اینترنت پرداخت، گوگل سایت ما را به عنوان یکی از اولین گزینه ها به او نشان دهد.

به دست آوردن بهترین رتبه در نتایج جستجو با سئو

بسیاری از افراد فکر می کنند که به دست آوردن رتبه ۱ گوگل، مستلزم پرداخت هزینه های گزاف و کاری عملاً غیرممکن است. اما این طور نیست. آن چه برای گوگل به عنوان یک بستر خدمت رسانی به مخاطب مهم است، رضایت کاربران است. بنابراین اگر گوگل تشخیص دهد که سایت شما برای کاربر جالب و مفید است، شما را پیش از رقبای‌تان به کاربر نشان می دهد.

اما ماجرا به همین سادگی هم نیست. برای رسیدن به رتبه ۱ در گوگل، باید راه و چاه مسیر را بدانید. شما در این راه نیاز به متخصصانی دارید که با الگوریتم های گوگل و ابزارهای آن آشنا باشند؛ افرادی که از مسائل تکنیکال یا فنی سایت گرفته تا تولید محتوای کاربرپسند، بتوانند شما را در مسیر درست حرکت دهند. یک شرکت سئو خوب می تواند با کمک سئو، رتبه سایت شما را ارتقا دهد و ضمن به دست آوردن رضایت مخاطبان، به گوگل نشان دهد که سایت شما، سایتی مفید و ارزشمند برای کاربران است.

حرفه ای ترین های دیجتال مارکتینگ ایران در پونه مدیا در کنار شما هستند تا بتوانید به این مهم دست یابید. برای استفاده از خدمات سئو پونه مدیا و اطلاع از لیست قیمت سئو به وبسایت شرکت مراجعه کنید و با پشتیبانان مجموعه در ارتباط باشید. سئوکاران و دیجیتال مارکترهای پونه مدیا با تدوین استراتژی های دقیق و منظم، وب سایت شما را از هر نظر ارتقا می دهند و شما را به صدر نتایج برتر گوگل می آورند. این روال باعث می شود تا در طول زمان وبسایت شما به عنوان مرجعی قابل اعتماد برای مخاطبان شناخته شود و به سرعت به درآمدزایی برسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *