HP DL380 G10 سروری قدرتمند برای کارهای پیشرفته!

HP DL380 G10 سروری قدرتمند برای کارهای پیشرفته!
  • 1402/1/22
  • گویا آی تی
  • 0

 

خرید سرور hp dl380 g10

سرور یک دستگاه سخت افزاری است که ترکیبی از پردازنده، رم، هارد دیسک و سایر قطعات بوده که به‌صورت یک مجموعه واحد باهم کار می‌کنند و یک بستر مناسب را برای اجرای برنامه‌ها و خدمات شبکه فراهم می‌کنند. سرورهای مجازی از سرورهای فیزیکی مجزا هستند و از سرورهای فیزیکی برای مقاصدی که نیاز به پردازش‌های قدرتمند با ظرفیت حافظه بالا هستند، استفاده می‌شود. اگر به دنبال خرید سرور HP پرکاربرد با قابلیت‌های پیشرفته هستید که توانایی پشتیبانی از برنامه‌ها و خدمات متنوع را داشته باشد و از پردازنده‌های قدرتمند Intel Xeon Scalable بهره ببرد، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه مطلب همراه ما باشید تا سرور DL380 G10 را به‌صورت کامل بررسی کنیم.

نگاهی به قدرت و عملکرد سرور DL380 G10

یکی از پرطرفدارترین سرورهای برند HP، سروررهای DL380 هستند که در تمامی نسل‌هایشان با فروش فوق العاده بالایی همراه بوده‌اند. نسل Gen10 این مدل نیز اکنون در ایران در بیشتر دیتاسنترها و مراکز بزرگ استفاده می‌شود. این سرور به دلیل ویژگی‌ها و امکانات خارق‌العاده‌ای که در مقایسه با سایر سرورها دارند؛ از جمله: امنیت و پایداری بالا، قابلیت‌های مدیریتی پیشرفته و توان پردازشی حیرت انگیز، از فروش بسیار خوبی برخوردارند.

سرور DL380 G10 حداکثر می‌تواند از دو پردازنده مقیاس پذیر اینتل پشتیبانی کند و ۱۲ اسلات رم سرور HP نیز برای هر پردازنده در نظر گرفته شده است. در صورت استفاده از یک پردازنده باید ۴ عدد فن و در صورت استفاده از دو پردازنده باید ۶ عدد فن روی سرور نصب شود تا فرآیند خنک سازی قطعات سرور به خوبی انجام شود. هنگام انتخاب CPU سرور دقت کافی را داشته باشید تا در آینده خللی در فرآیند پردازش وارد نشود.

از دیگر ویژگی‌های این سرور می‌توان به وجود اسلات‌های PCIe اشاره کرد که وجود این اسلات‌ها کمک می‌کند تا شما بتوانید از قطعاتی مثل کارت گرافیک روی سرور استفاده کنید. هنگام خرید کارت گرافیک سرور توجه داشته باشید که این مدل سرور با شاسی ۱۲LFF از کارت گرافیک Tesla P40 24GB پشتیبانی نمی‌کند. همچنین شما نمی‌توانید از ترکیب GPUهای مختلف استفاده کنید.

در HP DL380 G10 می‌توانید از هارد سرور با ظرفیت‌های مختلفی استفاده کنید. قابلیت‌های ذخیره‌سازی در سرور DL380 G10 دارای انعطاف پذیری بالایی است به‌صورتی که از هارد دیسک‌های SAS و SATA با فرم فاکتور SFF و LFF پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر HDD شما می‌توانید از SSD هم برای ذخیره سازی استفاده کنید. حداکثر ظرفیت هارد سرور DL380 Gen10 برابر با ۴۵۹ ترابایت است! تعدادی از هارد دیسک‌های قابل استفاده در این محصول به شرح زیر است:

قابلیت‌های بی‌نظیر مدیریت از راه دور

در سرورهای HP یک فناوری مدیریتی به نام iLO گنجانده شده است که مخفف Integrated Lights-Out است که به مدیران سیستم اجازه می‌دهد تا از راه دور به سرور دسترسی پیدا کنند و آن‌ها را مدیریت کنند. سرور DL380 G10 از iLO5 بهره می‌برد که از ویژگی‌های مفید این فناوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از راه دور کنسول گرافیکی که به مدیران سرور اجازه می‌دهد به سرورها از راه دور با استفاده از یک مرورگر وب دسترسی پیدا کنند.
  • مانیتورینگ سرور و اعلان در صورتی که مشکلاتی در سیستم پیش آید.
  • مدیریت تنظیمات BIOS و پیکربندی بوت سرور.
  • مدیریت کاربران و دسترسی‌ها.
  • پشتیبانی از امنیت و تشخیص تهدیدات امنیتی.

قیمت سرور DL380 G10 چگونه تعیین می‌شود؟

یکی از چالش‌هایی که هنگام خرید سرور HPE ProLiant DL380 G10 با آن مواجه خواهید شد، قیمت تمام شده سرور است. عوامل متعددی در قیمت سرور DL380 G10 دخیل هستند، از جمله تعداد پردازنده‌ها، ظرفیت حافظه، نوع درایوهای ذخیره سازی، کارت شبکه و… کانفیگ سرور کاملا بستگی به نیازهای کسب و کار شما دارد. این سرور از مشخصات فنی بسیار خوبی برخوردار است که آن را برای پردازش Big Data، پایگاه داده، محاسبات علمی و مجازی سازی مناسب می‌کند. در کل، قیمت سرور DL380 G10 با توجه به موارد ذکر شده و شرایط بازار، ممکن است بین کانفیگ‌های مختلف سرور تا صدها میلیون تومان اختلاف وجود داشته باشد.. در نظر داشته باشید که برای استفاده از یک سرور قدرتمند و پایدار، هزینه‌های اولیه ممکن است بالا باشد، اما این هزینه با افزایش کارایی و بهره‌وری در طولانی مدت، قابل بازگشت خواهد بود. برای اطلاع از قیمت سرور DL380 G10 با کانفیگ‌های متعددی به وب سایت ماهان شبکه ایرانیان مراجعه کنید.

ما در ماهان شبکه ایرانیان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا خریدی بی دردسر را برای مشتریانمان فراهم کنیم. از این‌رو همواره قبل از خرید به مشتری راهنمایی و مشاوره‌های مربوطه را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهیم تا با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام کنند. کار اینجا تمام نمی‌شود! ما پس از خرید نیز همراه مشتری هستیم و با ارائه گارانتی طلایی، همه نگرانی‌های مشتری را رفع می‌کنیم. از دیگر مزایای خرید از ماهان شبکه ایرانیان این است که نیازی به نگرانی بابت جایگزینی قطعات سرور وجود ندارد. ما تمامی تجهیزات و قطعات سرور HP را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی ارائه می‌دهیم. برای مشاهده انواع سرورهای اچ پی و قطعات آن می‌توانید به آدرس mahanshabake.com  مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۸۴۱۳ تماس بگیرید و از کارشناسان مربوطه، مشاوره رایگان دریافت کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *