تورهای ساحلی جذاب برای اقامت در خانه‌های درختی لوکس به جای هتل!

تورهای ساحلی جذاب برای اقامت در خانه‌های درختی لوکس به جای هتل!
  • 1401/5/4
  • گویا آی تی
  • 0

برای آن‌هایی که به دنبال ماجراجویی و تنوع هستند، اقامت در هتل‌های متفاوت و غیر متعارف، یک گزینه‌ی عالی در سفر به حساب می‌آید. هتل‌هایی که شبیه به هیچ اقامتگاه دیگری نیستند و ویژگی‌هایشان باعث می‌شود، تجربه‌ای فراموش نشدنی را برای مهمانانشان رقم بزنند. در نوشته‌ی امروز، قصد معرفی بعضی از این هتل‌ها را در سه مقصد محبوب جنوب شرق آسیا داریم، پس همراه باشید.

هتل‌های جذاب برای کودکان در تور مالزی

در تور مالزی، سفر به کوالالامپور، گزینه‌ای عالی به حساب می‌آید. شهری مملو از هتل‌های بزرگ و با شکوه که جاذبه‌های گردشگری متنوعی در خود داشته و امکانات زیادی را برای توریست‌ها به ارمغان می‌آورد. در این شهر یک هتل خاص و جالب به نام “هتل کانتینر” وجود دارد که واحدهای اقامتی آن، رستوران‌ و دیگر بخش‌هایش، همگی در کانتینر قرا رگرفته‌اند. این هتل دوست دار طبیعت، هر کدام از کانتینرها را به رنگی شاد و زیبا در آورده و فضایی دوست داشتنی، در عین حال مدرن را به وجود آورده است. هتل کانتینر، اقامتگاهی مقرون به صرفه، شاد و منحصر به فرد است که با هتل‌هایی که تا به الان در آن‌ها اقامت داشته‌اید، خیلی فرق می‌کند.

 

اما هتلی جالب توجه و متفاوت در پراک وجود دارد. شهری در فاصله‌ی دو ساعته از کوالالامپور که به چشمه‌های آب گرم و طبیعت شگفت‌انگیزش معروف است. این هتل اما دقیقا دور تا دور یک چشمه‌ی آب گرم معروف قرار گرفته و تپه‌های سرسبز و جنگلی بارانی آ‌ن‌جا را احاطه کرده است. این اقامتگاه، جایی رویایی برای آن‌هاست که هم به طبیعت علاقه دارند و هم می‌خواهند، سفری آرامش بخش را تجربه کنند.

از طرفی، اگر همراه خانواده و کودکان خود به مالزی می‌روید، بد نیست هتل لگولند را نیز پس ذهن خود داشته باشید. این مجموعه‌ی تفریحی بسیار بزرگ، از پارک آبی، پارک بازی و البته یک اقامتگاه جذاب با دکور لگویی درست شده که فعالیت‌های مختلفی برای بچه‌ها در آن‌جا فراهم شده است. هر کدام از اتاق‌های این هتل، دکور و تم مخصوص به خود را دارد و همه چیز در آن‌جا حال و هوایی لگویی دارد. برای آن‌هایی که قصد سفر به مالزی یا کشورهای شرق آسیا را دارند، پیشنهاد می‌کنیم، حتما سری به سایت آژانس آویسا تراول بزنند. مجموعه‌ای که سال‌هاست تورهای گردشگری با خدمات عالی به این منطقه برگزار کرده و در انتخاب هتل، دست شما را باز می‌گذارد.

هتل‌های متفاوت و جالب در تور تایلند

وقتی تور تایلند را انتخاب می‌کنید، بهتر است بدانید؛ هتل‌های عجیب و خاص در آن زیاد هستند و می‌توانید با راهنمایی کارشناس‌های آویسا تراول در مهم‌ترین‌هایشان اقامت داشته باشید. مثلا در راتچابوری، هتلی زیبا در یک مزرعه درست شده که تم شهرهای کوچک سوییس دارد. این مجموعه که ریزورت Swiss Valley Hip نام دارد، دکوری فوق‌العاده زیبا داشته، جاهای مختلفی برای عکاسی در اختیارتان می‌گذارد و از طرفی، هر زمان از سال که به آن‌جا بروید، هوایی خنک و مطبوع را تجربه خواهید کرد.

تور تایلند

از آن طرف، در کانچابوری، هتلی وجود دارد که واحدهای اقامتی آن، به شکل میوه‌های گرم سیری است. ریزورت Baanphasawan واحدهایی شبیه به آناناس، میوه‌ی اژدها و چیزهایی از این دست داشته و جایی عجیب و البته جالب توجه برای اقامت به حساب می‌آید. یک همچین هتلی در ارتفاعات بسیار زیبای خائو یای نیز وجود دارد که واحدهای دوبلکس و لوکس آن، به شکل قارچ‌هایی هستند که از دل باغ این مجموعه رشد کرده‌اند.

اما اگر به دنبال یک جای لاکچری، زیبا و البته منحصر به فرد برای اقامت هستید و در سفر به تایلند، تور پوکت را انتخاب کرده‌اید، بدون شک باید به سراغ Keemala بروید. خانه‌های درختی این مجموعه، ویلاهای بزرگ و لوکسی هستند که ظاهری عجیب و باور نکردنی داشته و در دل جنگل درست شده‌اند. بخش زیادی از سازه‌ی این واحدها، از متریال‌هایی درست شده که به صورت محلی به دست آمده‌اند اما در آن‌ها، حمام لاکچری، امکانات مدرن و خیلی چیزهایی که در هتل‌های ۵ ستاره باشکوه مشاهده می‌کنید را خواهید دید.

ریزورت Big Joey County که چادرهای سرخ پوستی در ارتفاعات هستند، هتل‌های حبابی در سواحل مختلف تایلند که به شکل خانه‌های اسکمیمویی اما شفاف درست شده‌اند، هتل‌های عروسکی و خیلی اقامتگاه‌های عجیب و خاص دیگر در تایلند وجود دارند که اسم بردن از یک یکشان در حوصله‌ی این نوشته نمی‌گنجد.

خانه‌های درختی لوکس به‌جای هتل در تور بالی

اغلب هتل‌های خاص و منحصر به فرد بالی، در واقع ریزورت‌های لوکسی هستند که با طراحی جالب توجه خود و امکانات کامل، توریست‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند. یکی از مثال‌های بارز این گونه اقامتگاه‌ها نیز می‌توان به Aura House Bali اشاره کرد. مجموعه‌ای از چند خانه‌ی درختی بزرگ که در دل جنگل‌های بارانی درست شده و انوار خورشید از لا به لای درختان، به تراس‌های چوبی اختصاصی هر کدام از واحدها می‌رسد و شما هر روز صبح با منظره‌ی جنگل، مزارع پلکانی و کوه‌های سر به فلک کشیده بیدار می‌شوید. این مکان واقعا جایی رویایی برای اقامت در بالی به حساب می‌آید.

تور بالی

قبلا در مورد تایلند گفته بودیم که هتل‌های حبابی زیادی در سواحل آن‌جا وجود دارند، اما بالی هم چنین هتل‌هایی در اختیار شما قرار گذاشته که اغلب از چند چادر به هم چسبیده درست شده‌اند. غیر از موارد ساحلی، Basecamp Bali Kintamani در ارتفاعات جزیره، انتخابی عالی به حساب می‌آید. جایی ۱۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا که منظره‌ای رویایی داشته و شما شب‌ها، می‌توانید بدون مزاحمت حشرات در یک محیط بسته اما شیشه‌ای، از منظره‌ی ستارگان لذت برده و سکوتی وصف نشدنی را در آن‌جا تجربه کنید.

هتل‌هایی زیادی در بالی ساخته شده‌اند که طراحی آن‌ها با ریزورت‌های معمولی بسیار متفاوت است. این هتل‌ها از جاهای بسیار لاکچری و گران قمیمتی مثل Boutique Hotel Sensation در ساحل پاسوت که جایی فوق‌العاده برای اقامت به حساب می‌آید و طراحی سفید رنگ و خاصی دارد تا Firefly که واحدهای جذاب آن درست به سبک خانه‌های قدیمی مردم بالی ساخته شده متفاوت هستند. در واقع وقتی به این سفر می‌روید، انتخاب‌های شما متنوع هستند و واقعا پیشنهاد می‌کنیم، در تور بالی به جای اقامت در هتل‌های کلاسیک، به سراغ جاهای خاص، عجیب و متفاوت بروید و در این جزیره‌ی زیبا، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای خود رقم بزنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *