نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران

نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران
  • 1401/8/22
  • گویا آی تی
  • 0

 

پاناسونیک اگر محبوب‌ترین برند لوازم الکترونیکی در ایران نباشد، قطعا یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود. این شرکت ژاپنی در تمام سال‌هایی که در بازارهای کشورمان حضور داشته، توانسته با عرضه محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه، اعتماد مشتریان را جلب نماید. همین موضوع سبب شده تا نمایندگی‌های پاناسونیک هم از اهمیت زیادی در ایران برخوردار باشند؛ زیرا مردم ترجیح می‌دهند محصولات این شرکت را به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر خریداری نمایند. همین امر سبب شده تا در این مقاله، به معرفی نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران و لیست خدمات این مرکز بپردازیم.

شرکت ایده آل گستر یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایندگی‌های پاناسونیک در ایران است که نزدیک به دو دهه، سابقه خدمت‌رسانی به علاقمندان به این برند معتبر جهانی را در کارنامه خود دارد. از این رو، ما شعبه میرداماد ایده آل گستر را به عنوان بهترین نمایندگی پاناسونیک تهران و البته سایر نقاط پایتخت، به شما معرفی می‌کنیم.

 

ایده آل گستر ؛ نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران

مجموعه ایده آل گستر در حال حاضر، دارای دو شعبه فعال در سطح شهر تهران است. دفتر مرکزی این شرکت در خیابان مطهری قرار دارد و شعبه دوم آن در مجتمع تجاری رز در بلوار میرداماد، واقع شده است. در این شعبه کلیه خدمات نمایندگی پاناسونیک، به مشتریان عرضه می‌شوند. برخی از این خدمات عبارتند از:

  1. عرضه انواع محصولات پاناسونیک به صورت کاملا اورجینال همراه با لیبل اختصاصی
  2. انجام تعمیرات تخصصی تلفن‌های بیسیم، رومیزی و اداری پاناسونیک
  3. انجام تعمیرات تخصصی فکس، دوربین مدار بسته، ویدئو پروژکتور و سانترال پاناسونیک
  4. عرضه انواع تجهیزات جانبی از قبیل باتری تلفن بیسیم پاناسونیک
  5. نصب و راه‌اندازی انواع مراکز تلفن برای مجموعه‌های کاری با استفاده از سانترال‌های پاناسونیک
  6. ارائه مشاوره‌های قبل از خرید به خریداران

همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شرکت ایده آل گستر تقریبا تمامی انتظارت شما از یک نمایندگی پاناسونیک معتبر را برآورده می‌سازد. بنابراین ساکنین سراسر تهران و به ویژه عزیزانی که در شمال پایتخت حضور دارند؛ می‌توانید با اطمینان کامل، به خدمات و فعالیت‌‌های این مجموعه اعتماد نمایند.

دسترسی به نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران

برای دسترسی به شرکت ایده آل گستر و بهره‌مندی از خدمات این شرکت، می‌توانید یکی از ۳ راه زیر را انتخاب نمایید:

  1. مراجعه حضوری به شعبه میرداماد این شرکت به آدرس بلوار میرداماد، جنب مترو میرداماد، پاساژ رز، طبقه اول، واحد ۱۵
  2. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به نشانی idehal.org
  3. تماس با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰ در ساعات کاری

علاوه بر ساکنین تهران، عزیزانی که در سایر شهرهای ایران هم سکونت دارند، می‌توانند از طریق وب سایت یا شماره تلفن، با شرکت ایده آل گستر در ارتباط بوده و درخواست خود را مبنی در دریافت یکی از خدمات متنوع این مجموعه، مطرح نمایند.

خدمات نمایندگی پاناسونیک

شما چه انتظاری از یک نمایندگی معتبر و مجاز پاناسونیک در ایران دارید؟ یا به عبارتی دیگر، این مرکز باید چه خدماتی به مشتریان خود ارائه دهد؟ در ادامه و به صورت مفصل، به این پرسش، پاسخ خواهیم داد:

ارائه انواع محصولات مخابراتی پاناسونیک به صورت اورجینال

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلایلی که مشتریان ترجیح می‌دهند تجهیزات پاناسونیک را از نمایندگی‌های رسمی این شرکت خریداری نمایند، اطمینان از اصل بودن کالاها است.

شما عزیزان می‌توایند محصولات زیر را به صورت کاملا اورجینال و همراه با لیبل اختصاصی، از فروشگاه ایده آل گستر به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک در شمال تهران، خریداری نمایید:

  1. انواع تلفن‌های خانگی پاناسونیک (بیسیم و رومیزی)
  2. انواع تلفن‌های اداری پاناسونیک (دیجیتال، هیبرید، تحت شبکه)
  3. فکس‌های لیزری و کاربنی پاناسونیک
  4. انواع ویدئوپروژکتورهای پاناسونیک
  5. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ پاناسونیک
  6. دستگاه‌های سانترال کم‌ظرفیت، پرظرفیت، آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک
  7. تجهیزات جانبی مختلف از قبیل باتری تلفن بیسیم، تونر و درام فکس، سیم فنری تلفن، پایه و پرده ویدئو پروژکتور و …

تمامی این محصولات (به غیر از باتری و آداپتور تلفن) همراه با گارانتی ۱ ساله، به مشتریان عرضه می‌شوند. توجه داشته باشید که این ضمانت‌نامه، روی سربرگ رسمی شرکت صادر می‌شود و به همین دلیل، از لحاظ اعتبار و قانونی بودن، کاملا مورد اطمینان و تایید است.

نکته: علاوه بر کلیه محصولات مخابراتی پاناسونیک، تلفن‌های تحت شبکه گرنداستریم، یالینک، سانترال‌ها و گیت‌وی‌های گرنداستریم و تلفن‌های بیسیم گیگاست هم جهت راحتی هرچه بیشتر مشتریان، در ایده آل گستر و به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی ۱ ساله، عرضه می‌شوند.

راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک

دستگاه‌های سانترال، یکی از مهم‌ترین محصولات مخابراتی پاناسونیک هستند که برای راه‌اندازی مرکز تلفن در مجموعه‌های کاری مختلف از قبیل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری، مورد استفاده قرار می‌گیرند. نصب سخت افزاری و برنامه‌ریزی نرم افزاری این دستگاه‌ها، یک امر کاملا تخصصی است و باید با دقت زیادی انجام شود. تکنسین‌های فنی ایده آل گستر با کسب سال‌ها تجربه در این زمینه، یک انتخاب مناسب و قابل اعتماد برای راه‌اندازی مرکز تلفن پاناسونیک در سراسر ایران، محسوب می‌شوند.

سانترال‌های پاناسونیک به دو دسته کم ظرفیت (مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط) و پرظرفیت (برای ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری بزرگ) تقسیم می‌شوند. از یک جنبه دیگر، این دستگاه‌ها به دو نوع تحت شبکه و آنالوگ بخش‌بندی می‌شوند.

تعمیرات تخصصی

یک نمایندگی پاناسونیک باید تعمیرات تخصصی انواع محصولات این شرکت را برای مشتریان خود انجام دهد. واحد تعمیرات ایده آل گستر سال‌هاست که با بهره‌گیری از قطعات اورجینال، تجهیزات به روز و همچنین مهندسین فنی و کارآزموده، انواع تعمیرات کاملا تخصصی تلفن، سانترال، فکس، پروژکتور و دوربین مدار بسته پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن و با قیمت‌های مصوب اتحادیه مخابراتی ایران، انجام می‌دهد.

علاوه بر همه موارد ذکر شده، ارائه مشاوره‌های تخصصی قبل از خرید هم یکی دیگر از فاکتورهایی است که یک نمایندگی پاناسونیک را از سایر مراکز غیر مجاز، تفکیک می‌کند.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم با معرفی شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی پاناسونیک در شمال تهران، به شما عزیزان در جهت یافتن یک نمایندگی معتبر پاناسونیک و برخورداری از خدمات متنوع آن، یاری نماییم. در پایان باز هم باید تاکید کنیم که به جهت افزایش کالاهای تقلبی پاناسونیک در بازار، کلیه محصولات این برند را تنها از نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک خریداری نمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *