معرفی کامل ارز دیجیتال بیبی دوج | BABYDOGE

معرفی کامل ارز دیجیتال بیبی دوج | BABYDOGE
  • 1402/3/17
  • گویا آی تی
  • 0

احتمالا با فناوری بلاکچین و اهمیت آن در دنیای امروز آگاه هستید. ارز دیجیتال، شبکه بلاکچین و در کل دنیای کریپتوکارنسی مباحث بسیار جدی و مهمی هستند؛ اما در همین بین گاهی با مباحث طنزگونه نیز مواجه می‌شوید که از پیچیدگی این حوزه کاسته و بر جذابیت آن می‌افزایند.

اگر با ارز دیجیتال بیبی دوج آشنا شوید، این موضوع را درک خواهید کرد. بیبی دوج به عنوان یک میم کوین بخش کوچکی از حوزه ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده و با ارزش و اعتباری که یافته است، سعی بر آن دارد که کاربران بیشتری را جذب دنیای ارزهای دیجیتال کند. قطعا شناخت ارز دیجیتال بیبی دوج برای شما جذاب خواهد بود.

ارز دیجیتال بیبی دوج چیست؟

برای این که با بیبی دوج آشنا شوید، باید نحوه پیدایش و تاریخچه آن را بررسی کرده و ساز و کار آن را نیز بشناسید. قبل از هر چیزی بهتر است به تعریف دقیقی از این رمز ارز برسیم. بیبی دوج را می‌توان یک نوع دارایی توکن دانست. جالب است بدانید بیبی دوج فرزند دوج کوین است و با هدف مرتفع ساختن کاستی‌های این رمز ارز ساخته شده و توسعه یافته است.

در بررسی اعتبار و ارزش بیبی دوج می‌توان ارزش پدر این کوین یعنی دوج کوین را مورد بررسی قرار داد که در حال حاضر به عنوان معروف‌ترین و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در دنیای کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. همانطور که گفتیم بیبی دوج یک توکن است و روی بلاکچین دیگری ایجاد شده است.

ارز دیجیتال بیبی دوج روی شبکه بایننس اسمارت چین توسعه یافته و هدف آن افزایش سرعت تراکنش‌هاست. بهتر است بگوییم این رمز ارز یک توکن سرگرم کننده مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است که کارایی آن در استفاده از قراردادهای هوشمند دیده می‌شود؛ این رمز ارز کارایی بسیار مهمی ارائه می‌دهد.‌ بیبی دوج را می‌توان یک ارز دیجیتال ضد تورمی دانست. برای آشنایی بیشتر با این ارز دیجیتال باید تاریخچه پیدایش آن را بررسی کنید.

تاریخچه پیدایش بیبی دوج

ارز دیجیتال بیبی دوج در سال ۲۰۲۱ روی شبکه باینسس چین عرضه شد و در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت و ارزش زیادی رسید. عملکرد این رمز ارز در هفته‌های اول توسعه آن آنچنان خوب بوده که حتی محبوب‌تر از دوج کوین شناخته شد. حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید بیبی دوج با هدف حمایت از حیوانات بی خانمان توسعه یافته است.

ریشه شکل گیری این ایده را می‌توان در بنیانگذار ارز babydoge جست‌وجو کرد. کریستین کامپیسی دو فروشگاه حیوانات را راه‌اندازی کرده است. از طرفی بنیانگذار بیبی دوج طرفدار محیط است. این فرد دو شرکت دارد که هدف از فعالیت آن‌ها حمایت از حیوانات و محیط زیست است. شاید یکی از دلایل افزایش ۱۰۰ برابری قیمت لحظه ای بیبی دوج در هفته‌های اول عرضه آن، همین موضوع باشد.

 

نحوه عملکرد ارز دیجیتال بیبی دوج

برخی تصور می‌کنند که بیبی دوج تنها یک میم کوین و شوخی بلاکچینی است، در حالی که همیشه راهکارهای مهمی دارد. همانطور که گفتیم بیبی دوج یک ارز دیجیتال با شبکه بلاکچین مشخص نیست، اما گاهی عملکردی بهتر از ارز دوج کوین داشته است. هدف از پیدایش این رمز ارز هرچه که باشد، در نهایت به دنبال آن است که کاربران بیشتری را جذب شبکه بلاکچین و ارزهای دیجیتال کند. به علاوه این که داشتن بیبی دوج این امکان را برای کاربران فراهم ساخته که به ساخت ان اف تی بپردازند. اگر فراموش نکرده باشید، گفتیم که ارز دیجیتال babydoge یک توکن ضد تورم است. این رمز ارز برای کاهش تورم، عملکرد عرضه محدود را ارائه می‌دهد. به علاوه این که در ابتدا نیز مقدار زیادی از ارزهای خود را از دست داد.

راهکار دیگر بیبی دوج برای مقابله با تورم، سوزاندن این توکن است‌ به این صورت که ۵ درصد توکن بیبی دوج در هر تراکنش انجام شده سوزانده می‌شود؛ به این معنی که ۵ درصد به کیف پولی منتقل می‌شود که هیچ کس آدرس آن را ندارد. ارز دیجیتال بیبی دوج در کل ۴۲۰ کوادریلیون عرضه خواهد شد که تا کنون کمتر از ۲۰۰ کوادریلیون عرضه شده است. خرید بیبی دوج مسیر کسب درآمد کاربران شناخته می‌شود. کاربرانی که این ارز دیجیتال را در اختیار دارند، می‌توانند از طریق تراکنش‌های انجام شده توسط کاربران دیگر، بیبی دوج را به دست آورند. هر تراکنش بیبی دوج دارای ۱۰ درصد کارمزد تراکنش است که ۵ درصد آن متعلق به دارندگان این ارز دیجیتال است.

ویژگی‌های مهم ارز دیجیتال بیبی دوج

هدف از توسعه هر رمز ارز می‌تواند دلیل محکمی برای استقبال کاربران از آن باشد. هر چند هدف اصلی بنیانگذار این رمز ارز حمایت از سگ‌های بی خانمان است؛ اما ویژگی‌های دیگری در بیبی دوج وجود دارد که سبب محبوبیت آن و استقبال بی نظیر کاربران از این رمز ارز شده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به کارت نقدی بیبی دوج، کامزد پایین تراکنش‌ها، امکان ساخت ان اف تی، عرضه فراوان و عاملی برای تشویق تریدرها اشاره کرد. با توجه به این که این رمز ارز معمولا با دوج کوین مقایسه می‌شود، می‌توان گفت بیبی دوج، عملکرد مناسبی داشته و تراکنش‌های ارزان قیمتی دارد. این توکن در بازار کریپتوکارنسی به فراوانی یافت می‌شود.

کارت نقدی بیبی دوج یکی از فاکتورهای مهم در ترغیب کاربران برای خرید آن است. این کارت به شما امکان می‌دهد که از طریق انتقال بانکی پول‌های فیات را بارگذاری کنید. به علاوه این که می‌توانید ارز دیجیتال بیبی دوج را با ارزهای فیات ترید کنید. این رمز ارز در تلاش است که امکان ایجاد و معامله انواع توکن ان اف تی را برای کاربران فراهم سازد. یکی دیگر از عوامل مهم ترغیب تریدرها، کارمزد ۱۰ درصدی تراکنش‌ها برای سرمایه گذاران است. اگر تریدرها توکن های خود را بفروشند، می‌توانند  ۱۰درصد هزینه آن را دریافت کرده و اگر آن را حفظ کنند، هر زمان که تریدرهای دیگر ارز خود را بفروشند، ۱۰ درصد آن به هولدرها تعلق می‌گیرد.

قیمت بیبی دوج در آینده

قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج در همان روزهای ابتدای عرضه با روند افزایشی همراه بوده است. بیشترین رشد قیمتی این رمز ارز از هفته دوم تا چهارم پس از عرضه آن دیده شد. این روند افزایش قیمت و محبوبیت قابل توجه بیبی دوج سبب شده که تحلیلگران آینده روشنی را برای این رمز ارز پیش بینی کنند. تا جایی که برخی از تحلیلگران بیان داشته‌اند که این توکن از پدر خود یعنی دوج کوین نیز پیشی می‌گیرد. قسمت مهم ماجرا آنجاست که ایلان ماسک از این توکن حمایت کرده و همین موضوع باعث شده که امکان رقابت سایر میم کوین‌ها با بیبی دوج به حداقل برسد.

لازم است بار دیگر اشاره کنیم که بیبی دوج مبتنی بر زنجیره هوشمند بایننس است و پروژه‌هایی که در این زنجیره میزبانی می‌شوند از محبوبیت و استقبال زیادی برخورداراند. در مورد قیمت فعلی ارز دیجیتال بیبی دوج یک نکته مهم وجود دارد‌. طبیعتا سرمایه گذاران علاقه‌ای به قیمت فعلی این رمز ارز ندارند. در این راستا پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد که در سال جاری قیمت این رمز ارز با افزایش همراه خواهد بود. شما می‌توانید قیمت لحظه‌ای این رمز ارز را در وبسایت کریپتوباز جست و جو کنید.

آیا بیبی دوج ارزش سرمایه گذاری دارد؟

در مورد باید‌ها و نباید‌های سرمایه گذاری در حوزه رمز ارز بیبی دوج تحلیل‌های زیادی صورت گرفته است. هرچند بیبی دوج در مدت زمان عرضه تا کنون روند افزایش قیمت را تجربه کرده است، اما هنوز دلیل قانع‌کننده‌ای برای سرمایه گذاری روی آن نیست.

این نوع توکن‌ها معمولا برای ثروتمند شدن سریع بنیانگذاران آن‌ها عرضه می‌شوند. به عبارتی بنیانگذاران چنین میم کوین‌هایی به دنبال کسب درآمد هستند. علاوه بر این‌ها در مورد قیمت لحظه ای بیت کوین که عامل اصلی سرمایه گذاری روی این رمز ارز است، تحلیل‌های قاطعانه صورت نگرفته و تنها یک احتمال وجود دارد که قیمت آن به یک سنت برسد. ارز دیجیتال بیبی دوج در دنیای واقعی کاربرد چندانی ندارد.

وبسایت کریپتوباز

تا اینجا راجع به رمز ارز بیبی دوج به عنوان فرزند دوج کوین صحبت کردیم. ارز دیجیتال بیبی دوج یک توکن است که بر زنجیره باینسس توسعه یافته و بلاکچین مشخصی ندارد. این توکن سازوکار جالبی دارد و مزایای قابل توجهی ارائه می‌دهد؛ اما نکته اینجا است که تحلیلگران هنوز با قطعیت راجع به آینده آن و افزایش قیمت رمز ارز بیبی دوج اظهار نظر نکرده‌اند. حتی با وجود چنین شرایطی حمایت بزرگانی همچون ایلان ماسک محبوبیت بسیار زیادی به توکن بیبی دوج بخشیده است. آن دسته از افرادی که تصمیم دارند با خرید این توکن کسب درآمد کنند، باید از قیمت لحظه‌ای آن اطلاع داشته باشند. در این راستا وبسایت کریپتوباز بهترین انتخاب برای کاربران است.

تیم کریپتوباز سال‌هاست در حوزه بلاکچین فعالیت دارد و همواره در تلاش است با تهیه مطالب آموزشی و خبری از به‌روزترین اطلاعات موجود در دنیا، خدمات آموزشی ارزنده‌ای را در قالب متن، فایل صوتی و ویدیویی تهیه کرده و ارائه دهد. شما می‌توانید ضمن بررسی قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال بیبی دوج راجع به این رمز ارز، سایر ارزها و میم کوین‌ها اطلاعات آموزشی جالبی را به دست آورید. این وبسایت فرصت مناسبی ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند با بهره‌مندی از محتوای آن عملکرد مناسبی در حوزه بلاکچین و دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشند. این مهم در نهایت به رشد اقتصادی کشور منجر می‌شود.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *