آشنایی با حساب پرفکت مانی و نحوه شارژ آن با نوین پرداخت

آشنایی با حساب پرفکت مانی و نحوه شارژ آن با نوین پرداخت
  • 1401/5/1
  • گویا آی تی
  • 0

چکیده : در پاسخ به سوال پرفکت مانی چیست؟ باید گفت که پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های آنی و انتقال پول را به صورت ایمن، در بستر اینترنت انجام دهند.

 

در پاسخ به سوال پرفکت مانی چیست، باید گفت که پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های آنی و انتقال پول را به‌صورت ایمن در بستر اینترنت انجام دهند. این سرویس پرداخت، فرصت‌های منحصربه‌فردی را برای کاربران اینترنت و صاحبان مشاغل اینترنتی ایجاد می‌کند. هدف پرفکت مانی، رساندن تراکنش‌های اینترنتی درون‌مرزی و برون‌مرزی به سطح ‌ایده‌آل خود است!

هر حساب پرفکت مانی یک حساب چندارزی است و به ۴ حساب ارزی مختلف تقسیم می‌شود:

  • USD (واحد PM، معادل دلار آمریکا)
  • یورو (واحد PM، معادل یورو)
  • GOLD (واحد PM، معادل فلز گرانبهای طلا)
  • بیت کوین (حقوق مالکیت برای انتشار مطالب در پایگاه داده عمومی جهانی شبکه bitcoin.org از طرف Perfect Money توسط Startup Research & Investments LLC محفوظ است.)

ویژگی‌های منحصربه‌فرد پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی ویژگی‌های منحصربه‌فردی را برای حساب‌های تجاری و شخصی ارائه می‌دهد. برخی از این ویژگی‌ها به شرح زیرند:

  • امکان انتقال پول بین اعضا و دارندگان حساب فعال در سرتاسر دنیا در قالب اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی؛
  • دریافت و پرداخت در پروژه‌های مختلف تجاری در فضای آنلاین اینترنت؛
  • ذخیره‌کردن پول با خیال راحت در حساب الکترونیکی و دریافت سود ماهانه؛
  • امکان استفاده از کیف پول الکترونیکی؛
  • پرداخت هزینه کالا‌ها و خدمات در فروشگاه‌های اینترنتی سرتاسر دنیا مانند آمازون؛
  • خرید آنلاین ارز بیت کوین، طلا، دلار و یورو؛
  • امکان ایجاد درگاه پرداخت در وب‌سایت‌های فروشگاهی آنلاینی؛
  • امکان ثبت درخواست برای دریافت وام در داخل سیستم؛
  • امکان کسب درآمدهای اضافی در قالب برنامه‌های مشارکتی.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید کارت اعتباری مجازی خود را از طریق افتتاح حساب در پرفکت مانی ایجاد کنید؟ برای خود ارز الکترونیکی خریداری کنید و سپس آن را به ارز پرفکت مانی تبدیل کنید. سیستم پرداخت پرفکت مانی چنین فرصتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

یک کارت اعتباری مجازی تحت عنوان ووچر (e-Voucher) با نام کاربری، تاریخ انقضا و دو کد ۱۰ رقمی و ۱۶ رقمی همیشه در دسترس است تا توسط کاربران پرفکت مانی خریداری شود. ووچر یک کد ویژه است که با استفاده از آن می‌توانید هر حسابی را در سیستم پرداخت پرفکت مانی شارژ کنید.

همچنین می‌توانید این کد را در اختیار افراد دیگری قرار دهید که در پرفکت مانی حساب دارند تا با آن حساب خود را شارژ کنند یا از فروشگاه‌های مختلف خرید انجام دهند. برای این کار تنها کافی است کد الکترونیکی ووچر را به هر آدرس ‌ایمیل یا شماره تلفن همراهی ارسال کنید.

برای خرید یک ووچر کد باید به حساب پرفکت مانی خود دسترسی داشته باشید. وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی برداشت کلیک کرده و گزینه ووچر را انتخاب کنید. در قسمت بعدی ارزش کد ووچر خود را مشخص کنید. تمام ووچرهای ایجادشده توسط شما در زیرمنوی بیانیه قابل‌مشاهده است.

پرفکت مانی چیست

اگر می‌خواهید حساب پرفکت مانی خود را با یک ووچر کد شارژ کنید، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. روی سپرده کلیک کنید و ووچر را به‌عنوان گزینه پرداخت انتخاب کنید. ووچر کد یک راه الکترونیکی راحت برای پرداخت مبلغ کالا‌ها و خدمات است، حتی اگر مشتری شما حساب پرفکت مانی نداشته باشد. در ادامه روند بررسی موضوع پرفکت مانی چیست می‌خواهیم با نحوه شارژ کردن حساب پرفکت مانی، از نزدیک آشنا شویم.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

پس از پاسخ به این سؤال که پرفکت مانی چیست نوبت به نحوه شارژ حساب می‌رسد. روش‌های مختلفی برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی در دسترس است. استفاده از خدمات ارزی نوین پرداخت، یکی از راه‌های آسان و کوتاه برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی است. اگر برایتان سوال شده که راه‌های مختلف شارژ کردن حساب پرفکت مانی چیست ادامه این مطلب را از دست ندهید:

شارژ حساب پرفکت مانی با نوین پرداخت

خدمات ارزی نوین پرداخت یکی از راه‌های مطمئن و ایمن برای شارژ کردن پرفکت مانی است. نوین پرداخت امکان شارژ آنی و اتوماتیک را از طریق اینترنت برای شما فراهم می‌کند. با انتخاب نوین پرداخت به‌عنوان صرافی آنلاین خود برای شارژ کردن حساب پرفکت مانی، از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • شارژ حساب پرفکت مانی با بهترین نرخ در دسترس؛
  • انجام سریع سفارشات بدون معطلی و فوت وقت؛
  • خدمات و پشتیبانی قوی و فوری.

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی یکی دیگر از راه‌های شارژ کردن حساب پرفکت مانی است که برای کاربران در نظر گرفته شده است. همان‌طور که اشاره شده، ووچر کد درست مانند یک کارت هدیه بانکی است که با نام و نام خانوادگی مشخص، تاریخ انقضا، دو کد ۱۰ و ۱۶ رقمی و مبلغ مشخص صادر می‌شود. تنها تفاوت ووچر کد با کارت بانکی این است که ووچر کد فیزیکی نیست و به‌صورت مجازی صادر می‌شود. افراد به‌راحتی می‌توانند با استفاده از کدهای ۱۰ و ۱۶ رقمی موجود در ووچر خود، پرداخت‌های خود را انجام داده و از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند.

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که منجر به محبوبیت و همه‌گیری در استفاده از ووچر کد شده، این است که برای استفاده از ووچر کد نیازی به افتتاح حساب در پرفکت مانی ندارید! برای مثال اگر فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، ووچر کد را در ازای کالاها و خدمات خود می‌پذیرد، می‌توانید با مراجعه به صرافی‌های آنلاینی مانند نوین پرداخت، ووچر کد مدنظر خود را خریداری کرده و از فروشگاه‌های مختلف خرید اینترنتی انجام دهید.

همچنین نقد شدن آنی و آسان ووچرها باعث شده تا این پول‌های مجازی به ابزاری ایمن، محبوب و قابل اعتماد در میان افراد تبدیل شود. در ادامه پاسخ به سوال پرفکت مانی چیست، با نحوه افتتاح حساب در این سیستم آشنا خواهیم شد.

نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی

برای استفاده از کیف پول الکترونیکی، ابتدا باید بدانید که کیف پول الکترونیکی پرفکت مانی چیست. پرفکت مانی یک کیف پول الکترونیکی است که سازوکار آن تقریباً با PayPal، Skrill و سایر درگاه‌های پرداخت آنلاین مشابه است. برای باز کردن یک حساب پرفکت مانی و ایجاد یک کیف پول الکترونیکی، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

برای باز کردن یک حساب پرفکت مانی، آدرس اینترنتی https://perfectmoney.com/signup. را روی مرورگر خود باز کرده و روی «ثبت نام» کلیک کنید. اگر گزینه ثبت نام را در صفحه نمی‌بینید، به‌دنبال گزینه Signup در قسمت بالا و سمت راست تصویر بگردید. با کلیک روی Signup وارد صفحه ثبت نام خواهید شد.

در پنجره باز شده با فیلدهایی روبرو خواهید شد که باید اطلاعات هویتی خود را در کادرهای مشخص‌شده وارد کنید. جا‌های خالی را با اطلاعات شخصی صحیح خود پر کنید تا در ادامه و در پرداخت‌ها و برداشت‌های الکترونیکی خود به مشکل برنخورید. در ادامه اطلاعات هویتی که پرفکت مانی از شما سوال می‌کند به ترتیب آمده است:

  • نام حساب کاربری (Account Name)
  • نام کامل شما (Full Name)
  • نام شهر محل زندگی (City)
  • آدرس محل سکونت (Address)
  • نام کشور محل زندگی (Country)
  • کد پستی (Zip/Postal Code)
  • آدرس ‌ایمیل معتبر و در دسترس (Email)
  • تلفن / فکس (Phone/Fax)
  • نوع حساب: اگر کاربر معمولی هستید، گزینه شخصی را انتخاب کنید
  • رمز عبور حساب پرفکت ‌مانی شما

در انتها تیک گزینه «قوانین اعلام‌شده در پرفکت مانی را مطالعه کردم و آن‌ها را می‌پذیرم» را فعال کنید. با کلیک روی دکمه Register مراحل ثبت نام به پایان خواهد رسید. در انتها ایمیلی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که حاوی نام کاربری (Username) و گذرواژه (Password) شما برای ورود به حساب پرفکت مانی است. این ایمیل به همان آدرس ایمیلی که خودتان وارد کردید، ارسال خواهد شد.

نام و کاربری و گذرواژه خود را از این ایمیل استخراج کنید. به صفحه اصلی پرفکت مانی برگردید. روی گزینه Login کلیک کنید و با تایپ‌کردن اطلاعات حساب خود، وارد حساب پرفکت مانی شوید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد اینکه پرفکت مانی چیست صحبت کردیم و متوجه شدیم که این سیستم چگونه سازوکار لازم برای انتقال‌های ارزی را بین کاربران خود فراهم می‌کند. همچنین در این مقاله و در پاسخ به سؤال پرفکت مانی چیست، با ووچرها آشنا شدیم و دریافتیم که برای استفاده از خدمات ووچر کد نیازی به افتتاح حساب در پرفکت مانی نداریم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *