بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری چیست؟

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری چیست؟
  • 1401/9/17
  • گویا آی تی
  • 0

از بیت‌کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و تتر، این روزها شاهد هزاران پروژه ارز دیجیتال هستیم که هر یک با اهداف گوناگونی روی کار آمده‌اند و خیلی از این پروژه‌ها پتانسیل بالایی برای رشد و افزایش سرمایه‌ دارند و سودهای خوبی را نصیب دارندگان خود می‌کنند.

امروزه با رکود بورس و ضرر و زیان‌های زیادی که این بازار به سرمایه‌گذارانش وارد کرده، توجه افراد به دنیای پر هیجان و متلاطم ارزهای دیجیتال بیشتر جلب شده و همه به دنبال انتخاب ارزهای دیجیتالی هستند که بیشترین سود و درآمد را نصیبشان کند.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری

تنوع و تعدد پروژه‌های رمز ارزی، انتخاب بهترین ارز دیجیتال را به چالشی بزرگ برای افرادی تبدیل کرده که تازه می‌خواهند وارد این بازار شوند و سرمایه گذاری کنند.

در این میان بهترین راه برای کسب سود و درآمد از رمز ارزها خصوصا در شرایط بازار نزولی فعلی، داشتن یک سبد متنوع از بهترین ارزهای دیجیتال است.

نکته‌ای که وجود دارد این است که با توجه به بازار نزولی و پر نوسان این روزها، خیلی‌ها معتقدند بهترین و ساده‌ترین راه سرمایه‌ گذاری در ارزهای دیجیتال سرمایه ‌گذاری‌های بلند مدت و بهترین انتخاب، ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بالای یک میلیارد دلار است. چرا که خیلی از این رمز ارزها پتانسیل زیادی برای رشد و سوددهی در بلند مدت خواهند داشت.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌ گذاری بلند مدت کدامند؟

به یاد داشته باشید سرمایه گذاری در رمز ارزها دنیای بزرگ و پر از سود و زیانی است. پس اگر نگاه شما به این سرمایه گذاری نگاهی بلند مدت است نباید منتظر یک شبه پولدار شدن باشید و برای رسیدن به سود مطلوب باید زمان حداقل ۶ ماه تا ۲ سال را در نظر بگیرید.

در میان تمامی رمز ارزهای مطرح برای سرمایه‌گذاری بلند مدت، بیت‌ کوین و اتریوم به عنوان محبوب ‌ترین ارزها شناخته شده است. عرضه محدود ۲۱ میلیونی بیت کوین این سکه را به بهترین ذخیره ارزش در بازار تبدیل کرده است.

از طرفی دیگر اتریوم، دومین رمز ارز بزرگ بازار از نظر ارزش بازار، بزرگترین پلتفرم اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز Decentralized application (dApps) و قراردادهای هوشمند است و همین موضوع اتریوم را به پروژه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

از دیگر ارزهای دیجیتال که ارزش سرمایه گذاری بلند مدت را دارند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

– کاردانو

– پولکادات

– چین لینک

– بایننس کوین

– سولانا

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج چیست؟

در کنار سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، روش‌های کسب درآمد متنوع دیگری هم وجود دارد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها استخراج یا ماینینگ است.

اما موضوعی که در بحث استخراج اهمیت زیادی دارد اطمینان از سودآور بودن استخراج است و اینجاست که این سوال در ذهن خیلی‌ها می‌آید که بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج کدامند؟

میزان سود و درآمدی که از استخراج رمز ارزها نصیب افراد می‌شود برای هر ارزی متفاوت است. شاید برایتان جالب باشد که حتی میزان این سود برای یک ارز در بازه‌های زمانی مختلف هم متفاوت است و به عوامل مختلفی مثل قیمت ارز دیجیتال، سختی استخراج، تجهیزات استخراج، هزینه برق، سرعت اینترنت، شرایط آب و هوایی و … بستگی دارد.

از بهترین رمز ارزها برای استخراج به موارد زیر می توان اشاره کرد:

– بیت‌کوین (Bitcoin)

– زی کش (Zchash)

– گرین (Grin)

– مونرو (Monero)

بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با موبایل

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چطور می‌توان بدون نیاز به تهیه تجهیزات گران قیمت، ارز دیجیتال استخراج کرد؟ خبر خوب اینکه شما با یک گوشی تلفن همراه هوشمند هم می‌توانید به‌راحتی رمز ارز استخراج کنید و به کسب درآمد دلاری و کسب سود بپردازید.

در واقع استخراج رمزارز با استفاده از گوشی یکی از بهترین و کم هزینه‌ترین روش‌های استخراج است.

برای این کار باید از گوشی‌های با قدرت سخت‌افزاری بالا استفاده کنید. این نکته را فراموش نکنید با وجود تجهیزات قوی و حرفه‌ای استخراج موجود در بازار، درآمد و سود حاصل از استخراج ارزهای دیجیتال با موبایل ممکن است چندان مطلوب نباشد.

در واقع این ابزارهای بسیار قدرتمند، استفاده از تلفن‌های هوشمند را تقریبا بی‌فایده می‌کند. حتی افرادی که از رایانه‌های شخصی قوی‌تری استفاده می‌کنند هم ممکن است سود بیشتری نسبت به افرادی که به استخراج با موبایل می‌پردازند کسب کنند.

از بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج با موبایل به بیت‌کوین، دش‌کوین، مونرو، دیجیتال نوت، فانتوم‌کوین و کوازر‌کوین می‌توان اشاره کرد.

بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

از استخراج رمز ارزها که بگذریم یکی دیگر از روش‌های رایج و پر مخاطب برای کسب سود از ارزهای دیجیتال، نوسان‌گیری و تریدهای روزانه است.

برای این کار لازم است با روش‌های تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنا باشید تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی به سود موردنظرتان برسید. معمولا تریدرها از روش نوسان‌گیری برای کسب سودهای کوچک در زمان کوتاه استفاده می‌کنند ولی هرچه تعداد این سودها بیشتر شود قطعا مبلغ قابل‌توجهی نصیب معامله گران می‌شود.

در واقع معامله‌گران از نوسانات قیمت یک رمز ارز به نفع خود استفاده می‌کنند و در این میان، رمز ارزهایی که دارای نوسانات قیمتی زیادی هستند بیشتر مورد توجه تریدرها قرار می‌گیرند.

چین‌لینک، پولکادات، اتریوم، کاردانو شیبا اینو، دوج کوین، مونرو و ریپل از نمونه‌های ارزهای دیجیتال مناسب برای نوسان‌گیری هستند.

فراموش نکنید در بازار پر نوسان ارزهای دیجیتال همواره ریسک سرمایه‌گذاری و معاملات وجود دارد و این بازار همیشه مطابق با میل و انتظار ما پیش نمی‌رود. در کنار تمام سودهایی که ارزهای دیجیتال نصیب سرمایه‌گذاران خود می‌کنند زمان‌هایی هم پیش می‌آید که ضررهای سنگین و جبران ناپذیری را به افراد وارد می‌کنند.

بنابراین بهتر است پولی را در این بازار سرمایه‌گذاری کنید که به آن نیازی ندارید و اگر از بین رفت خللی در زندگی‌تان ایجاد نشود.

شما می‌توانید با توجه به معیارهای مناسب و انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال، ریسک سرمایه‌گذاری در این بازار را به حداقل برسانید.

با توجه به تاریخچه ارزهای دیجیتال و تجربه اکثر سرمایه‌گذاران آن، اگر با دید بلند مدت و روی پروژه‌های درستی سرمایه‌گذاری کنید، به سودآوری بیشتری رسیده و ریسک شما هم کاهش پیدا خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *