هایک ویژن تولید کننده برتر دوربین مداربسته

هایک ویژن تولید کننده برتر دوربین مداربسته
  • 1400/11/5
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

دوربین‌های مداربسته نقش پررنگی در ایجاد امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف برعهده دارند و لازمه تأمین امنیت در محیط‌های مسکونی، تجاری، جاده‌ها و بسیاری دیگر امریست غیرقابل انکار. زیرا همواره ممکن است جان و مال افراد مورد تهدید قرار گیرد. این دوربین‌ها با ضبط تصاویر و ذخیره آن‌ها می‌توانند تا حد بسیار زیادی جلوی سرقت اموال و دیگر وقایع را گرفته یا در صورت وقوع جرم مدرک مهمی بر اثبات جرم مجرمین باشند. امروزه شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت هایک ویژن در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته مشغول به فعالیت می‌باشند این شرکت در سال ۲۰۰۱ در کشور چین بمنظور تولید سیستم‌های تصاویر مداربسته تأسیس شد و امروزه محصولات خود را به سایر کشور‌های جهان از جمله ایران صادر می‌کند. از این‌رو نمایندگی هایک ویژن برای ارائه خدمات‌رسانی بهتر و فروش محصولات به تعداد بیشتر در کشور‌های زیادی دایر شده است. در ایران نیز نمایندگی هایک ویژن به عرضه محصولات این برند همراه با گارانتی و ارائه دیگر خدمات مشغول به فعالیت می‌باشد.

درباره دوربین هایک ویژن

شرکت هایک ویژن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی می‌باشد که محصولات خود را در بالاترین کیفیت تولید و در اختیار مشتریان با قیمت مناسب قرار می‌دهد. این دوربین مداربسته چینی بصورت مشترک در پروژه‌های خانگی، اداری، تجاری، کنترل ترافیک، پالایشگاه‌ها و سایر مراکز استفاده می‌گردد. دوربین مداربسته را بصورت ثابت در جای مناسب و بطور ثابت نصب می‌کنند. این سیستم‌ها در زمینه نظارت، حفاظت و سیستم‌های‌مانیتورینگ امنیت برای ضبط و ارسال تصاویر به محل کاربرد دارند و این شرکت در طی چند سال گذشته محصولات جدیدتری از جمله دوربین حرارتی، دوربین‌های مداربسته با تکنولوژی هوش مصنوعی و… را تولید و روانه بازار کرده است. تنوع محصولات هایک ویژن بالا می‌باشد که هر کدام کاربری‌های متفاوتی دارند و کاربران به تناسب نیاز خود از آن‌ها خریداری می‌کنند. از طرفی وجود برند‌های تقلبی با همین نام در بازار می‌تواند کاربران را به دردسر بیندازد از این‌رو توصیه می‌شود که مصرف‌کنندگان حتماً محصولات موردنیاز خود را از نمایندگی هایک ویژن خریداری کنند. زیرا محصولات فیک و تقلبی از لحاظ کیفیت و عملکرد بسیار ضعیف عمل می‌کند؛ بنابراین حتماً به اصل بودن اینگونه تجهیزات توجه کنید.

نمایندگی هایک ویژن در ایران نیز بمنظور در اختیار قرار دادن محصولات اورجینال به کاربران در شعبه‌های مختلف شکل گرفته و خریداران می‌توانند با خیال راحت‌تر آن‌ها را از این مراکز تهیه کنند خصوصاً اینکه امکان خرید آنلاین و تلفنی برای مشتریان بوجود آمده و دیگر مجبور نیستند که برای خرید به روش حضوری اقدام کنند. یکی از مزایای خرید از نمایندگی هایک ویژن این است که اگر دوربین مداربسته کار نکند یا دارای مشکلی باشد براحتی قابل تعویض یا بررسی است و پول شما به هدر نخواهد رفت. همچنین محصولات این برند همگی دارای نشان هویتی هستند که در دو رنگ قرمز و طوسی طراحی شده و دارای کد نه رقمی بر روی جعبه محصول است که تعیین‌کننده اصل یا تقلبی بودن محصول می‌باشد که در زمان ارسال سریال باید به کوچک و بزرگی حروف دقت کنید.

معرفی برخی از تولیدات هایک ویژن

یکی از ویژگی‌های دوربین‌های این برند امکان تشخیص چهره افراد می‌باشد و با افزودن تکنولوژی هوش مصنوعی توانسته بازده شناسایی چهره را بالاتر کند. باید گفت این شرکت هر ساله بخشی از درآمد خود را به بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده تا نوآوری‌های جدیدی را به تولیدات خود اضافه کند که از نتایج این کار ابداع فناوری و قابلیت‌های جدید از جمله ممانعت از ورود افراد به یک مکان خاص، قابلیت تعقیب هوشمند، امکان مشاهده تصاویر افراد در شب و… می‌توان اشاره کرد. قبل از اینکه به سراغ معرفی محصولات این برند برویم باید بگوییم دوربین‌های مداربسته هایک ویژن در دو نوع آنالوگ و تحت شبکه تولید می‌شوند که از لحاظ قیمت از یکدیگر متفاوت هستند. اما از جمله محصولاتی که کاربران می‌توانند آن را از نمایندگی هایک ویژن خریداری نمایند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-۲CE۱۶H۰T-IT۳F از سری محصولات توربو اچ دی با قدرت دید در شب تا فاصله ۴۰متری است که به دلیل اینکه دارای بدنه ضدآب است می‌توان در محیط‌های باز، آن را نصب نمود. همچنین تکنولوژی توربو اچ دی باعث می‌شود تا دوربین‌ها با شرایط خاص محیطی سازگار باشند. نصب دوربین هایک ویژن با وضوح تصویر بالا به افراد این امکان را می‌دهد تا در صورت مشاهده موارد مشکوک بموقع واکنش نشان دهند. این دوربین دارای زاویه دید ۸۵ درجه، قابلیت چرخشpan ۳۶۰ درجه، قابلیت چرخش Tilt ۱۸۰ درجه، دارای قابلیت بزرگنمایی دیجیتال، دید در تاریکی مطلق با استفاده از تابش مادون قرمز و… می‌باشد. اگر قصد خرید این دوربین یا دیگر مدل‌ها را دارید از طریق نمایندگی اقدام کنید زیرا یکی از ویژگی‌های نمایندگی هایک ویژن عدم تخطی از قیمت‌گذاری مصوب شرکت می‌باشد. در واقع نمایندگی‌ها تعهداتی در قبال شرکت تولیدکننده دارند که موظف به انجام آن هستند و نمی‌توانند محصولی را گران‌تر از آنچه که تعیین شده بفروش برسانند. همچنین کسانی موفق به اخذ نمایندگی هایک ویژن می‌شوند که در بازار دارای اعتبار کسب و کار و سابقه کار مفید در زمینه دوربین مداربسته باشند؛ از این‌رو به تعهدات خود در قبال مشتری عمل می‌کنند.

دوربین مداربسته مدل DS-۲CD۲۷۶۳G۰-IZS از جمله دوربین‌های تحت شبکه می‌باشد. این دوربین دارای دوربین ۶ مگاپیکسلی، دارای ورودی میکروفن، دارای پورت POE، امکان نصب SD کارت، دارای لنز از نوع وریفوکال موتوردار با فاصله کانونی ۲. ۸-۱۲میلی‌متر، قابلیت قدرت دید در شب تا ۳۰متر، قابلیت تنظیم نور در روز و شب، دارای بدنه فلزی و… می‌باشد. این دوربین از نظر ظاهری در دسته دوربین‌های سقفی یا دام قرار دارد و در برابر گرد وغبار، رطوبت و ضربه مقاوم بوده و در محیط‌هایی که دارای دمای منفی ۳۰ تا مثبت ۶۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشند از سازگاری لازم برخوردار هستند.

دوربین مداربسته گردان مدل DS-2DE4425IW-DE از نوع دوربین­‌های تحت شبکه و اسپید دام یکی دیگر از دوربین­‌های این برند می­‌باشد که در نمایندگی هایک ویژن بصورت اورجینال فروخته می­‌شود. این دوربین دارای بدنه فلزی و مناسب برای محیط‌­های داخلی و بیرونی می‌­باشد و دارای قدرت دید در شب تا۱۰۰ مترمربع، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، دارای تکنولوژی دارک فایتر، دارای ورودی و خروجی صدا، امکان یکسان کردن نور در محیط­‌های روشن و تاریک، سازگار در محیط­‌هایی با دمای منفی ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی­گراد، قابلیت اتصال به تمام دستگاه­‌های VNR و… است. دوربین­‌های مداربسته دارای کاربردهای متنوعی در بسیاری از محیط­‌ها هستند و دارای وظایف بسیاری هستند. از جمله در ثبت تخلفات رانندگی نقش مهمی دارند همچنین در زمینه کنترل ترافیک، شمارش خودروها، تشخیص نوع خودرو، اندازه­‌گیری سرعت خودروها و موارد دیگر کاربرد دارد. طیف وسیعی از محصولات این برند معروف و معتبر در نمایندگی هایک ویژن عرضه می­‌شود که تنها ۳ مورد از آنها معرفی کردیم.

سخن پایانی

بطور حتم دوربین­‌های مداربسته هایک ویژن معتبرترین برند در همه کشورها می‌­باشند که محصولات خود را توسط نمایندگی­‌هایی که در کشورهای مختلف دارند توزیع می‌­کنند. در ایران نیز دوربین­‌های مداربسته امنیتی این شرکت از استقبال بالایی برخوردار هستند اما خریداران باید همواره به این موضوع توجه داشته باشند که برای جلوگیری از ضررهای مالی تنها به مراکز یا نمایندگی­‌های رسمی هایک ویژن اعتماد کنند. فروشگاه هایک لوک دارای نمایندگی هایک ویژن در تهران می­‌باشد که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز نمود و تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر ارائه می­‌کند در واقع نمایندگی هایک ویژن بمنظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان و کاربران بعنوان یکی از گسترده‌­ترین شبکه­‌های بازاریابی در ایران می­‌باشد که ضمن اینکه محصولات خود را در قیمت‌­های مناسب ارائه می­‌کند کیفیت و استاندارد تولیدات خود را حفظ می­‌کند. از دیگر خدمات فروشگاه هایک لوک نصب سیستم‌­های تصویری و امنیتی، راهنمایی و مشاوره در زمینه خرید می‌­باشد برای مشاهده محصولات، خرید، اطلاع از قیمت و دیگر اطلاعات موردنیاز می­‌توانید به سایت https://www.hik-look.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *