کوینکس به عنوان یکی از اولین صرافی‌های لیست کننده KAS، رمزارزهای نوآورانه را با غربالگری‌های دقیق شناسایی می‌کند

کوینکس به عنوان یکی از اولین صرافی‌های لیست کننده KAS، رمزارزهای نوآورانه را با غربالگری‌های دقیق شناسایی می‌کند
  • 1402/2/30
  • گویا آی تی
  • 0

شور و شوق اخیر ناشی از KAS در فضای کریپتو موجب توجه مجدد بازار به دسته PoW شده است. هش ریت KAS پس از رشدش در سال ۲۰۲۳ رو به افزایش بوده است و آن را به یکی از کوین‌های موردعلاقه ماینرهای GPU تبدیل کرده است. سرمایه‌گذاران بیشتری با افزایش محبوبیت KAS در بازار کریپتو با جنبه‌های کمتر شناخته‌شده این پروژه آشنا شدند.

Kaspa (KAS) بر اساس پروتکل GhostDAG/PHANTOM (که نسخه تعمیم‌یافته مقیاس‌پذیری از اجماع ناکاموتو است) ساخته شده است. طراحی این پروژه طبق اصول مورد نظر ساتوشی در طراحی بیت‌کوین (یعنی استخراج اثبات کار، حالت ایزوله ایجادشده توسط UTXO، سیاست پولی ضد تورمی، عدم پیش استخراج، و عدم وجود حاکمیت مرکزی) بوده است. نرخ بلاک بالا و تراکنش‌های درون‌زنجیره‌ای تقریباً آنی Kaspa آن را به یکی از سریع‌ترین پروژه‌های PoW تبدیل کرده است.

کل عرضه توکن اصلی Kaspa (KAS) 28.7 میلیارد توکن است. این توکن نوامبر ۲۰۲۱ بدون پیش‌استخراج، بدون پیش‌فروش، و بدون توزیع توکن عرضه شد. طبق گزارش وب‌سایت Kaspa، توکن KAS 100 درصد غیرمتمرکز و منبع باز است و توسط جامعه Kaspa مدیریت می‌شود. صرافی جهانی ارزهای دیجیتال کوینکس جز اولین پلتفرم‌های لیست کننده KAS است. کوینکس نوامبر ۲۰۲۲ از معاملات KAS با قابلیت بازارسازی خودکار پشتیبانی کرد.

داده‌های وب‌سایت کوینکس نشان می‌دهد که قیمت KAS پس از ۸ می در شش ماه گذشته ۴۹۴٫۹۸ درصد افزایش یافته است. بعلاوه، APY هفت‌روزه بازار AMM توکن KAS پس از ۸ می ۷۰٫۷۵% است (ارقام ذکر شده صرفاً برای ارجاع هستند و توصیه مالی نمی‌باشند). آن دسته از کاربران کریپتو که پس از لیست شدن KAS در کوینکس در نوامبر گذشته KAS خریدند و تا رونق اولیه KAS آن را نگه داشتند به سودهای چشمگیری به‌واسطه انتخاب‌های کریپتوی برتر کوینکس دست یافتند.

کوینکس هم‌زمان با معطوف شدن توجهات در بازار کریپتو به KAS راه‌اندازی کمپین ایردراپ KAS را اعلام و ۱۰۰۰۰۰ KAS را بین کاربران واجد شرایط توزیع کرد. هرچند این رویداد طبق آمارهای رسمی تنها برای ۲۰۰۰ کاربر ارائه شده بود، ولی شور و شوق زیادی را برانگیخت و بیش از ۴۰۰۰ شرکت‌کننده را جذب کرد. لازم به ذکر است که کوینکس پس از راه‌اندازی «ایستگاه ایردراپ کوینکس» هرازگاهی ایردراپ‌هایی را با توجه به معیارهای محبوبیت بازار کریپتوها و نتایج رأی‌گیری در جامعه معرفی کرده است. برای مثال، معیار راه‌اندازی ایردراپ KAS علاقه کاربران فضای کریپتو به KAS بوده است. این ایردراپ مزایایی برای آن دسته از کاربران کوینکس که از رشد اولیه KAS جامانده بودند داشت و کاربران ضمن کسب کوین‌های رایگان هرچه بیشتر با این پروژه پرطرفدار آشنا شدند.

کوینکس از بدو تأسیس تلاش‌های مداومی برای لیست کردن کوین‌های باکیفیت، شناسایی پروژه‌های نوآورانه، و کشف پتانسیل صنعت کریپتو انجام داده و بهترین گزینه‌های معاملاتی را در اختیار کاربران قرار داده است. طبق گزارش CoinMarketCap، کوینکس پس از ۸ می از نظر تعداد رمزارزها و بازارهای معاملاتی پشتیبانی‌کننده در رتبه هشتم جهان قرار گرفت و یکی از صرافی‌های برتر لیست‌کننده رمزارز ها است.

کوینکس سال ۲۰۲۲ رکوردهای جدیدی را از نظر حجم معاملات و تعداد کوین‌های لیست شده ثبت کرد و به رکورد حجم تجمعی معاملات ۲۴۳٫۳ میلیارد دلار و حداکثر حجم ۲۴ ساعته ۲٫۳ میلیارد دلار رسید. کوینکس ضمن پشتیبانی از بیش از ۷۰۰ رمزارز و ۱۱۰۰ بازار معاملاتی، خدمات معاملاتی آسان و راحتی را به بیش از ۴٫۵ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه جهان ارائه می‌کند.

دستاوردهای فوق حاکی از تعهد کوینکس به لیست کردن کریپتوهای نوآورانه و نویدبخش برای کمک به پیشتازی کاربرانش است. درعین‌حال، کوینکس همچنان به تکامل محصولاتش و ارتقای خدمات ارائه‌شونده به کاربرانش ادامه می‌دهد. کوینکس در آینده نیز قصد دارد کوین‌های بیشتری مثل KAS را شناسایی و لیست کند تا کاربرانش از اولین رشد قیمت این کوین‌ها نیز بهره‌مند شوند.

وبسایت گویا آی تی در مورد تایید یا رد صحت محتوا و فعالیت صرافی های آنلاین اطلاعات کافی و مسئولیتی ندارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *