دانلود فیلم

دانلود فیلم
  • 1401/10/24
  • گویا آی تی
  • 0

سریال های خارجی و داستان های دنباله دار همواره دارای طرفداران و مخاطبان خاصی در بین مردم بوده اند. اهمیت این دسته از سریال ها به شرایط اجتماعی و فرهنگی یک کشور و سلیقه ی مخاطبان آن محیط وابسته است. معمولا سریال هایی که از لحاظ اجتماعی به واقعیت های روز دنیا نزدیک تر هستند بین مردم محبوبیت بالایی دارند. از این رو دسترسی به سریال های خارجی با دوبله ی باکیفیت بالا و مضمون جذاب برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است از این رو سایت های متفاوتی هم چون عسل دانلود در این زمینه شرایط را برای دستیابی به سریال های خاص و تماشایی آماده کرده است.

سریال آخرین بازمانده از ما

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) یک مجموعه ی تلوزیونی ساخت ایالات متحده ی آمریکا بوده که جدیدترین سریال شبکه ی HBO می باشد. برای این سریال که براساس مجموعه ی بازی هایی با همین اسم ساخته شده هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار مشخص نشده است اما گفته ها نشان میدهد که فصل اول این سریال که شامل ۱۰ قسمت است در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.بازی های این مجموعه ساخته ی کمپانی ناتی داگ هستند و هدف شبکه ی اچ بی او از ساخت این سریال شکستن طلسم اقتباس از این بازی ها و همچنین تبدیل این سریال به اثری ماندگار و برجسته میباشد.ژانر سریال رستاخیزی. پسا رستاخیزی و تا حدودی ماجراجویی و اکشن  بوده و زبان اصلی فیلم انگلیسی آمریکایی است. نیل دراکمن و کریگ مازین نویسنده های این مجموعه اند. نیل دراکمن همچنین کارگردان و نویسنده ی مجموعه ی بازی های ویدیویی د لست آف آس است.گفته ها حاکی از آن است که این مجموعه بزرگ ترین تولید تلوزیونی در تاریخ کاناداست وفیلمبرداری آن از ژوئیه ۲۰۲۱ در آلبرتا آغاز شده و احتمالا تا ژوئن ۲۰۲۲ به طول انجامیده است. آهنگساز اصلی بازی گوستاوو سانتائولالا مسئولیت موسیقی متن را بر عهده دارد.ستارگانی هم چون پدرو پاسکال (Pedro Pascal) در نقش جوئل_بلا رمزی (Bella Ramsey) در نقش الی_گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی_مارلی دندریج (Merle Dandridge) در نقش مارلین_نیکو پارکر (Nico Parker) در نقش سارا_نیک آفرمن (Nick Offerman) در نقش بیل_ آنا تورو (Anna Torv) در نقش تس و استورم رید (Storm Reid) در نقش رایلی در این سریال ایفای نقش می کنند. سریال «آخرین بازمانده از ما» قرار است اتفاقات بازی اول را بازگو کند اما این احتمال نیز وجود دارد که بخش‌هایی از بازی دوم این مجموعه نیز در فصل اول سریال گنجانده شود. اگر به دنبال دانلود سریال خارجی هستید حتما تجربه ی تماشای این مجموعه ی هیجان انگیز را از دست ندهید.

در بحث تفاوت این سریال با بازی ویدیویی آن کریگ مازین (Craig Mazin)، نویسنده و تهیه‌کننده سریال «آخرین بازمانده از ما» در یکی از مصاحبه‌های خود تاکید کرده است که سریال، موبه‌ موی اتفاقات بازی را بازگو نخواهد کرد. بلکه، آن‌ها قصد دارند تا در سریال، داستان را گسترش بدهند. او همچنین اظهار داشت که سریال، برخی از صحنه‌های مشخص یا اتفاقات مهم بازی‌ها را به شکلی گسترده‌ تر به تصویر خواهد کشید اما اصرار داشت که آن‌ها قصدی برای تغییر رویدادها ندارند. علاوه بر این، از داستان دی‌ ال‌ سی  Left Behind نیز برای داستان سریال استفاده می‌شود. درواقع برخلاف بازی تمرکز سریال بیشتر روی درام است تا اکشن این درحالیست که دربازی مرکز توجه بر روی اکشن بودن ماجراست.سریال بررابطه ی بین جوئل و الی تمرکز میکند. متاسفانه مرحله پس‌تولید و تدوین این مجموعه ماه‌ها زمان می‌برد و زمان پایان این مراحل بستگی به بزرگی پروژه دارد همچنین در باب تاخیر پخش این مجموعه باید گفت درست مانند تمام فیلم و سریال‌های اخیر، مجموعه تلویزیونی اقتباسی لست اف اس نیز تحت تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا قرار گرفته است. خبرها نشان میدهد که افرادی که مشتاقانه چشم انتظار  دانلود سریال the last of us هستند بزودی میتوانند از تماشای این سریال هیجان انگیز لذت ببرند.

به شما مخاطبین عزیز توصیه میشود که با دانستن خلاصه ای از ماجرا پیش زمینه ای قبل از تماشای کامل سریال داشته باشید. قارچی ویرانگر به نام کوردیسپس، تقریبا کل جهان را نابود کرده و بسیاری از انسان‌ها را کشته یا آن‌ها را به موجوداتی جهش‌یافته و بدون مغز تبدیل کرده است.  در هر دو بازی و سریال «آخرین بازمانده از ما»، داستان جوئل و الی دنبال می‌شود که در سال ۲۰۲۳ میلادی در ایالت متحده آمریکا سفر می‌کنند. در ابتدا، آن‌ها اعتماد چندانی نسبت به یکدیگر ندارند اما در ادامه، رابطه‌ای صمیمانه و پدر-دختری بین آن‌ها شکل می‌گیرد، این در حالی است که آن‌ها به دنبال پیدا کردن درمانی برای این قارچ‌های ویرانگر هستند…

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *