راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه
  • 1401/8/22
  • گویا آی تی
  • 0

اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند.

 

راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

یکی از نگرانی‏های همیشگی همه ما وقوع هزینه‏های پیش‏بینی نشده‏ای است که از قبل برای تامین منابع مالی آن آمادگی لازم را نداریم. مثلا اتفاقات مختلفی نظیر رکودهای مقطعی کسب و کار، سفرهای ناگهانی و برنامه‏ریزی نشده، خرابی ناگهانی تجهیزات الکترونیکی منزل، (خدای ناکرده) ابتلا به بیماری و هزینه‏های درمان و … جزو مواردی هستند که همیشه و همه جا در کمین ما هستند. این نگرانی از پیشینه‏ای تاریخی برخوردار بوده و اصطلاح روز مبادا هم به چنین موقعیت‏هایی اشاره دارد.  یک راه رایج و مطمئن برای مواجهه با نگرانی‏های این‌چنینی، پس‏انداز و مراجعه به آن در دوره نیازهای ناگهانی است.

 

اگر پسانداز ما برای جبران هزینه‏‌های پیشبینی نشده کافی نبود چطور؟

معمولا افراد برای تامین هزینه‏های ناگهانی و پیش‏بینی نشده، به پس‏انداز خود مراجعه می‏کنند. ولی اگر میزان پس‏انداز برای این موضوع کافی نبود و یا مثلا بصورت مدت‏دار در حساب‏های بانکی سپرده‏گذاری شده بود و یا به اقلام سرمایه‏ای مثل سکه و ارز تبدیل شده بود چطور؟ تحت این شرایط، شاید راحت‏ترین راه را بتوان مراجعه به دوستان و اطرافیان و یا استفاده از تسهیلات صندوق‏های قرض‏الحسنه خانگی دانست. با این حال، یکی از ایرادات این راه حل این است که ممکن است نخواهیم بار مشکلات خود را به دوستان و اطرافیان منتقل کنیم. تسهیلات صندوق‏های قرض‏الحسنه خانگی هم همیشه در دسترس نیستند و نمی‏توان روی آنها بطور دائم حساب کرد. در این مواقع، معمولا دریافت وام بانکی به عنوان یکی از گزینه‏های محبوب به شمار می‏رود.

 

وام بانکی و مشکلات همیشگیِ نیاز به ضامن و وثیقه، زمانبر بودن، ضرورت سپردهگذاری، عدم وجود اعتبارات و

دریافت وام‏های بانکی، یکی از گزینه‏هاییست که اغلب افراد روی دریافت آن حساب می‏کنند. با این حال و به دلایل مختلفی و علیرغم تلاش همه جانبه سیستم بانکی برای تامین نیاز مالی افراد، مشکلاتی نظیر نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‏بر بودن فرایند تشکیل پرونده، انتظار و دریافت تسهیلات، نیاز به سپرده‏گذاری قبلی در بسیاری از موارد، عدم وجود اعتبار کافی برای اعطای تسهیلات در زمان درخواست و … همه و همه از مواردی هستند که فرایند دریافت تسهیلات را دشوار و بعضاً غیرممکن می‏کنند. اما چاره چیست؟

 

 

دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

اخیرا برنامه‏ای تحت عنوان ویپاد (متعلق به بانک پاسارگاد) منتشر شده که به کاربران امکان می‏دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و نیز دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند. به این ترتیب که کاربران گرامی می‏توانند پس از نصب برنامه ویپاد و تکمیل مراحل ثبت نام (شامل افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد) و دریافت کارت فیزیکی که ممکن است بسته به شرایط سرویس‏های استعلامی، از یکساعت تا چند روز طول بکشد، نسبت به درخواست حساب پشتوانه ویپاد (تسهیلات بدون ضامن) اقدام نموده و پس از طی فرایند اعتبارسنجی، حداکثر ظرف مدت ۳ دقیقه تسهیلات مورد نظر خود را بدون نیاز به هرگونه ضامن و وثیقه دریافت نمایند.

گفتنی است مبلغ این تسهیلات به صورت پلکانیست. به این صورت که در بار نخست، امکان دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی برای کاربر فراهم بوده و با دریافت و تسویه به موقع تسهیلات هر پله، امکان دریافت مبلغ بیشتر تا سقف ۵ میلیون تومان برای کاربران فراهم می‏شود.

علاقه‌مندان به این تسهیلات، می‌توانند با مراجعه به وب سایت و نسخه تحت وب ویپاد یا دریافت و یا نصب نسخه‌های موبایل موجود در کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت یا سیب‌اپ، پس از افتتاح حساب و دریافت کارت فیزیکی، از تسهیلات بدون ضامن، آنلاین و آنی ترابانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

 

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *