چگونه با ترموکس واتساپ را هک کنیم؟

چگونه با ترموکس واتساپ را هک کنیم؟
  • 1401/2/5
  • گویا آی تی
  • 1

هک کردن عمل مجرمانه ای است که برای نسل جوان برای سرگرمی هم که شده جذاب است یکی از هدفهای هکرها  هک کردن واتساپ است . برای اینکار می توان از نمرافزاهایی استفاده کرد مادر این مقاله به نحوه هک واتساپ از طریق ترموکس می پردازیم . چگونه با ترموکس واتساپ را هک کنیم؟

معرفی راحت ترین روش هک واتساپ

خداوکیلی قبل اینکه بریم سراغ هک واتساپ با ترموکس که واقعا کار سخت و پیچیده ای هم هست، یه روش ساده و راحت می‌خوام بهتون آموزش بدم که به کمک اون به راحت ترین روش ممکن بتونیم پیام های واتساپ طرف رو مشاهده کنیم.

این برنامه برای نظارت روی موبایل فرزند و برنامه های اون ساخته شده و میتونید به کمک اون فرزند خودتون رو کنترل کنید تا محتوای نامناسب مشاهده نکنه. همچنین به راحتی پیام های واتساپ اون رو مشاهده کنید و به قول معروف به هک واتساپ اون بپردازید.

حالا اگه با مشاهده برنامه هک واتساپ spy24 هنوز هم می‌خواهید به کمک ترموکس واتساپ رو هک کنید توی این مقاله فوق العاده همراه شما خواهیم بود.

 

ترموکس چیست؟

Termux یک برنامه شبیه ساز ترمینال منبع باز است که روی دستگاه های اندرویدی کار می کند. همچنین به عنوان نوعی سیستم عامل مینی لینوکس، مملو از ابزارها و ابزارهای مفیدی است که معمولاً در توزیع های لینوکس دسکتاپ مشاهده می کنید. شما می توانید ازنرم افزار Termux برای نصب و اجرای برنامه های خط فرمان متعدد از طریق مدیر بسته خود استفاده نمایید. برای نصب و اجرای Termux در اندروید نیازی به دسترسی روت نیست.

حتی می توانید از رابط کاربری گرافیکی محیط دسکتاپ سبک وزن بدون شتاب سخت افزاری از طریق Termux (از طریق VNC) استفاده کنید، اما ممکن است آهسته باشند و دقیقاً در دستگاه های لمسی صفحه نمایش کوچک قابل استفاده نباشند. Termux بین توسعه دهندگان و سایر کاربرانی که می خواهند به برنامه های CLI Linux در اندروید دسترسی داشته باشند بسیار محبوب است.

این نزدیکترین چیزی است که شما به یک سیستم عامل لینوکس در اندروید دارید و استفاده از آن با رابط لمسی بهینه شده مناسب برای دستگاه های صفحه نمایش کوچک لذت بخش است. Termux دارای عملکردهای اضافی صفحه کلید است که ورود نمادها را آسان می کند و همچنین دارای تکمیل خودکار از طریق کلید عمل <TAB> واقع در ردیف بالای صفحه کلید روی صفحه است.

چگونه با استفاده از Termux WhatsApp را هک کنیم؟

واتساپ یکی از محبوب ترین پلتفرم های پیام رسانی فوری است. چرا اینقدر محبوب است؟ جدا از ویژگی‌های رایگان، می‌توانید عکس، صدا، اسناد ارسال کنید، حتی تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و پاسخ‌های فوری دریافت کنید. در این مقاله نحوه هک کردن اکانت واتس اپ شخصی را فاش خواهیم کرد. این روزها، همه می خواهند بدانند که شخصی در تمام روز در اکانت واتس اپ خود چه می کند.

آیا می خواهید مراقب دوست، دوست پسر، دوست دختر، زن و شوهر Whatsapp خود باشید؟ در اینجا یک ترفند آسان برای هک کردن حساب واتساپ وجود دارد. خوب، این ممکن است برای بسیاری از کاربران بسیار آسان باشد. شما باید این ترفند ساده را انجام دهید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید.

چت زنده واتساپ را هک کنید.

  • اول از همه Termux را نصب کنید
  • به روز رسانی pkg && ارتقاء pkg

 

  • pkg نصب git wget ffmpeg nodejs npm
  • git clone https://github.com/mrfzvx12/termux-whatsapp-bot یا git clone https://github.com/mrfzvx12/lexav3
  • سی دی termux-whatsapp-bot
  • chmod 777 install.sh
  • bash install.sh یا ./sh
  • گره js

این ابزار را اجرا کنید و ظاهر می شود (مانند شکل زیر)

 

شما باید این کد QR را با استفاده از موبایل قربانی (دوست، دوست پسر، دوست دختر، زن و شوهر) اسکن کنید. پس از آن، به واتساپ قربانی متصل خواهید شد.

کد QR واتساپ

اکنون می توانید چت زنده را مشاهده کنید. همچنین می توانید شماره فردی را که در حال چت کردن با واتس اپ هدف است

چگونه واتس اپ را هک کنیم؟

 

پاسخ به آسانی است که هرگز! اکنون حتی اگر ROOT ندارید، می‌توانید پیام‌ها و فعالیت‌های واتس‌اپ را از یک دستگاه خاص مانند تلفن هوشمند مشاهده کنید. در اینجا به این صورت است:

  1. برنامه Spy Phone را بر روی دستگاه مورد نظر دانلود و نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن Spy phone – نسخه اندروید WhatsApp Tracker

  1. ایجاد یک حساب کاربری – در هنگام نصب ایمیل و رمز عبور را وارد کنید.
  2. بررسی کنید که آیا اعلان‌های فشار و قابلیت دسترسی را در حین نصب فعال کرده‌اید.

همین! اکنون با مشاهده زمان و تاریخ، تماس و مدت زمان هر تماس نیز آماده هک پیام ها و فعالیت های واتس اپ هستید. دانستن این نکته بسیار مهم است که Spy Phone App یک برنامه کاملاً قانونی است و باید به صورت قانونی از آن استفاده شود، بنابراین هنگام ردیابی دستگاه کارمند خود حتماً به او اطلاع دهید و از قانون محلی اجازه کتبی بخواهید. هک واتس اپ ممکن است در کشور شما غیرقانونی باشد.

این دقیقاً راهنمای نحوه هک واتس اپ نیست. ما از هیچ هک استفاده نمی کنیم. ما از توابع داخلی سیستم اندروید استفاده می کنیم. با نصب برنامه بر روی تلفنی که می خواهید نظارت کنید، بدون هک واتس اپ به تمام پیام های واتساپ دسترسی خواهید داشت.

این یک ابزار جاسوسی رسمی WhatsApp نیست. واتس اپ ابزار جاسوسی یا هک ارائه نمی دهد. برخی از وب سایت ها ادعا می کنند که می توانند تمام پیام های Whatsapp را فقط بر اساس یک شماره تلفن (حتی برای شماره تلفن هایی که وجود ندارند) بازیابی کنند.

پیامی مانند “برای جلوگیری از ورود ربات، باید یک پیشنهاد از لیست زیر را تکمیل کنید” دریافت خواهید کرد. شما باید یک مسابقه را کامل کنید و برای دریافت نتیجه مسابقه (برای دانلود پیام های واتساپ) باید پول پرداخت کنید. شما برای شرکت در مسابقه پول پرداخت می کنید و هیچ پیامی از واتس اپ دریافت نمی کنید. به همین دلیل است که بهترین راه برای دریافت پیام‌های Whatsapp نصب Spapp Monitoring بر روی تلفنی است که می‌خواهید ردیابی کنید. تا آنجا که ما می دانیم، هیچ هکر واتس اپ، برنامه هک واتس اپ یا برنامه هک واتس اپ وجود ندارد.

چرا برنامه Spy Phone بهترین برنامه هک گوشی برای شما است:

  1. اپلیکیشن Spy Phone اولین اپلیکیشنی است که جاسوس WhatsApp را حتی بدون ROOT معرفی می کند.
  2. دانلود و نصب حتی برای افراد غیر فنی آسان است.
  3. شما یک دوره آزمایشی ۳ روزه رایگان برای آزمایش کامل دارید، و اگر واقعاً پرداختی انجام ندهید، جزئیات کارت شما را نمی‌خواهیم!
  4. Spy Phone App یک برنامه کامل با قیمت پایین با بسته تخفیف کامل است تا بتوانید هر تعداد دستگاه را که می خواهید، حتی کل شرکت را ردیابی کنید و مطمئناً تخفیف دریافت خواهید کرد.
  5. تمام اطلاعات حساب امن خود را در وب سایت Spy Phone App با رابط کاربری آسان خواهید داشت.
  6. بسیاری از ویژگی های مفید وجود دارد، نه تنها هک WhatsApp.
  7. به جز ردیابی فعالیت کارمندتان، کاربردهای بسیار دیگری نیز وجود دارد: کنترل والدین، ردیابی تلفن گم شده، پشتیبان گیری از اطلاعات گوشی هوشمند.
  8. برنامه Spy Phone دارای پشتیبانی فنی ۲۴/۷ با موارد آماده است و آماده کمک به شما در هر زمان که نیاز باشد.

لیست مزایا ممکن است ادامه یابد، اما بهترین راه برای دانستن آن این است که اکنون نصب کنید و آن را آزمایش کنید زیرا رایگان است! پس منتظر چه چیزی هستید، همین امروز یک نسخه رایگان از برنامه تلفن جاسوسی خود را دریافت کنید!

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام من میخواهم اکونت دوست دخترم را هک کنم و لی هیچگونه دسترسی به گوشی اش ندارم کدام راه حل است

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *