مزایای خرید اپل آیدی در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل

مزایای خرید اپل آیدی در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل
  • 1402/1/4
  • گویا آی تی
  • 0

طبیعتا با توجه به امکانات پیشرفته دستگاه‌های آیفونی، امروزه تب استفاده از چنین دستگاه‌هایی در میان کاربران کشورهای مختلف بالا گرفته است و کاربران ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشند؛ اما مسئله‌ای که به هنگام استفاده از دستگاه‌های آیفونی با آن مواجه خواهید شد، به ساخت اپل آیدی باز می‌گردد. در واقع اپل آیدی را می‌توان یکی از شناسه‌های ضروری برای استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی اپل نظیر App store و iCloud به شمار آورد که متاسفانه با توجه به اجباری شدن ساخت اپل آیدی از طریق شماره تلفن و عدم پشتیبانی کمپانی اپل از پیش شماره کشور ایران، به دلیل وجود تحریم‌های مالی، کاربران ایرانی آیفون، در ساخت اپل آیدی با مشکلات بسیاری مواجه شده‌اند. البته ناگفته نماند که راه‌هایی فرعی نظیر خرید اپل آیدی آماده یا استفاده از شماره مجازی اپل آیدی به کمک کاربران ایرانی دستگاه‌های آیفونی آمده که از سوی شرکت‌های خدمات‌رسان واسطه‌ای معتبر نظیر آریاپی در دسترس چنین کاربرانی قرار گرفته است. با توجه به اهمیت خرید اپل آیدی و نقش کلیدی آن در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل، ما این مطلب را به بررسی مزایای خرید آن اختصاص داده‌ایم؛ اگر شما هم در این زمینه کنجکاو هستید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مروری بر ماهیت اپل آیدی (Apple ID)

قبل از آن که بتوانیم در ارتباط با مزایای خرید اپل آیدی صحبت کنیم، ضرورت دارد تا نگاهی به خود ماهیت اپل آیدی داشته باشیم؛ چراکه اصلی‌ترین مزیت خرید اپل آیدی در خود بطن ماهیت وجودی این شناسه کلیدی نهفته است. اپل آیدی که به آن شناسه اپل نیز گفته می‌شود، در واقع به مثابه یک کلید اصلی برای ورود به عمارت اپل و استفاده از امکانات هوشمند و به‌روز آن عمل می‌کند. اگر بخواهیم با انجام مقایسه‌ای درک اپل آیدی را برای مخاطبان راحت‌تر کنیم، می‌توانیم از مقایسه وجود گوگل در گوشی‌های اندرویدی کمک بگیریم. به بیان ساده‌تر، کمپانی اپل با در نظر گرفتن چنین شناسه‌ای، تلاش نموده تا هر کدام از کاربران آیفونی با مشخصات شخصی خویش قادر باشند به خدمات و امکانات ارائه شده از سوی این کمپانی دسترسی پیدا کنند.

جالب است بدانید که شما پس از ساخت یا خرید اپل آیدی است که به عنوان یک کاربر آیفونی از سوی کمپانی اپل مورد شناسایی قرار می‌گیرید و بدون داشتن چنین شناسه‌ای، حتی امکان نصب شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، واتساپ و غیره را نخواهید داشت و گوشی تلفن شما صرفا می‌تواند برطرف کننده نیاز ارسال و دریافت پیامک و همچنین برقراری تماس تلفنی باشد! لازم به ذکر است که استفاده از اپل آیدی صرفا به گوشی‌های آیفونی منحصر نشده و کلیه سخت‌افزارهای عرضه شده از سوی این کمپانی از آیپد و اپل واچ گرفته تا کامپیوترهای مک، همگی برای ادامه کار خویش به شناسه اپل نیاز دارند.

امکاناتی که با خرید اپل آیدی از آن برخوردار خواهید شد!

شاید به طور کلی بتوان گفت که شما با خرید یک اپل آیدی معتبر به امکانات متعددی نظیر دانلود اپلیکیشن‌ها، بک آپ گیری و همچنین دانلود ویدئوها و موزیک‌های مورد علاقه خویش دسترسی پیدا می‌کنید؛ اما اگر بخواهیم به طور جزئی مزایای خرید اپل آیدی در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل را مورد بررسی قرار دهیم، این بررسی به شرح زیر خواهد بود:

  1. فراهم شدن امکان استفاده از App store: برای آن که دستگاه آیفونی شما به دلیل دانلود و نصب برنامه‌های نامعتبر با مشکلاتی مواجه نگردد، بهترین راهکار استفاده از اپ استور اختصاصی کمپانی اپل است. در واقع کلیه اپلیکیشن‌های موجود در اپ استور با کمک بالاترین استاندارهای حریم خصوصی، ایمنی و همچنین محتوای مناسب طراحی شده‌اند و شما با خرید اپل آیدی می‌توانید به راحتی از امکانات این اپ استور محبوب و مطمئن لذت ببرید.
  2. فراهم شدن امکان استفاده از سرویس Find my friends: یکی از سرویس‌های محبوب دیگر دستگاه‌های آیفونی، سرویس Find my friend است که به کمک آن می‌توانید موقعیت مکانی دوستان خویش را بر روی نقشه پیدا کنید و بدون داشتن اپل آیدی عملا امکان استفاده از این سرویس از شما سلب می‌گردد.
  3. فراهم شدن امکان استفاده از iTunes Store: شاید کمتر فردی را در میان کاربران آیفونی بتوان یافت که چیزی در ارتباط با آیتونز نشنیده باشد. آیتونز در واقع یکی از محبوب‌ترین و همچنین پرکاربردترین اپلیکیشن‌های مربوط به سیستم عامل IOS است که امکان دانلود ویدئو، برنامه‌های تلویزیونی، گوش دادن به موزیک، دانلود کتاب‌های صوتی و غیره را برای کاربران فراهم می‌آورد.
  4. فراهم شدن امکان استفاده از iCloud: در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اپل آیدی در دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل را می‌توان در همین مورد جستجو کرد؛ چراکه این سرویس ذخیره‌سازی ابری، به عنوان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات در محصولات کمپانی اپل عمل می‌کند و با داشتن اپل آیدی، این سرویس ذخیره‌سازی، فضای ذخیره‌سازی در حدود ۵ گیگابایت را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید اطلاعات مختلف خود از عکس و فیلم گرفته تا اسناد و یادداشت‌ها و غیره را در آن ذخیره نمایید و با اپل آیدی در هر مکانی به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.
  5. فراهم شدن امکان استفاده از سرویس Find my iPhone: این که گوشی تلفن خود را گم کنید یا گوشی‌تان به سرقت برود، یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای کلیه انسان‌ها رخ دهد؛ اما تفاوت کلیدی که گوشی‌های آیفونی از آن برخوردار هستند، امکان ردیابی موقعیت مکانی گوشی تلفن شما به کمک اپل آیدی است.
  6. فراهم شدن امکان استفاده از FaceTime: یکی از اپلیکیشن‌های اختصاصی دیگر اپل که برای دسترسی به آن به خرید اپل آیدی نیاز داریم، فیس تایم نام دارد که کاربرد اصلی آن در برقراری تماس تصویری خلاصه شده است. شما با کمک این برنامه کاربردی قادر خواهید بود با هر کاربری که دارای سخت‌افزارهای اپلی است، تماس تصویری با کیفیت برقرار نمایید.
  7. فراهم شدن امکان استفاده از Game Center: طبیعتا بازی‌ها با توجه به ماهیت سرگرم کننده خویش به یکی از بخش‌های جدا نشدنی زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند و اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که در طول روز بخشی از زمان خود را به بازی اختصاص می‌دهند، برای دسترسی به اپلیکیشن گیم سنتر، به خرید اپل آیدی اختصاصی خویش نیاز خواهید داشت.
  8. فراهم شدن امکان استفاده از iMessage: آی مسیج یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر کمپانی اپل محسوب می‌شود که در واقع به عنوان پل ارتباطی در میان کاربران آیفونی عمل کرده و سبب می‌شود تا افرادی که اپل آیدی دارند، بتوانند به صورت کاملا رایگان به سایر دوستان خود که دارای دستگاه‌های اپلی هستند، پیام دهند.

نحوه خرید اپل آیدی از مجموعه آریاپی

متاسفانه امروزه به دلیل وجود محدودیت‌های تحریمی، عملا امکان ساخت اپل آیدی با موقعیت مکانی ایران و همچنین با شماره ایران، از کاربران ایرانی سلب شده است و بهترین راه که می‌توان از آن برای به دست آوردن مالکیت یک اپل آیدی اختصاصی با اطلاعات هویتی خود متصور بود، کمک گرفتن از یک مجموعه خدمات رسان واسطه‌ای معتبر نظیر آریاپی است. مجموعه آریاپی در واقع یک مجموعه ایرانی بوده که توجه خود را بر روی برطرف کردن محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های بین‌المللی علیه کاربران ایرانی متمرکز نموده است.

برخلاف پیچیدگی‌های خاص ساخت اپل آیدی، شما به هنگام ثبت سفارش در مجموعه آریاپی، با هیچگونه مراحل دشواری مواجه نخواهید شد و فقط کافیست یک حساب کاربری در مجموعه آریاپی ایجاد کرده و در بخش منو خرید اکانت اپل آیدی را انتخاب نمایید و با پرداخت هزینه آن، سفارش خود را نهایی کنید تا کارشناسان این مجموعه با اطلاعات شما اقدام به ساخت اپل آیدی معتبر کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در اختیار شما قرار دهند. البته ناگفته نماند شما می‌توانید با خرید شماره مجازی اپل آیدی از این مجموعه، شخصا نیز اقدام به ساخت اپل آیدی خود نمایید.

 

مزایای خرید اپل آیدی از مجموعه آریاپی

به طور کلی با مطالعه مطالب فوق متوجه اهمیت وجودی اپل آیدی برای دستگاه‌های آیفونی شده‌اید. در واقع خرید اپل آیدی امکان همگام‌سازی تصاویر، فایل‌ها، فیلم‌ها و غیره را فراهم می‌آورد و در صورت سرقت تلفن همراه می‌توان با استفاده از آن گوشی را ردیابی کرده و همچنین با فعالسازی قفل از راه دور، مانع ورود به سیستم گردید؛ اما خود خرید اپل آیدی از مجموعه آریاپی نیز دارای مزایایی است که بررسی آن‌ها می‌تواند در تصمیم‌گیری شما نقش کلیدی ایفا نماید. این مزایا به شرح زیر می‌باشد:

تنوع در کشورها

مجموعه آریاپی برای ساخت اپل آیدی هیچگونه محدودیتی در انتخاب کشور نداشته و می‌تواند اپل آیدی مورد نظر شما را متناسب با کشور مدنظر شما ساخته و وریفای نماید.

تحویل در کمترین زمان

سفارش ساخت اپل آیدی در مجموعه آریاپی در کمترین زمان ممکن پیگیری شده و به طور کلی ساخت اپل آیدی با ایمیل شخصی شما چیزی در حدود ۱۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی بالا

خوشبختانه مجموعه آریاپی برای ساخت اپل آیدی هزینه حداقلی را در نظر گرفته و شما به هنگام خرید اپل آیدی از این مجموعه از پشتیبانی ۲۴ ساعته به منظور برطرف کردن مشکلات احتمالی پیش آمده نیز برخوردار خواهید شد.

خرید اپل آیدی از آریاپی؛ بهترین راه‌حل برای دور زدن تحریم‌های کمپانی اپل

وجود اپل آیدی در سخت‌افزارهای عرضه شده از سوی اپل به مثابه وجود خون در بدن انسان است و بدون وجود آن عملا امکان استفاده و دسترسی به اپلیکیشن‌های اختصاصی اپل از کاربران سلب می‌گردد و با توجه به اهمیت آن و ارتباط تناتنگ این شناسه با حریم خصوصی کاربران بهتر است که حتما ساخت این اپل آیدی را به مرجعی معتبر بسپارید و اگر به دنبال چنین مرجعی می‌گردید، توصیه ما به شما این است که حتما به مجموعه آریاپی سر زده و از خدمات مربوط به خرید اپل آیدی این مجموعه بهره ببرید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *