جذابترین آموزش ارز دیجیتال

جذابترین آموزش ارز دیجیتال
  • 1400/11/6
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

این روزها تنور ارزهای دیجیتال، داغِ داغ است. افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال هستند. هر کس از هر کجای دنیا می‌تواند با قبول ریسک سرمایه گذاری، بخشی از دارایی خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده و به معامله مشغول شود. ارزهای دیجیتال یک کلاس دارایی جدید و هیجان‌انگیز را به وجود آورده‌اند. اما این بدان معنا نیست که راه ما از آموزش و تحلیل جدا شده است. در واقع، باید برای ورود، ماندگاری و درک سازوکار این سیستم، آستین‌ها را بالا بزنیم و با کمک تحقیق و استفاده از منابع موجود در مسیر آموزش ارز دیجیتال قدم برداریم و از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال برای یادگیری بهتر، تمام استفاده را بکنیم.

زمانی که صحبت از آموزش ارز دیجیتال می­شود، کیفیت و نکات گفته شده در آن آموزش بسیار اهمیت خواهد داشت و حتی آموزش­ها و دسترسی­هایی که به شما می­دهند تا کسب درآمد کنید هم مهم خواهد بود؛ از این رو بهتر است که شما به دنبال آموزشی بگردید که تمام این خدمات را به شما ارائه دهد که ما برای راحتی شما و جلوگیری از ضرر کردنتون، تمامی این خدمات را در قالب یک دوره آموزش ارز دیجیتال آورده­ایم.

آموزش ارز دیجیتال در سایت مدرسان پیشتاز، دقیقا همان دوره­ای می­باشد که شما را به طور کامل، بر بازار ارز دیجیتال مسلط می­کند. این دوره آموزشی ن تنها جامع و کامل می باشد؛ بلکه به طور مداوم در حال بروزرسانی است و تمامی مطالب جدید و یا رمزارزهای جدیدی که وارد بازر می­شود را مورد تحلیل و بررسی قرار می­دهد تا شما بتوانید به همراه خود، یک پک آموزشی همیشگی را داشته باشید.

 

پشتیبانی دوره آموزش ارز دیجیتال

پشتیبانی دوره آموزش ارز دیجیتال آکادمی مدرسان پیشتاز به صورت دائمی می­باشد و کسایی که این دوره را خریداری می­کنند، می­توانند از پشتیبانی دوره به طور همیشگی استفاده کنند و سوالات خودشون را در زمان ترید کردن و هولد کردن و… از کارشناسان ما بپرسند.

اما ویژگی­های پشتیبانی کردن عبارت هستند از:

  1. داشتن یک منبع معتبر
  2. دریافت و رفع سریع سوالات ذهن تان
  3. بیان نکات در حین ترید
  4. استفاده از تجربه افراد ماهر و…
  5. رفع اشکال به صورت حضوری
  6. و…

 

هدایای دوره آموزشی  ارز دیجیتال

آکادمی مدرسان پیشتاز برای کسانی که دوره آموزش ارز دیجیتال را خریداری کرده اند، یک سورپرایز دیگری را هم در نظر دارد. این سورپرایز، دادن ۴ الی ۵ سیگنال ترید ارز دیجیتال می باشد که موجب می­گردد تا به درآمدهای بسیار خوبی توسط ارزهای دیجیتال برسید.

 

ویژگی­های دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز

  1. در گام اول از این دوره شما با مفاهیم اولیه ارزهای دیجیتال آشنا خواهید شد. پس نیاز به هیچ پیش نیازی برای شرکت در آن نیز ندارید.

 

  1. قدم دوم آشنایی با کیف پول های ارز دیجیتال و نحوه استفاده از آنها در بازار است. نحوه استفاده از بهترین کیف پول های رایج در بازار به شما آموزش داده شده و شما از همان ابتدا آموزش ها را به صورت کاربردی در اختیار خواهید داشت.

 

  1. در قدم سوم نوبت به آموزش تکنیکال مقدماتی می رسد. جایی که شما اصول اولیه آموزش تحلیل تکنیکال را فرا گرفته و خواهید توانست نمودارهای ارزهای دیجیتال را با روش های بیان شده تحلیل کنید. این مرحله از آموزش ارز دیجیتال دارای مباحث بسیار عالی است که در هر مجموعه و دوره ای به آنها دسترسی نخواهید داشت.

 

  1. گام چهارم تکنیکال پیشرفته است. در این مرحله شما می آموزید که چگونه با ابزارهای فوق مدرنی اعم از سری‌های زمانی فیبوناچی و استراتژی های به روز در بازار ارزهای دیجیتال ترید کنید.

 

  1. در پنجمین قدم شما با پلتفرم تردینگ ویو آشنا خواهید شد. این پلتفرم نشان دهنده نمودار تمام ارزهای دیجیتال دنیا است و ابزارهای تکنیکالی را نیز در اختیار شما قرار می دهد. آموزش این پلتفرم شما را به بازار ارزهای دیجیتال متصل خواهد کرد.

 

  1. در قدم ششم شما با صرافی بایننس، کوینکس، کوکوین و صرافی های ایرانی معتبر آشنا شده و روش کار با پلتفرم های آنها را خواهید آموخت. این مرحله نیز اهمیت زیادی برای کنترل دارایی‌ها در بازار ارز های دیجیتال خواهد داشت و به صورت کاملاً کاربردی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

  1. گام هفتم از دوره ارز دیجیتال حاجی علی به فاندامنتال مقدماتی ختم می شود. جایی که شما با عوامل مؤثر بر قیمت ارزهای دیجیتال آشنا شده و می توانید آنها را در هر شرایطی در بازار تحلیل کنید.

 

  1. در گام هشتم آموزش های گام هفتم با عنوان فاندامنتال پیشرفته تکمیل می شود. در پایان این مرحله از آموزش ارزهای دیجیتال در مدرسان پیشتاز، شما می توانید یک قدم بسیار بزرگ برای تحلیل تمام ارزها برداشته و خیلی راحت ارزهای دیجیتالی که مستعد صعودهای جذاب هستند را شناسایی نمایید. چرا ارز دیجیتال شیبا با رشد ۲۱۰۰۰۰ برابری در سال گذشته روبرو شده است؟ پاسخ این سؤال و سؤالات مشابه با آن را در این مرحله از دوره خواهید فهمید.

 

  1. نهمین قدم از آموزش ارز دیجیتال موسسه مدرسان پیشتاز، یکی از جذابترین و عالی‌ترین مراحل این آموزش است که می بایست ده ها بار آن را تکرار کنید. این مرحله از آموزش ها می توانید شما را تبدیل به یکی از بهترین تریدرهای بازار رمز ارزها نماید. در این قدم استاد استراتژی های پیشرفته ترید در ارز های دیجیتال را با شما در میان خواهد گذاشت. برای استخراج این استراتژی ها سال ها زمان گذاشته شده و هر کدام از آنها هزاران بار در بازار تست شده اند. در اختیار داشتن آنها پایانی برای تمام زیان های شما در بازار سرمایه خواهد بود.

 

۱۰٫در دهمین قدم از پروسه آموزش ارز دیجیتال شما با روش های استخراج و ماینینگ آشنا شده و به صورت کامل به آنها مسلط خواهید شد.

برترین دوره ارز دیجیتال در ایران

همانطور که در کمی قبل­تر به شما گفته شد، این دوره آموزشی در موسسه مدرسان پیشتاز که دارای یکی از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال می­باشد، تولید شده است. حالا بهتر است که بیشتر با این مرکز آموزشی آشنا بشیم.

مدرسان پیشتاز، یک آکادمی در زمینه ارزهای دیجیتال به مدیریت دکتر سامان کریمی شاد است که هر ساله، هزاران نفر را در زمینه ارزهای دیجتال آموزش می­دهند و به نوعی می­توان گفت که از هرکدام یک تریدر واقعی می­سازد.

ناگفته نماند که این آموزشگاه پس از پایان دوره آموزش ارز دیجیتال، به شما مدرک سازمان فنی و حرفه­ای ارائه خواهد کرد که با این مدرک در ایران و حتی در تمام جهان می­توانید به عنوان کارشانس ارزهای دیجیتال، مشغول به کار بشوید.

آموزش­های تمامی دوره­های آکادمی مدرسان پیشتاز، توسط اساتید مجرب و باسابقه تنظیم و تهیه شده است و شما عزیزان با خریداری این دوره­ها، می­توانید از تمامی تجربه­های اساتید که در چندین سال بدست آورده­اند، استفاده کنید.

قوانین هولد به چه صورتی است؟

هودل (HODL) کردن از همان کلمه انگلیسی HOLD به معنای نگه داشتن می‌آید و در دنیای ارزهای دیجیتال به معنی نگه داشتن بیت‌کوین به جای فروختن آن است. البته امروزه تبدیل به یک اصطلاح برای نگه داشتن تمام رمزارزهای بازار شده است. کاربران معمولا در شرایط نوسانات شدید بازار، افزایش یا ریزش قیمت‌ها به یکدیگر پیشنهاد می‌کنند که هودل کنند و درگیر ترس نشوند.

به تازگی هودلر (HODLER) نیز کاربرد زیادی پیدا کرده و بسیاری از کسانی که قصد سرمایه گذاری بلند مدت دارند و به دنبال خرید و فروش لحظه‌ای (ترید) نیستند، خود را هودلر معرفی می‌کنند. این مفهوم شروع به چرخیدن در بین جامعه رمز‌ارز‌ها کرد و تا امروز تقریبا یک اصطلاح همه گیر در تمام دنیا شده است و همه علاقمندان به کریپتوکارنسی در هر جایی از دنیا از این اصطلاح استفاده می‌کنند. حالا که با معنی هولد بیشتر آشنا شدید، بهتر است که به قوانین موجود در این بخش بپردازیم.

قوانین هولد کردن

در ابتدای این موضوع باید گفت که شما نیازی ندارید تا برای هولد کردن ارزهای دیجیتال تان، هر روز آن را چک کنید؛ در واقع شما باید یک سرمایه گذاری بلند مدت را در کنار استافده از مدیریت ریسک و مسائلی از این قبیل را پیاده کنید که در ادامه به اصلی­ترین آنها خواهیم پرداخت.

قانون اول: یک هودلر واقعی ارزهای خود را نمی‌فروشد

اولین و مهم‌ترین قانون مرام‌نامه هودلر این است که ارزهای خود را نفروشید. یک هودلر ممکن است ارزهای خود را خرج کند (به قانون پنجم نگاه کنید) اما آنها را نمی‌فروشد. فقط افراد ضعیف ارزهای خود را می‌فروشند و خیلی زود هم پشیمان می‌شوند.

 

قانون دوم: خرید ارز دیجتال در کف قیمت توسط هولدر

یک هودلر اگر قیمت ارزهایش در برابر پول ملی پایین بیاید، بیشتر خرید می‌کند؛ به‌شرط آنکه از شرایط لازم برای انجام این کار برخوردار باشد. یک هودلر تحت هیچ شرایطی از ترس پایین‌آمدن قیمت‌ها، ارزهای خود را نمی‌فروشد. تنها دلیلی که یک هودلر به‌صورت مرتب در کف قیمتی خرید نمی‌کند این است که پیش از این سرمایه‌گذاری‌اش را انجام داده است.

 

قانون سوم: حفظ روحیه در مقابل سقوط قیمت­ها

به‌عنوان یک هودلر در هر شرایطی به هودل خود ادامه می‌دهید، خواه اخباری مبنی بر اینکه چین بار دیگر ارز شما را ممنوع کرده، منتشر شود و یا صرافی محبوبتان هک شده باشد. یک هودلر بدون توجه به اینکه چه کسی در حال کاشتن بذر ناامیدی، ترس و بلاتکلیفی است، به مسیر خود ادامه می‌دهد. به اخبار اعتنایی نکنید. به خاطر داشته باشید افراد منفی‌باف معمولاً کسانی هستند که از موفقیت ارز شما متضرر شده و از هودلرها به دلیل اینکه قیمت ارزهایشان افزایش زیادی پیدا می‌کند، متنفرند.

 

قانون چهارم: نگهداری نکردن ارزهای خود در کیف پول و یا صرافی­ها

هیچ صرافی یا کیف پول آنلاینی از کارکنان سرکش، اشتباهات امنیتی و سهل‌انگاری‌های ساده در امان نیست. یک هودلر به‌جای اعتماد به طرف‌های ثالث برای محافظت و یا نگهداری امن، ارزهای خود را در کیف پول [معتبر]، کاغذی و یا سخت‌افزاری نگه می‌دارد. یک هودلر همیشه خودش کلیدهای شخصی خود را کنترل می‌کند.

 

قانون پنجم: خرید کالا با ارزهای خود

اگر می‌خواهید ارزهای خود را خرج کنید، به‌دنبال فروشندگانی باشید که به‌جای فروش و یا استفاده از پل‌های ارتباطی مبتنی بر ارز فیات (نظیر کارت‌های پیش‌پرداخت ویزا)، ارزهای شما را به‌صورت مستقیم پذیرش می‌کنند. با خرج کردن ارزهایتان، به اکوسیستم هودلرهای همسان خود کمک می‌کنید. ولخرج هم نباشید چراکه در این صورت طولی نخواهد کشید که دیگر ارزی برای خرج‌کردن نخواهید داشت.

 

قانون ششم: بیان نکات مثبت به دیگران

نکات مثبت ارزهای خود را برای دوستان و خانواده بازگو کنید؛ اما در این امر سماجت نورزید و دیگران را برای خرید ارزهایتان تحت فشار قرار ندهید. ممکن است دیدگاه‌های آنها به شما شبیه نباشد. سعی کنید آنها را بدون داشتن نگاهی از بالا به پایین و یا تحقیرآمیز آموزش دهید و به‌جای متوسل شدن به احساسات (نظیر ترس از دست رفتن سود در کوین دیگر) به حقایق تکیه کنید. به آنها منابع خوبی معرفی کنید و اجازه دهید خودشان در این زمینه تصمیم بگیرند.

 

قانون هفتنم: نداشتن ترس از اوج گیری دیگر ارزها

وقتی می‌بینید سایر ارزها به‌سرعت در رتبه‌بندی ارزش بازار جایگاه بهتری کسب می‌کنند، این موضوع حواس شما را پرت نمی‌کند. آن‌ ارزها نیز به همان جایی که آمده‌اند بر خواهند گشت. در برابر وسوسه دامپ ارز خود و پامپ یک ارز دیگر مقاومت کنید. این کار معمولاً بیهوده است و روشی سریع برای تبدیل یک ثروت کلان به ثروتی اندک است. اگر برخلاف عقل سلیم، تصمیم به خرید یک ارز جدید گرفتید، دارایی‌های خود را با ارزش بازار ارزیابی کرده تا ریسک خود را مدیریت کنید.

 

قانون هشتم: یک هودلر واقعی فول‌نود خود را اجرا خواهد کرد

یک هودلر برای اطمینان از سلامت ارزها و مشارکت در اجماع، در صورت امکان نود کامل خود را اجرا می‌کند. حقیقت در اعداد نهفته است و یک هودلر همواره با ارز خود صادق خواهد ماند. یک هودلر با مشارکت در شبکه، کنترل کامل سرنوشت خود را به دور از استبداد، سانسور و ظلم در دست دارد.

 

در نتیجه شما با رعایت کردن تمامی این نکات و رفع سوال و درک مفهوم اصلی هولد چیست ، می­توانید به درآمدهای خوبی در دراز مدت با سرمایه­ گذاری برسید.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *