معرفی مزایای آنتی ویروس نود ۳۲

معرفی مزایای آنتی ویروس نود ۳۲
  • 1402/2/7
  • گویا آی تی
  • 0

آنتی ویروس نود ۳۲ یکی از معروف ترین آنتی ویروس‌هایی است که در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ به گونه ای است که هر کاربر می‌تواند امنیت لپ‌ تاپ، تبلت، موبایل و کامپیوتر رومیزی و اطلاعات ذخیره شده روی آنها را مورد محافظت قرار دهد. در این مقاله از وب سایت بنیان سافت، شما را با مزایای خرید آنتی ویروس نود ۳۲ آشنا خواهیم کرد.

معرفی آنتی ویروس نود ۳۲

آنتی ویروس نود ۳۲ که با نام شرکت تولید کننده آن به اسم آنتی ویروس (۳۲ Eset Nod) در بازار شناخته می‌شود، نرم افزاری با مزایای متعدد است که بعد از انجام تست‌های مختلف روی این نرم افزار در گوشی‌های موبایل، لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی توانست اعتبار بسیاری به دست آورد. در ایران آنتی ویروس (Nod Eset 32) با نام آنتی ویروس نود ۳۲ شناخته می‌شود و روی دستگاه‌هایی با سیستم عامل‌های مختلف کارکرد مناسبی دارد.

آنچه باعث شده نود ۳۲ محبوبیت جهانی به دست آورد، ویژگی‌های آن است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • اسکن کردن فایل مورد نظر در زمان واقعی (Real-Time)
  • برقراری سطح بالای امنیت برای دستگاه‌های هوشمند و اطلاعات ذخیره شده روی آنها
  • ارائه خدمات کامل و پشتیبانی همیشگی بعد از خرید نسخه اورجینال
  • رابط کاربری آسان برای مبتدیان
  • قابلیت نصب روی انواع سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز و (iOS)
  • امکان خرید لایسنس نود ۳۲، با قیمت مناسب، در صورت خریداری نسخه اورجینال
  • ارائه امکاناتی برای اسکن سریع فایل‌های ذخیره شده مرتبط با رسانه‌های اجتماعی

خرید آنتی ویروس نود ۳۲، تصمیم درست

همانطور که می‌دانید آنتی ویروس‌های متعددی در بازار و البته به صورت کرک شده در وب سایت‌های مختلف وجود دارند که هر کدام طرفداران بسیاری دارند. مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ هم باعث شده که بسیاری از دارندگان دستگاه‌هایی مانند موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی از خرید آنتی ویروس نود ۳۲ احساس رضایت داشته باشند.

برای اینکه با دلایل محبوبیت و معروف بودن آنتی ویروس (Nod Eset 32) بیشتر آشنا شوید، در ادامه همراه ما باشید.

چند مورد از مزایای آنتی ویروس نود ۳۲

مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ باعث شده که کاربران زیادی به خرید نسخه اورجینال آن روی آورند. جالب است بدانید که شما می‌توانید آنتی ویروس نود ۳۲ را با قیمتی مناسب خریداری کنید. پس از آن خرید لایسنس آنتی ویروس نیز برای شما به سهولت انجام می‌شود.

کاهش ورود تبلیغات و هرزنامه‌ها به سیستم

تبلیغات متعدد، ایمیل‌هایی که حاوی این تبلیغات یا حتی ویروس هستند و پیام‌هایی که از سوی فروشگاه‌های مختلف برای اطلاع رسانی به مشتریان ارسال می‌شوند، عموماً کلافه کننده هستند. نود ۳۲ این قابلیت را دارد که مانع از ورود آنها به سیستم شما شود. البته توجه داشته باشید که آنتی ویروس اورجینال چنین قابلیتی را به طور کامل در اختیار شما می‌گذارد و نود ۳۲ کرک شده و رایگان برخی از این قابلیت‌ها را ندارد.

محدودیت دسترسی به انواع وب سایت

از مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ می‌توانیم به توانایی آن در مراقبت از سیستم و اطلاعات ذخیره شده در آن اشاره کنیم. بر اساس همین مسئولیت امنیتی که بر عهده آنتی ویروس (Eset) قرار دارد، باز کردن صفحات مختلف وب با احتیاط کامل انجام می‌شود. اگر وب سایت سطح ایمنی کاملی نداشته باشد، به شما اخطار داده می‌شود و مانع از ورود شما به آن وب سایت‌ها خواهد شد.

کنترل والدین

یکی از مهم ترین مزایای آنتی ویروس نود ۳۲، توانمند کردن والدین در مراقبت از امنیت فرزندان خود هنگام استفاده کردن از اینترنت است. با فعال کردن قابلیت (Parental Control) دسترسی کودکان به برخی از وب سایت‌ها محدود می‌شود. از طرفی امنیت اطلاعات و حریم خصوصی آنها مورد محافظت ویژه قرار می‌گیرد.

بنابراین شاهد افزایش امنیت کاربران کم سن و سال در هنگام حضور در وب سایت‌ها و برای مثال انجام بازی‌های آنلاین هستیم.

برقراری امنیت و ناموفق بودن عملیات هکرها

آنچه آنتی ویروس نود ۳۲ اورجینال در اختیار کاربران قرار می‌دهد، برقراری امنیت و آرامش خاطر است. در حالی که روزانه تعداد بی شماری هکر و سارق اینترنتی در حال فعالیت هستند تا اطلاعات و دارایی قربانیان خود را به دست آورند یا با اخاذی کردن، زندگی واقعی آنها را تحت الشعاع قرار دهند. بنابراین شما با استفاده آنتی ویروس معتبری مانند نود ۳۲ این فضای امن و آرام را هنگام کار با دستگاه خود فراهم می‌آورید.

تضمین امنیت حافظه‌های جانبی

دستگاه‌های مختلفی مانند فلش مموری، هارد دیسک و حافظه‌های جانبی دیگری که به لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل متصل می‌شوند، ممکن است حاوی ویروس، بد افزار و سایر عوامل تهدید کننده برای دستگاه‌های مذکور و اطلاعات آنها باشند. شما با مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ می‌توانید این حافظه‌های جانبی را نیز بررسی کرده و آنها را از وجود ویروس و سایر عوامل آسیب زننده پاک کنید.

مراقبت در برابر حملات فیشینگ‌ها

یکی از مواردی که به موبایل، تبلت یا لپ تاپ آسیب وارد می‌کند، حملات فیشینگ‌هاست. مانند زمانی که هکرها و جاسوس‌ها سعی می‌کنند اطلاعات مهم شما را روی دستگاه‌های مختلف بدزدند، در حملات فیشینگ نیز سعی می‌کنند اطلاعات شما از جمله تمام رمزهای عبور، اطلاعات کارت بانکی و اطلاعات شخصی و خانوادگی را مورد سوء استفاده قرار دهند. خرید آنتی ویروس اصل به شما کمک می‌کند که از این حملات فیشینگ‌ها در امان باشید.

افزایش سرعت سیستم

فعالیت همزمان آنتی ویروس با دستگاه موبایل، تبلت یا موبایل باعث از بین رفتن ویروس‌ها، تروجان‌ها و سایر بدافزارها می‌شود. در نتیجه میزان اختلال ناشی از حضور این عوامل آسیب زننده و تهدید کننده کاهش پیدا کرده و سرعت سیستم افزایش می‌یابد.

محافظت از رمز عبور

از مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ این است که امنیت رمزهای عبور در ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها افزایش می‌یابد. در نتیجه احتمال هک شدن اطلاعات این بسترها کاهش می‌یابد.

نتیجه‌گیری

  • با استفاده از مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ امنیت سیستم‌های موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی و اطلاعات ذخیره شده روی آنها افزایش می‌یابد. خبری از حضور ویروس، تروجان، بدافزارها و فیشینگ‌ها در فعالیت روزمره با این دستگاه‌ها نیست.
  • از جمله ویژگی‌های آنتی ویروس نود ۳۲ که باعث محبوبیت آن میان کاربران شده می‌توان به سطح بالای محافظت آنلاین، اسکن در زمان واقعی، داشتن قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های مختلف، داشتن قابلیت اسکن سریع رسانه‌های اجتماعی، قیمت مناسب و رابط کاربری ساده در سطوح مقدماتی اشاره کرد.
  • محافظت از سیستم و اطلاعات آن، تضمین امنیت حافظه‌های جانبی دستگاه، افزایش سرعت سیستم، برقراری امنیت با وجود هکرها، کنترل والدین، مسدود کردن هرزنامه‌ها و تبلیغات، محدود کردن دسترسی به وب سایت‌ها و محافظت از رمز عبور مزایای آنتی ویروس نود ۳۲ به حساب می‌آیند.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *