استاپر لاستیکی خودرو باید ها و نباید ها همراه سفارش

استاپر لاستیکی خودرو باید ها و نباید ها همراه سفارش
  • 1401/8/30
  • گویا آی تی
  • 0

استاپر لاستیکی خودرو یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ خواهد بود. این محصول از جنس لاستیک‌های بازیافت‌شده تولید شده است. از دوام و کیفیت بالایی در برابر ضربه، فشار، رطوبت، نوسانات دمایی و غیره برخوردار است. بنابراین خرید استاپر پارکینگ از نظر اقتصادی انتخابی بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است.

این استاپرها قادر هستند وضعیت عبور و مرور خودروها را در پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ‌های مسکونی و مراکز تجاری کنترل کنند. استاپر در واقع به عنوان یک فرمان و هشدار توقف برای رانندگان در پارکینگ به شمار می‌رود.

به این ترتیب استاپر لاستیکی خودرو به رانندگان در حین پارک کردن خودرو کمک می‌کند بتوانند حدود فضای پارکینگ را در نظر داشته باشند. همچنین با دیوار، پنجره، سکو و سایر خودروهای پارکینگ برخورد نکنند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره این مبحث هستید، ما را در ادامه دنبال کنید.

اهمیت استفاده از استاپر لاستیکی خودرو در پارکینگ

ممکن است برای شما نیز این سوال پیش بیاید که لزوم استفاده از استاپر لاستیکی خودرو در پارکینگ چیست؟ این محصول به منظور جلوگیری از اصابت سپر خودرو با دیوار به کار می‌رود و باعث حفظ فاصله ایمن بین دو خودرو در پارکینگ می‌شود. در این بخش به اهمیت و لزوم استفاده از استاپر لاستیکی اشاره می‌کنیم:

مراقبت صحیح از خودرو با استاپر لاستیکی

یکی از شکایات اصلی رانندگان این است که خودرو آن‌ها توسط سایر خودروها در پارکینگ مورد اصابت قرار گرفته و دچار آسیب‌دیدگی شده است. به این ترتیب با استفاده از متوقف کننده خودرو  می‌توان احتمال بروز این وضعیت را به حداقل رساند و از ماشین‌های داخل پارکینگ به خوبی محافظت کرد.

قیمت استاپر لاستیکی خودرو

 

سازماندهی کردن پارکینگ با استاپر لاستیکی

از آنجا که در پارکینگ تعداد زیادی خودرو در یک محل پارک می‌کنند، ممکن است سازماندهی آن به درستی انجام نشود. اما با کمک استاپر لاستیکی می‌توان نظم و سازماندهی خوبی در پارکینگ برقرار کرده و از بروز حوادث و وارد کردن صدمات به خودروهای دیگران، خودروی خود و بدنه دیوار پارکینگ جلوگیری به عمل آورد.

منظم کردن فضای پارکینگ با استاپر لاستیکی

با طراحی و نصب استاپرهای لاستیکی در انتهای محل پارک خودرو، راننده سعی می‌کند در فضای مشخص‌شده پارک کند. ارتفاع استاپرها بسیار مناسب بوده و از داخل خودرو و آینه به راحتی قابل مشاهده است. همچنین راننده می تواند خودروی خود را دقیقا در جای تعریف‌شده پارک کند و هیچ آسیبی به خودروهای اطراف و دیوارهای پارکینگ وارد نکند.

خرید استاپر لاستیکی خودرو

 

فواید استاپر لاستیکی خودرو

  • استاپر لاستیکی خودرو محصولی بادوام و دارای طول عمر طولانی بوده که از قابلیت ارتجاعی برخوردار است.
  • این محصول را می‌توان به راحتی و با کمک پیچ ضد زنگ و رولپلاک مخصوص روی زمین نصب کرده و از مزایای آن بهر‌ه‌مند شد.
  • این استاپرها دارای وضوح و درخشندگی زیادی هستند و با نوارهای شبرنگی که برای هشدار روی آن‌ها طراحی شده، قابلیت دید بالایی حتی در تاریکی شب دارند.
  • این محصول از استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر تغییراتی که ممکن است در شرایط محیطی نامساعد رخ دهد، از قبیل بارش برف و باران، تابش نور خورشید، روغن‌ریزی خودروها، عوامل فرسایشی و موارد دیگر، مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.
  • استاپرهای لاستیکی در مقایسه با متوقف کننده‌های از جنس بتن، از طرفداران بیشتری برخوردار هستند. چرا که به دلیل دارا بودن خاصیت ارتجاعی، انعطاف‌پذیر بوده و در هنگام اصابت لاستیک خودرو به آن، دچار خم‌شدگی نمی‌شوند. اما متوقف کننده‌های بتنی با اصابت به لاستیک خودرو گاها دچار تخریب شده و خرد می‌شوند.

نحوه نصب استاپر لاستیکی خودرو

نحوه نصب استاپر لاستیکی خودرو

استاپر لاستیکی خودرو را در محل پارک خودروها در پارکینگ‌ و در فاصله یک متری از دیوار نصب می‌کنند. این محصول را با استفاده از پیچ ضد زنگ و آبکاری شده و رولپلاک مخصوص نصب و اجرا کرده و پس از نصب شدن روی حفره پیچ آن، درپوش دایره‌ای استفاده می‌کنند. این کار می‌تواند با پنهان کردن اجزا و قطعات استاپر، به شکیل‌تر شدن ظاهر آن و زیباتر جلوه کردن فضای داخلی پارکینگ کمک بسزایی کند.

زمانی که خودرو در حال پارک کردن است، با برخورد لاستیک با استاپر، خودرو متوقف می‌شود و از حرکت بیشتر آن به سوی خودروهای دیگر یا دیوار جلوگیری می‌کند.  استاپرهای لاستیکی را به صورت جفت تهیه کرده و برای هر لاستیک یکی از آن‌ها را نصب می‌کنند.

جنس مواد اولیه به کار رفته در این محصول به نوعی است که می‌توان آن را در فضاهای باز و بسته به راحتی استفاده کرده و از سالم ماندن آن‌ها اطمینان حاصل کرد. همچنین به دلیل استحکام و کیفیت مواد اولیه استفاده‌شده در استاپر، به راحتی دچار شل‌شدگی نمی‌شود و مدت‌ زیادی بدون تغییر باقی می‌ماند.

مزایای استاپر لاستیکی خودرو

قیمت استاپر لاستیکی خودرو

قیمت استاپر لاستیکی خودرو یکی از مسائل مهمی است که اغلب خریداران جویای آن هستند. لازم است اشاره کنیم که این محصول با توجه نیاز و فضای پارکینگ موردنظر انتخاب می‌شود. به این ترتیب استاپرها دارای قیمت‌های متفاوتی هستند.

عوامل گوناگونی در تعیین قیمت این محصول نقش دارند. طول و عرض استاپر و کیفیت آن از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار بر قیمت استاپر لاستیکی خودرو است. همچنین ارتفاع استاپر نیز که بر اساس فضای داخل پارکینگ انتخاب می‌شود، می‌تواند بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد.

رنگ استاپر لاستیکی خودرو بسیار محدود است و با توجه به فضای پارکینگ موردنظر انتخاب می‌شود. همچنین استفاده از قابلیت شبرنگی در استاپر لاستیکی، می‌تواند تعیین‌کننده قیمت آن باشد. به این ترتیب در صورتی که تمام جهت‌های استاپر دارای شبرنگ باشد، می‌تواند در تعیین قیمت این محصول اثرگذار باشد.

استاپر لاستیکی خودرو یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ است که به منظور نصب در پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ‌های مجتمع‌های مسکونی و پارکینگ‌های مراکز تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول می‌تواند علاوه بر زیباتر کردن پارکینگ، محدوده مجاز عبور و مرور خودروها را برای پارک تعیین کند.

با استفاده از استاپر، احتمال اصابت خودروها به دیوار، ستون‌ها و سایر خودروهای پارکینگ به حداقل می‌رسد. برای سفارش مشاوره و خرید تجهیزات ترافیکی مانند استاپرها خط کشی پارکینگ و تجهیزات پارکینگ با آرتمیس پارکینگ تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *