چرا باید باتری سامسونگ را تعویض کنیم؟

چرا باید باتری سامسونگ را تعویض کنیم؟
  • 1400/11/3
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

همه ما تلفن همراه داریم و همه‌ی تلفن های  همراه‌ باتری؛ اما آیا ما به اندازه کافی به سلامت باتری تلفن همراه خود توجه می‌کنیم؟

آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که باتری تلفن همراه، مصرفی بوده و روز به روز از سلامت آن کاسته می‌شود؟

اگر گوشی سامسونگ دارید، به فکر سلامت باتری آن باشید؛ چرا که ممکن است زمان تعویض باتری سامسونگ شما فرا رسیده باشد.

در این مطلب، با بهترین زمان  تعویض باتری سامسونگ  و نکاتی برای خرید باتری سامسونگ (+ معرفی یک فروشگاه معتبر باتری و شارژر) آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

چرا باید باتری سامسونگ را تعویض کنیم؟

این یک سوال کلیدی است؛ اصلاً تعویض باتری سامسونگ چه لزومی دارد؟

برای رسیدن به پاسخ این سوال، ابتدا باید با ساز و کار باتری گوشی‌های هوشمند آشنا شویم. باتری گوشی‌های هوشمند از جنس لیتیوم یونی هستند؛ که بهترین نوع باتری برای گوشی‌های هوشمند هستند.

این نوع باتری‌ها یک ضعف بزرگ دارند: کاهش تدریجی ظرفیت و توان شارژدهی در طول زمان.

باید بدانیم که هیچ باتری لیتیومی نیست که این نقطه ضعف را نداشته باشد و تمام باتری‌های لیتیومی جهان، پس از مدتی استفاده به مرور ظرفیت و توان شارژدهی خود را از دست می‌دهند. شاید به دلیل تدریجی بودن این اتفاق، متوجه کاهش سلامت باتری نشوید یا آنرا جدی نگیرید؛ اما توجه کنید که استفاده از باتری ناسالم در گوشی می‌تواند عواقب زیادی داشته باشد. بنابراین مهمترین دلیل تعویض باتری سامسونگ، حفظ سلامت گوشی شماست.

تعویض باتری سامسونگ-جی اس ام باتری

چه زمان باتری سامسونگ را تعویض کنیم؟

آیا بیش از ۱ سال است که از گوشی خود استفاده می‌کنید؟ اگر جواب شما «بله» است، لازم است کمی به فکر باشید. روند نزولی توان شارژدهی باتری سامسونگ پس از ۱ یا ۲ سال استفاده آغاز می‌شود؛ البته بخشی از این موضوع به نوع نگهداری شما از باتری هم بستگی دارد. اگر به طور صحیح باتری را شارژ کرده و از آن استفاده کنید، این مدت زمان بیشتر می‌شود؛‌ اما در نهایت تعویض باتری یک امر اجتناب ناپذیر است. به طور کلی اگر تجربیات زیر را دارید، زمان تعویض باتری سامسونگ فرا رسیده است:

  • باتری گوشی شما باد کرده است.
  • گوشی شما پرش شارژ دارد.
  • شارژ باتری گوشی زودتر از حد معمول تخلیه می‌شود.
  • گوشی یا باتری به طور غیر معمولی داغ می‌شود.
  • خاموش شدن ناگهانی گوشی (این مورد می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد.)
  • روی باتری لکه‌های غیر معمول مشاهده می‌کنید.
  • گوشی فقط موقعی که به شارژ متصل است، روشن می‌شود.

اینها مهمترین علائم خرابی باتری گوشی سامسونگ هستند. در صورتی که این علائم را مشاهده نمی‌کنید، همچنان پیشنهاد ما این است که اگر از زمانی که گوشی را خریده‌اید، بیش از ۲ سال می‌گذرد، حتماً اقدام به تعویض باتری سامسونگ کنید. این کار از خرابی گوشی به دلایلی مانند تغییرات جریان باتری پیشگیری می‌کند.

نکات مهم هنگام خرید باتری سامسونگ

به همان میزان که تعویض باتری سامسونگ می‌تواند احتمال آسیب دیدن گوشی را کاهش دهد، خرید باتری فیک و تقلبی به همان مقدار باعث وارد آمدن آسیب به گوشی می‌شود. هنگام خرید باتری سامسونگ لازم است به نکات ریز و مهمی توجه کنید تا باتری تقلبی را به جای باتری اصل به شما نفروشند.

خرید از فروشگاه معتبر

با رعایت نکات ذکر شده می‌توانید اقدام به خرید باتری  سامسونگ اصلی کنید اما شناخت یک فروشگاه معتبر هم کار سختی است. ما به شما فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری  را معرفی می‌کنیم. جی اس ام باتری یک فروشگاه اینترنتی خرید باتری گوشی است که تمامی ویژگی‌های یک مرکز خرید معتبر باتری را داراست. برخی از مهمترین ویژگی‌های GsmBattery:

  • دارا بودن نماد الکترونیکی
  • تمرکز کامل روی فروش باتری و شارژر
  • تضمین اصل بودن کالا و گارانتی محصولات
  • ۳ ماه گارانتی تعویض ( بادکردن باتری شامل گارانتی می شود)
  • قیمت‌های مناسب و رقابتی
  • ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور
  • کامل ترین مجموعه باتری موبایل و تبلت در ایران
  • ارائه تخفیفات ویژه به صورت دوره‌ای و مناسبتی

برای خرید باتری سامسونگ و یا سوالات خود به این جا مراجعه کنید.

https://gsmbattery.com/search-products/category-samsung-battery

اگر قصد خرید باتری سامسونگ اورجینال را دارید، فروشگاه اینترنتی جی اس ام باتری یک انتخاب مناسب برای شماست. محصولات این فروشگاه  با گارانتی ۳ ماهه  تعویض ارائه می شود؛ به این معنا که در صورت وجود مشکل در باتری، یک باتری جدید به شما می‌دهند. جی اس ام باتری پشتیبانی حرفه‌ای و سریع دارد؛ به طوری که قبل از خرید می‌توانید همه سوالات خود را به سرعت از پشتیبانی وبسایت پرسیده و به پاسخ خود برسید.

تاریخچه جی اس ام باتری

جی اس ام باتری (Gsm Battery) یک فروشگاه اینترنتی ایرانی معتبر برای خرید باتری سامسونگ، آیفون، شیائومی و سایر برند‌ها است که به طور تخصصی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

فروشگاه آنلاین جی اس ام باتری از سال ۹۶ شروع به فعالیت کرده است

جی اس ام باتری به طور تخصصی روی فروش باتری موبایل و و شارژر کار می‌کند؛ این خود یک مزیت بزرگ است.

با کمی  جستجوی  در اینترنت متوجه فروشگاه های زیادی می شوید که باتری موبایل برای فروش دارند باید به اطلاع شما برسانیم که باتری موبایل به دلیل ماهیت شیمیایی که دارد احتیاج به حمل با شرایطی خاص از مبدا به ایران و همچنین نگهداری باتری موبایل باید در دمای خاص صورت بگیرد تا کیفیت باتری افت پیدا نکند.  به جرات می توان گفت بیشتر فروشندگان همچین شرایطی را ندارند. فروش باتری موبایل با فروش قاب و محافظ ال سی دی کاملا متفاوت هست.

جی اس ام باتری مرکز تخصصی باتری سامسونگ در ایران

 

با مراجعه به جی اس ام باتری (GSMBATTERY.COM می‌توانید باتری سامسونگ و شارژر اصلی  را تا انتهای جشنواره با تخفیف ویژه  بخرید

برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر با جی اس ام باتری در ارتباط باشید:

آدرس: جمهوری تقاطع ولی عصر جمب فروشگاه رفاه ساختما ن ۲۴ طبقه دوم

کدپستی: ۱۱۳۴۹۱۶۱۱۸

پست الکترونیک: info@gsmbattery.com

شماره تماس:۶۶۴۸۲۱۳۸-۰۲۱

 

 

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *