تلویزیون شهری و نمایشگر ویدئو وال ال ای دی

تلویزیون شهری و نمایشگر ویدئو وال ال ای دی
  • 1401/10/21
  • گویا آی تی
  • 0

استفاده از تلویزیون شهری یکی از راه‌های تاثیرگذار برای انجام تبلیغات ۲۴ ساعته و جذب مخاطب است. امروزه روش‌هایی مانند نصب بیلبورد، بنر و… نمی‌تواند به‌صورت چشم‌گیری باعث دیده شدن برندینگ شما شود.

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت به‌خصوص صنعت نور و تصویر راه‌های جدید و نوینی برای معرفی کسب‌وکار، آموزش و… به‌ وجود آمد. تلویزون‌های شهری از این سری تولیدات جدید بوده که تفاوت زیادی با تلویزیون معمولی دارد.

اگر قصد رقابت با برندهای همکار خود را دارید باید از راه‌های جدید و تاثیرگذار برای انجام تبلیغات و معرفی خود به مخاطبان کمک بگیرید. مهم‌ترین روشی که برای انجام این تبلیغ برای شما به‌وجود آمده سیستم‌های اطلاع رسانی دیجیتال است.

نمایشگر و تلویزیون‌های قدیمی را نمی‌توان در همه‌ی محیط‌ها و برای مدت زمان طولانی استفاده کرد در نتیجه نسل جدیدی از تلویزیون‌های شهری و نمایشگر ویدئو وال تولید شد که در ادامه به بررسی کامل آنها می‌پردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

بررسی تلویزیون شهری و ویدئو وال

به‌طور کلی تلویزیون شهری و ویدئو وال از نظر کاربرد و قطعاتی که برای ساخت آنها استفاده می‌شود شباهت زیادی دارند و تفاوت آنها در مکان مورد نصب و استحکام آنها است.

اگر بخواهیم اصلی‌ترین کاربرد این سیستم نمایش را شرح دهیم باید گفت دستگاهی که توانایی دریافت و پخش انواع فرمت‌های ویدیویی را داشته و برای موارد مختلف و درمکان‌های گونان از آنها به‌صورت طولانی مدت استفاده می‌شود.

در ارتباط با مکان مورد استفاده ویدئو وال، بسته به مقاومت و استحکام آن در سالن یا فضای باز متفاوت است. اصطلاحا به ویدئو والی که مختص فضای باز است تلویزیون شهری گفته می‌شود.

این دستگاه باید دربرابر عوامل محیطی و طبیعی بسیار مقاوم باشد تا  بتوان بدون ترس از خراب شدن، آن را در مکان‌های مورد نظر نصب کرد.

بخش‌های تشکیل دهنده ویدئو وال

تلویزیون شهری نیز مانند هر دستگاه دیگری از ۳ قسمت اصلی نمایشگر، کنترلر یا پردازش‌گر تصویر و نرم‌افزار ایجاد شده که در ادامه به بررسی هرکدام می‌پردازیم.

نمایشگر

معمولا هر سیستم از چند نمایشگر مجزا اما با رعایت فاصله استاندارد و بسیار اندک کنار یک‌دیگر تشکیل شده که باعث نمایش تصاویر در اندازه بزرگ و باکیفیت مناسب می‌شود.

به‌طور کلی چند نوع صفحه‌نمایش برای ساخت ویدئو وال وجود داشته که عبارتند از: ال‌ای‌ای، ال‌سی‌دی، سیستم نمایش مخلوط، مکعب‌های نمایش و…

این موارد هر کدام از مزایا و ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار بوده که شخص باتوجه به نیاز خود نمایشگر مناسبی را از نظر هزینه، رزولوشن، میزان روشنایی و… انتخاب می‌کند.

همچنین باتوجه به نوع نمایشگر و روشی که برای نصب آن انتخاب می‌شود امکان ساخت آنها به‌‌صورت منحنی، مسطح و ۳ بعدی وجود دارد.

کنترلر (پردازش‌گر تصویر)

برای استفاده از تلویزیون شهری باید قابلیتی وجود داشته باشد که امکان مدیریت پخش ویدئو، چگونگی نمایش آن، زمان پخش و قرارگیری در بخش خاصی از نمایشگر را به شما بدهد. این وظیفه برعهده پردازش‌گر بوده و در واقع کنترلر راه‌ ارتباط و اتصال محتوای ویدیویی به صفحه‌نمایش را فراهم می‌کند.

کنترلر از طریق مشخص‌کردن آدرس IP یا ورودی‌های فیزیکی تمامی عکس‌ها را از منابعی مانند کامپیوتر، دوربین و… برداشته و سپس آنها را از طریق سیستم نمایش یک‌پارچه قابل مشاهده می‌کند.

نوع نمایش تصاویر بسته به فرمان‌هایی که کاربر توسط نرم‌افزار به سیستم اعمال می‌کند دارد. یعنی امکان تنظیم مواردی چون سازماندهی بلادرنگ، تعیین اندازه و تنظیم در آن وجود دارد. در برخی پردازش‌گرها می‌توان تنظیمات مدنظر برای پخش تصاویر را آفلاین ایجاد و سیو کرد.

در این سیستم امکان پخش تصاویر به‌‌صورت واحد، پخش چند تصویر مختلف و همچنین چینش تصویر در تصویر وجود دارد.

نرم‌افزار

هر سیستمی نیاز به بخشی برای کنترل قسمت‌های مختلف خود دارد. در دستگاه‌های تلویزیون شهری و ویدئو وال‌ها یک رابط کاربری برای مدیریت منابع، نمایشگر و پردازش‌گر تعبیه شده که به این بخش نرم‌افزار گفته می‌شود.

در این سیستم‌ها یک داشبورد که پنل کاربری نیز نامیده می‌شود در اختیار کاربر قرار گرفته و تمامی امکانات مدیریتی و دسترسی به منابع برای شخص فراهم می‌شود.

از تنظیماتی که نرم‌‌افزار در اختیار کاربر قرار می‌دهد می‌توان به امکان انتخاب محتوا برای پخش روی صفحه‌نمایش، زوم، برش، تتنظیم روشنایی، کنتراست و… اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌هایی که در گونه‌های خاص از ویدئو وال‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد امکان تولید یک سری متناوب از محتویات و اعمال تنظیم بر روی آن، سپس نمایش به‌صورت خودکار یا دستی بر روی صفحه‌نمایش است.

دلیل استفاده از ویدیو وال چیست؟

شاید به این مورد فکر کرده باشید که چرا به‌ جای ویدئو وال از دیگر تجهیزات نمایش محتوا مانند مانیتور استفاده نمی‌شود.

به‌طور کلی تلویزیون وال از چندین صفحه‌نمایش برای بالا رفتن وضوح و کیفیت تصاویر به‌ همراه یک پردازش‌گر بسیار قدرت‌مند ایجاد شده که این موارد سبب پیش‌برد اهداف شما در استفاده از سیستم‌های نمایش محتوا می‌شود.

فرقی نمی‌کند تلویزیون شهری فضای باز باشد یا تلویزیون شهری داخل سالن، این سیستم از قابلیت و امکانات بالایی در نمایش تصاویر، عمل‌کرد مناسب، انعطاف‌پذیری و… برخوردار بوده که استفاده از آن را نسبت به دیگر تجهیزات در اولویت قرار می‌دهد.

تکنولوژی موجود در این دستگاه بسیار پیچیده است و در نتیجه مزایای بیشتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. در نتیجه استفاده از آن نتیجه بهتری به همراه دارد. در ادامه به تشریح مزایای این سیستم نمایش یک‌پارچه می‌پردازیم:

مزایای استفاده از تلویزیون شهری در مقابل دیگر تجهیزات نمایش تصویر

مزایای استفاده از این دستگاه به شرح زیر است:

کیفیت و رزولوشن بالا در تصاویر

استفاده از چند نمایشگر تعبیه شده در کنار هم برای ساخت این سیستم‌ها باعث بالا رفتن کیفیت در نمایش تصویر می‌شود.

هرچه تعداد نمایشگر در این دستگاه بیشتر باشد وضوح نهایی تصاویر بالا رفته و باعث عمل‌کرد بهتر ویدئو وال می‌شود.

با تهیه این دستگاه دیگر نگرانی بابت استفاده از تصاویر با اندازه بزرگ و کاهش کیفیت آن نخواهید داشت.

قدرت در پردازش

پردازش تصاویر در این سیستم توسط پردازشگری خارجی و قدرت‌مند انجام می‌شود که در نتیجه آن نمایش تصاویر بیشتر با کیفیت بالاتر امکان‌پذیر می‌شود.

کنتراست و روشنایی بالا

از دیگر ویژگی‌هایی که این سیستم نمایش یک‌پارچه برخوردار است روشنایی بهتر نسبت به سایر تجهیزات نمایش تصاویر از قبیل پروژکتور می‌باشد.

همچنین میزان حساسیت نسبت نور در این تلویزیون شهری بسیار پایین است یعنی در محیط‌هایی با نورطبیعی یا مصنوعی تفاوتی در کیفیت خروجی آن دیده نمی‌شود.

انواع تلویزیون شهری

یکی از انواع این محصول تلویزیون شهری دات پیچ است. در واقع دات پیچ نسل جدیدی از ویدئو وال‌ها می‌باشد که دارای ویژگی‌های زیادی از جمله عدم محدودیت در انتخاب سایز که باعث تمایز آن نسبت به نسل قبلی می‌شود است.

از مزایای تلویزیون شهری دات پیچ بدون محدودیت سایز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این تلویزیون خاصیت ضد آب داشته و بسیار مقاوم است.
  • برای استفاده در فضای باز مناسب می‌باشد.
  • از کیفیت نور بالایی برخوردار بوده و نسبت به نور حساس نیست.
  • برخی مدل‌های آن نیز برای استفاده در سالن‌های بسته مانند کنفرانس و… مناسب است.

خرید تلویزیون شهری

فروش تلویزیون شهری توسط مجموعه‌های زیای انجام می‌شود. اما برای نتیجه مناسب از خرید این محصول باید خرید آن را از فروشگا‌ه‌های معتبر انجام دهید.

واردکننده تلویزیون شهری یا قطعات آن در کشور بسیار زیاد است. اما برای خرید این سیستم نمایش یک‌پارچه بهتر است از تولیدکننده تلویزیون شهری کمک بگیرید.

زیرا محصولاتی که در کشورمان تولید می‌شود دارای گارانتی بوده و در صورت خرابی هر قطعه، برای تعویض آن دچار مشکل نخواهید شد.

پیدا کردن فروشنده تلویزیون شهری در کیش که استفاده از این دستگاه به وفور در این بندر دیده شده و کاربرد زیادی در تبلیغ برند دارد کار آسانی است. ما در ادامه یکی از بهترین مجموعه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

مراکز فروش تلویزیون شهری، فروش نمایشگر وال، نصب و تعمیر تلویزیون شهری و نمایشگر وال از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک می‌گیرند.

خرید باکیفیت‌ترین محصولات از فروشندگان معتبر

یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها که در زمینه تولید تلویزیون شهری با تجربه‌ای بیش از ۱۰ سال فعالیت می‌کند مجموعه kianled است.

این مجموعه با دارا بودن تیمی باتجربه در زمینه تولید و نصب این تجهیزات برای شما بهترین کیفیت را به ارمغان می‌آورد. برای مشاهده تصاویر پروزه تلویزیون شهری و ویدئو وال اجرا شده توسط کیان ال ای دی می‌توانید از سایت این گروه دیدن کنید.

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد، قیمت خرید تلویزیون شهری انلاین است. برای آگاهی از قیمت تلویزیون شهری می‌توانید از سایت فروش این محصولات دیدن کنید. البته قیمت نمایشگر ویدئو وال ال‌ای‌دی بستگی زیادی به نوسانات قیمت دلار دارد.

جمع‌بندی

تلویزیون شهری از تجهیزات به‌روز و مهم است که برای انجام تبلیغات و همچنین استفاده در سالن‌های کنفرانس و… کاربرد دارد. این محصولات در انواع مختلفی تولید شده و نسبت به دیگر راه‌های تبلیغاتی از مزایای بیشتری برخوردارند.

دستگاه ویدئو وال شامل چندیدن صفحه نمایش تعبیه شده بر روی یک‌دیگر است که این موضوع باعث افزایش رزولوشن و کیفیت تصاویر می‌شود. همچنین این دستگاه از مقاومت بالایی در برابر شرایط آب‌وهوایی و… برخوردار است که استفاده از آن را در فضاهای باز ممکن می‌کند.

در مقایسه با پروژکتور و دیگر تجهیزات می‌توان گفت ویدئو وال از حساسیت نور بسیار کمی برخوردار است به‌طوری‌که استفاده از آن در شب و روز تفاوتی در کیفیت خروجی تصاویر ندارد.

برای خرید یا اجاره این تلویزیون‌های پرکاربرد بهتر است از مجموعه‌های معتبر و متخصص در زمینه تولید و نصب آن کمک بگیرید. تیم کیان ال ای دی-kianLED با سابقه‌ای بالا و بهره‌مندی از بهترین نیروهای متخصص در زمینه تولید و نصب این محصولات به شما کمک می‌کند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *