ارتقای شاخص عمق ساخت داخل از طریق ارتباط عمیق با شبکه نخبگانی

ارتقای شاخص عمق ساخت داخل از طریق ارتباط عمیق با شبکه نخبگانی
  • 1402/4/7
  • گویا آی تی
  • 0

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: از نقاط قوت انتخاب الکترونیک توجه به موضوع R & D، پژوهش و تحقیق و توسعه است.

محمدحسین فهیمی در بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ افزود: طی سال‌های اخیر با ایجاد مجموعه نوآوری و توسعه فناوری اسنواتک و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر و همچنین با رویکرد همکاری با شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی، تلاش کردیم پلتفرم‌های داخلی خود را در گروه محصولات مختلف به دست کارشناسان و جوانان کشور، ایجاد کنیم و با توجه به تکنولوژی‌های روز دنیا ارتقایی در این بخش داشته باشیم.

وی ادامه داد: گروه انتخاب الکترونیک در شاخص عمق ساخت داخل، پیشرفت و ارتقای زیادی داشته است. بسیار افتخار می‌کنیم که از جوانان صاحب فکر و اندیشه و جوانان به روز کشور، متخصصانی را جذب کنیم و دانش و توانمندی گروه را ارتقا دهیم و همچنین با استارتاپ‌ها و حوزه دانشجویی و دانشگاهی، ارتباط عمیق‌تری از طریق نمایشگاه‌ها و رویدادهایی مانند الکامپ داشته باشیم.

*حضور انتخاب الکترونیک در نمایشگاه‌ها با هدف توسعه پلتفرم‌ها و ارتقای بهره‌وری

مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک گفت: انتخاب الکترونیک با هدف توسعه پلتفرم‌ها و ارتقای بهره‌وری حضور هدفمند خود در نمایشگاه‌های تخصصی را پررنگ‌تر می‌کند.

وی اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌ها و ارتباط با طیف مصرف‌کننده، استارتاپ‌ها و شرکت‌ها قطعا به رشد و بالندگی صنعت کمک خواهد کرد..

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *